Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4F-MPH gebruik om te focussen

4F-MPH gebruik om te focussen

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik had al eens op oudejaarsavond avond een berichtje geschreven over 3-MMC. Ik ben na innamen de dagen erna erg depressief geweest. Alles was ellende. Nog niet zolang geleden heb ik dus 4F-MPH geslikt, Ik neem het in pil vorm en dat ging na 1 uur werken, ik voelde mij super goed, prettig gevoel, geconcentreerd, geduldig, helemaal top! Maar na zo'n 3 uur is alles weg en word ik super chagrijnig en heb een super kort lontje. Ik kan werkelijk van niemand meer iets hebben en moet heel veel moeite doen om zo gewoon mogelijk te blijven voor de mensen om mij heen. Ik zou graag willen weten of andere mensen dat ook hebben.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alles wat omhoog gaat, gaat ook weer omlaag. Na mijn weten krijg je van alle stimulanten een dip.
En ik weet niet of stimulanten nemen voor je werk nou zo een goede gewoonte is.
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Martinus zei:
Alles wat omhoog gaat, gaat ook weer omlaag. Na mijn weten krijg je van alle stimulanten een dip.
En ik weet niet of stimulanten nemen voor je werk nou zo een goede gewoonte is.
Klik om te vergroten...
Nee, niet is natuurlijk helemaal niet goed. Daar ben ik me goed van bewust, maar jammer van die sombere buien. Gelukkig kan ik daarna wel gemakkelijk dagen niets meer nemen, ik heb geen afwending verschijnselen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Suzu1972 zei:
Nee, niet is natuurlijk helemaal niet goed. Daar ben ik me goed van bewust, maar jammer van die sombere buien. Gelukkig kan ik daarna wel gemakkelijk dagen niets meer nemen, ik heb geen afwending verschijnselen.
Klik om te vergroten...

Kijk wel uit. Werk is iets dat je toch dagelijks doe. Straks zit je iedere dag op werk met de gedachte had ik maar een stimulant. Je zou in je dagelijks leven geen middel nodig moeten hebben om de dag door te komen. Als dat wel het geval is zou ik goed gaan nadenken of er niet iets loos is. Burnouts en depressie liggen overal op de loer in de moderne wereld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."