#1
Hallo, ik had al eens op oudejaarsavond avond een berichtje geschreven over 3-MMC. Ik ben na innamen de dagen erna erg depressief geweest. Alles was ellende. Nog niet zolang geleden heb ik dus 4F-MPH geslikt, Ik neem het in pil vorm en dat ging na 1 uur werken, ik voelde mij super goed, prettig gevoel, geconcentreerd, geduldig, helemaal top! Maar na zo'n 3 uur is alles weg en word ik super chagrijnig en heb een super kort lontje. Ik kan werkelijk van niemand meer iets hebben en moet heel veel moeite doen om zo gewoon mogelijk te blijven voor de mensen om mij heen. Ik zou graag willen weten of andere mensen dat ook hebben.