#1
Gelukkig nieuwjaar beste mensen,
Na enkele jaren van af en toe een stimulerende 2-fA of 3-FA die ik in Nederland koop en dat uitstekend ging met credit carte betalen, blijkt alles ineens veel ingewikkelder te zijn geworden in 1 à 2 maanden.
Ben ik de enige die daar last van heb? Ik woon in het buitenland en de RC site waar ik tevreden over ben, is flik gestegen in prijzen en betalen per bankkaart is ook niet meer mogelijk.
Ik heb gezocht naar andere sites, maar die zijn nog duurder en nog ingewikkelder qua betalingen.
Waarom is 2-FA et 3-FA zo duur geworden (per pellet)?
De verkoper antwoord dat deze producten niet meer gemaakt worden en geen voorraad meer heeft.
Kan iemand mij helpen om zo'n zelfde soort amphetamine pellets aan te raden ? Ik moet voor mijn werk best presteren en soms kan ik mij maar moeilijk concentreren, dit helpt heel goed voor mij. Omdat er zoveel middelen qua formules veranderen, ben ik de weg een beetje kwijt met de namen en de effecten. En om nu *modknip* per pil te gaan betalen baal ik van, aangezien de prijs van het afgelopen jaar.
Alvast bedankt voor tips
Na enkele jaren van af en toe een stimulerende 2-fA of 3-FA die ik in Nederland koop en dat uitstekend ging met credit carte betalen, blijkt alles ineens veel ingewikkelder te zijn geworden in 1 à 2 maanden.
Ben ik de enige die daar last van heb? Ik woon in het buitenland en de RC site waar ik tevreden over ben, is flik gestegen in prijzen en betalen per bankkaart is ook niet meer mogelijk.
Ik heb gezocht naar andere sites, maar die zijn nog duurder en nog ingewikkelder qua betalingen.
Waarom is 2-FA et 3-FA zo duur geworden (per pellet)?
De verkoper antwoord dat deze producten niet meer gemaakt worden en geen voorraad meer heeft.
Kan iemand mij helpen om zo'n zelfde soort amphetamine pellets aan te raden ? Ik moet voor mijn werk best presteren en soms kan ik mij maar moeilijk concentreren, dit helpt heel goed voor mij. Omdat er zoveel middelen qua formules veranderen, ben ik de weg een beetje kwijt met de namen en de effecten. En om nu *modknip* per pil te gaan betalen baal ik van, aangezien de prijs van het afgelopen jaar.
Alvast bedankt voor tips