Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2-CB en een flink wat wiet. De wiet verlengd de 2-CB trip. Ik heb tijdens de betreffende trip 35mg 2-CB gehad en gedurende en na de trip in totaal ongeveer 1,5 gram wiet gerookt. Ik kwam heerlijk uit m'n 2-CB trip en ik was dusdanig stoned dat ik heerlijk langzaam alles kon laten uitwerken. Natuurlijk altijd uitkijken bij combineren!"
"Hallo allemaal, Ik ben al 7 jaar een fanatiek blower. Ik ben begonnen met dat ene jointje met een klasgenoot en zo is dat langzaam verder gegroeid. Inmiddels blow ik dagelijks en natuurlijk is dat niet perse iets goed, dat weet ik ook. IK werk nu 3 jaar fulltime in de agf, dit is dus lichamelijk zwaar werk. Nou sta ik 's ochtends op om 6 uur en dan werk ik maandag t/m woensdag en vrijdag van 7:30 tot 18:30. Nou rook ik elke dag na het werk wel een jointje en in het weekend 1 á 2 per dag. Het is niet echt een verslaving, maar het zit wel een beetje in mijn dagelijkse routine. Muziekje aan en even een joint draaien, daarna lekker roken, relaxen en naar bed. Het verstoort mij niet in mijn dagelijkse bezigheid of mijn BBL opleiding. Daarom heb ik er nog niet veel aan veranderd. Nu is mijn uiteindelijke graag: Zouden jullie dit gebruik problematisch noemen? Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!"
"Roello zei: Ik zie het niet als problematisch gebruik aangezien je normale leven er niet onder lijkt te lijden. Bij mij heeft wiet in 5 jaar tijd (dagelijks gebruik) toch wel een enorme hap uit m'n eigen klote leven genomen dus verbaas ik me wel erg als ik berichten zoals de jouwe lees. Een normaal functionerend leven lijden met elke dag wiet gebruik zit er voor mij en velen dan ook niet in. Bij mij heeft het ook alle negatieve bijwerkingen gegeven die je maar kunt bedenken. Nog tot op de dag van vandaag meer dan ik voorlopig ooit zou kunnen toegeven. Naar mijn mening is elke dag wiet gebruiken toch voor iedereen wel problematisch tot in bepaalde mate. Vooral als je dit voor het slapen gaan neemt. Je slaat letterlijk een hele fase in je slaap over die er voor zorgt dat je in staat bent om te copen met dingen in het leven en nieuwe informatie te verwerken. Ik denk dat dit iedereen na mate van tijd wel een keer de strop om doet met wat dan ook. Klik om te vergroten... Thanks! Ik ga vaak relatief nuchter weer naar bed en ik heb het gelukkig niet nodig om te slapen. Krijg wel altijd hele gekke dromen hahaha. Thanks again voor de reactie"
"Hoi iedereen! Ik heb even een vraag. Ik speur uit nieuwsgierigheid regelmatig rond bij vendors. Nou zie ik dan verschillende vormen van RC's voorbij komen. Zo heb ik 3mmc al zien staan in poeder, kristal en 'oude vertrouwde'. Zit er nou verschil in deze 3mmc of is dit allemaal even effectief en simpelweg gewoon een kwestie van voorkeur? Ik ben vrij nieuw, mocht ik toch onverhoopt per ongeluk een regel overtreden met dit topic, dan hoor ik het graag!"
"koningketa zei: Ik denk zelf dat er zeer weinig verschil tussen zit. Ik krijg m'n miauw altijd in brokken die vrij makkelijk verpoederen, makkelijker dan sos in ieder geval. Klik om te vergroten... Ik krijg het in verschillende vormen. Smartshop hier heeft het wel, maar daar ook geen constante stroom. Kreeg maandje of 2 geleden poeder, vorige week gwn 1 groot brok."
"koningketa zei: Ik weet vrij zeker dat het poeder gewoon een al verpoederde brok is. Klik om te vergroten... Ik denk dus hetzelfde, maar bij vendors heb je zelfs de keuze, vraag me dan af wat het nut is van kristallen bestellen als je het direct als poeder kan krijgen. Maar goed, dank voor de info, weet al meer dan ik net wist 😜"
"koningketa zei: Neem het allemaal met een korreltje zout hoor, ik ben er ook niet 100% zeker van. Volgens een oude post die ik na wat googlen te zien kreeg. Klik om te vergroten... Super! Ga ik hier even snuffelen."
"koningketa zei: Heb je al ervaring met 3-mmc? Of evt vragen? Ik kamp al een beste tijd met een verslaving, dan gaat t weer goed dan weer slecht. Kan je er alles over vertellen mocht je willen. Klik om te vergroten... Ik heb ervaring gelukkig. Heb ook zowel kristallen als poeder gehad. Ik heb het denk ik ongeveer 3x gebruikt dit jaar. Ik doe zo rustig mogelijk. Zit niet zo lekker in mijn vel en het enige wat ik doe is een jointje na het werk. De vraag was enkel omdat ik gewoon echt niet zou weten waarom je hetzelfde product verkoopt voor dezelfde prijs maar dan net anders 😂"
"koningketa zei: Oké, mooi zo. Ik heb hetzelfde, niet zo lekker in m'n vel en een jointje na werk voor het slapen gaan, maar deze week toch weer teruggevallen :/. Als ik eenmaal gebruik kan ik het niet meer weg leggen, ik binge rustig 3 dagen achter mekaar. Pas er op, bij mij ging het ook altijd goed tot ik het een keer puur had gebruikt om voor problemen te vluchten en ik niet met mijn gevoelens om kon gaan. Klik om te vergroten... Ik heb gelukkig mijn beste vriend die mijn gebruik goed in de gaten houdt. Ik ben ook een lange tijd verslaafd geweest. Van mijn 16e tot 18e levensjaar. Ik heb een kleine terugval gehad enkele weken geleden. Dit na het betrappen van mijn vriendin met 'the guy she tells you not to worry about'. Toen heb ik me echt even laten gaan."
"TiesE zei: Ik krijg het in verschillende vormen. Smartshop hier heeft het wel, maar daar ook geen constante stroom. Kreeg maandje of 2 geleden poeder, vorige week gwn 1 groot brok. Klik om te vergroten... DeApotheek zei: Zit 0 verschil in, de fijnere poeders zijn gewoon machinaal vermalen. Ik heb ze allemaal gehad en allemaal hetzelfde effect. Klik om te vergroten... Thanks man! Maar dat zogenaamde 'oude vertrouwde' is een beetje gelig/pastel achtig kleurtje"