De eerste week van de "detox" heb ik beide keren een week oxazepam gekregen. Bij de speed afgelopen zomer ging het eigenlijk wel zonder, maar daar heb ik ook maanden naartoe gewerkt. Ik had groots ingekocht om de prijs omlaag te krijgen. Met Als gevolg dat ik een halve kilo in de vriezer had. Helaas wel natte speed dus na het droger was het wat minder. Op het moment dat ik wilde stoppen had ik nog 200 gram ofzo. Dat wilde ik dus echt niet even weggooien. Maar uiteindelijkuiteindelijk duurde het een tijdje voordat ik bij Tactus kon starten. En uiteindelijk precies naar dat moment toegewerkt dat het op zou zijn. Weggooien lukt me niet en bewaren, ach dat hoef ik niet uit te leggen. Kreeg wel een telefoontje van Tactus de dag voordat ik zou stoppen, doen ze om te praten over je gebruik de laatste dag. In veel gevallen gaat iemand nog even helemaal los. Moest ook even door buffelen maar is gelukt 😋. Je ziet dat ik meteen een heel verhaal ga schrijven..de gedachte om het weg te moeten gooien, maakt blijkbaar nog steeds veel bij me los.Misschien domme vraag.
Je hebt methadon voor heroïne.
Kratom voor opiaten en benzo's
Is er niet iets voor dit soort drugs?
Dus de eerste keer periode van maanden. Toen de 3mmc, dat was heel anders. Dezelfde dag gestopt en met pijn in mijn hart alle 3mmc, etizolam (phenibut, morfine, clonazolam, flualprazolam, 1p-lsd, 3-FA en 3MMA.) ingeleverd om weg te gooien. De laatste drie heb ik nooit genomen, omdat 3mmc zo goed beviel. En die laatste 3MMA leek me beter om toch niet te doen.
Maar meteen stoppen met daarbij alle problemen dat mijn huwelijk voorbij leek. Toen heb ik wel de oxazepam voor een week genomen.
Ik heb na drie weken ook quetiapine gekregen. Dit zou helpen tegen de trek, maar vond het een vervelend middel en merkte niet dat de trek minder werd.