Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FA of 3-FA pellets prijzen

2-FA of 3-FA pellets prijzen

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelukkig nieuwjaar beste mensen,

Na enkele jaren van af en toe een stimulerende 2-fA of 3-FA die ik in Nederland koop en dat uitstekend ging met credit carte betalen, blijkt alles ineens veel ingewikkelder te zijn geworden in 1 à 2 maanden.
Ben ik de enige die daar last van heb? Ik woon in het buitenland en de RC site waar ik tevreden over ben, is flik gestegen in prijzen en betalen per bankkaart is ook niet meer mogelijk.
Ik heb gezocht naar andere sites, maar die zijn nog duurder en nog ingewikkelder qua betalingen.
Waarom is 2-FA et 3-FA zo duur geworden (per pellet)?
De verkoper antwoord dat deze producten niet meer gemaakt worden en geen voorraad meer heeft.

Kan iemand mij helpen om zo'n zelfde soort amphetamine pellets aan te raden ? Ik moet voor mijn werk best presteren en soms kan ik mij maar moeilijk concentreren, dit helpt heel goed voor mij. Omdat er zoveel middelen qua formules veranderen, ben ik de weg een beetje kwijt met de namen en de effecten. En om nu *modknip* per pil te gaan betalen baal ik van, aangezien de prijs van het afgelopen jaar.

Alvast bedankt voor tips
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Suzu1972 zei:
Gelukkig nieuwjaar beste mensen,

Na enkele jaren van af en toe een stimulerende 2-fA of 3-FA die ik in Nederland koop en dat uitstekend ging met credit carte betalen, blijkt alles ineens veel ingewikkelder te zijn geworden in 1 à 2 maanden.
Ben ik de enige die daar last van heb? Ik woon in het buitenland en de RC site waar ik tevreden over ben, is flik gestegen in prijzen en betalen per bankkaart is ook niet meer mogelijk.
Ik heb gezocht naar andere sites, maar die zijn nog duurder en nog ingewikkelder qua betalingen.
Waarom is 2-FA et 3-FA zo duur geworden (per pellet)?
De verkoper antwoord dat deze producten niet meer gemaakt worden en geen voorraad meer heeft.

Kan iemand mij helpen om zo'n zelfde soort amphetamine pellets aan te raden ? Ik moet voor mijn werk best presteren en soms kan ik mij maar moeilijk concentreren, dit helpt heel goed voor mij. Omdat er zoveel middelen qua formules veranderen, ben ik de weg een beetje kwijt met de namen en de effecten. En om nu *modknip* per pil te gaan betalen baal ik van, aangezien de prijs van het afgelopen jaar.

Alvast bedankt voor tips
Klik om te vergroten...
Tip 1 is het doorlezen van de forumregels. Het noemen van prijzen is niet toegestaan. Je krijgt voor deze keer een waarschuwing.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon poeder halen ipv pellets, en die producten zijn lastiger te vinden en niet meer te verkrijgen binnenkort vandaar de stijging
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Tip 1 is het doorlezen van de forumregels. Het noemen van prijzen is niet toegestaan. Je krijgt voor deze keer een waarschuwing.
Klik om te vergroten...
Het spijt mij, sorry
mitchieee zei:
Gewoon poeder halen ipv pellets, en die producten zijn lastiger te vinden en niet meer te verkrijgen binnenkort vandaar de stijging
Klik om te vergroten...
mitcheee, dat is wel makkelijk gezegd maar ik snuif niet, moet ik het dan zelf in die legen hulzen proppen ?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Suzu1972 zei:
Het spijt mij, sorry

mitcheee, dat is wel makkelijk gezegd maar ik snuif niet, moet ik het dan zelf in die legen hulzen proppen ?
Klik om te vergroten...

Weegschaaltje die milligrammen kan wegen. Poedertje afwegen, in een stukje wc papier doen en die dicht frommelen en persen en met een slok achterover gieten. Vloeitje gebruiken kan ook.

Pellets zijn altijd het duurste in aanschaf.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Suzu1972 zei:
Het spijt mij, sorry

mitcheee, dat is wel makkelijk gezegd maar ik snuif niet, moet ik het dan zelf in die legen hulzen proppen ?
Klik om te vergroten...
Precies wat fuifje zegt, mg weegschaal halen, 20-30 eu heb je een goede, dan met een lange flu op proppen en doorslikken, je eigen gefabriceerde pellet
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mitchieee zei:
Precies wat fuifje zegt, mg weegschaal halen, 20-30 eu heb je een goede, dan met een lange flu op proppen en doorslikken, je eigen gefabriceerde pellet
Klik om te vergroten...
Misschien wel een idee. Nooit eerder geprobeerd. Thanks 👍
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
je kan toch gewoon afewegen met een miligram weegschaal en zelf capsules vullen

en het smaakt minder vies dan pellets vind ik dan
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo, als je een parachute of een bommetje slikt, krijg je dan een vieze reactie via je maag naar je mond ? Maagzuur of opboeren van de RC ? Om rekening mee te houden. Alle info welkom. Alvast bedankt :blush:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Suzu1972 zei:
Hallo, als je een parachute of een bommetje slikt, krijg je dan een vieze reactie via je maag naar je mond ? Maagzuur of opboeren van de RC ? Om rekening mee te houden. Alle info welkom. Alvast bedankt :blush:
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan gebeuren.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
HierEnDaarEenFuifje zei:
Weegschaaltje die milligrammen kan wegen. Poedertje afwegen, in een stukje wc papier doen en die dicht frommelen en persen en met een slok achterover gieten. Vloeitje gebruiken kan ook.

Pellets zijn altijd het duurste in aanschaf.
Klik om te vergroten...
Koop gewoon lege capsules en een capsulemaker, kost net niks en hoef je niet te kloten met wc papier enzo😋😅
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pepschepje zei:
Koop gewoon lege capsules en een capsulemaker, kost net niks en hoef je niet te kloten met wc papier enzo😋😅
Klik om te vergroten...

True, maar kost iemand meer geld en moeite. Voor een sporadisch bommetje werkt een wc papiertje prima haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."