Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik had al eens op oudejaarsavond avond een berichtje geschreven over 3-MMC. Ik ben na innamen de dagen erna erg depressief geweest. Alles was ellende. Nog niet zolang geleden heb ik dus 4F-MPH geslikt, Ik neem het in pil vorm en dat ging na 1 uur werken, ik voelde mij super goed, prettig gevoel, geconcentreerd, geduldig, helemaal top! Maar na zo'n 3 uur is alles weg en word ik super chagrijnig en heb een super kort lontje. Ik kan werkelijk van niemand meer iets hebben en moet heel veel moeite doen om zo gewoon mogelijk te blijven voor de mensen om mij heen. Ik zou graag willen weten of andere mensen dat ook hebben."
"Martinus zei: Alles wat omhoog gaat, gaat ook weer omlaag. Na mijn weten krijg je van alle stimulanten een dip. En ik weet niet of stimulanten nemen voor je werk nou zo een goede gewoonte is. Klik om te vergroten... Nee, niet is natuurlijk helemaal niet goed. Daar ben ik me goed van bewust, maar jammer van die sombere buien. Gelukkig kan ik daarna wel gemakkelijk dagen niets meer nemen, ik heb geen afwending verschijnselen."
"Ik plaats nog even een berichtje over 3mmc. Ik had al info gevraagt vorige keer en kreeg natuurlijk commentaard en heb ook naar jullie geluisterd. Nu kreeg ik gisteren mijn bestelling binnen 3mmc pellets en omdat ik vandaag vrij ben, een heel weekend heb om uit te rusten en vanavond nieuwjaar vier en ik geen avondmens ben, ben ik vanmorgen om 8 uur begonnen met 1 pellet van 150 mg. ja ik ben heel eigenwijs en nieuwsgierig. Het gaat goed na iets meer dan 1 uur kreeg ik het warm en ontspannen en voelde mij blij. Nu een paar uurtjes later, lijkt of het een beetje minder wordt, maar ik weet niet of dit normaal is en straks weer wat upper ga voelen wat ik natuurlijk hoop. Ik ben wel geduldiger met anderen en kan me focussen. Ik zou zo geaag meer ervaringen lezen van anderen en hoe de goevoelens bij jullie zijn. Eventussendoor ik zal nooit snuiven en ben mij heel bewust van het gevaar en heb ook geen behoefte om bij te nemen en dagelijks te gebruiken. Ik heb er veel over gelezen en ik ben alleen nieuwsgierig of er nog anderen zijn die hun ervaring (1ste keer) willen delen. Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en een goeie gezondheid en bedankt voor jullie berichten terug. Fijn om te weten dat er mensen zijn waar we dingen mee kunnen delen en ons serieus nemen en anderen helpen. En ik vind dat op mijn leeftijd en met mijn levenservaring en gezondheid best een keer geexpirimeteerd mag worden. Geeft nu eerlijk toe dat is toch wat iedereen doet hiet op de site je komt niet om kookrecepten te delen! groeten..."
"Sorry voor de typfouten ik heb me niet terug gelezen voor le plaatsen van mijn berichtje"
"Nou ik neem niets meer in vandaag of morgen zoals ik al zei en ik heb dus nog 4 van de 5 over en stel me nu heel serieus de vraag of ik niet genaaid ben en ik helemaal geen 3mmc pillen heb gekregen. het had vanmorgen naar mij idee een placebo effect, ik was zo opgewonden , benieuwd om 't proberen dat ik het denk te hebben gevoeld. Ik weet heel goed als een medicijn werkt en effect heeft, heb in het verleden zware pijnstillers moeten nemen voor een operatie. ik ben om 7uur 15 begonnen met 1 pellet 150mg. Nu is het 1 uur 40 en ik ben nog net zo helder en mezelf als om 7 uur vanmorgen. Dus de avond zal niet tot diep in de nacht duren voor mij aangezien ik geen alcohol drink en niets behalve mijzelf heb om er een feestje van te maken. Ben erg teleurgesteld na alle reakties van andere mensen over het geweldige effect op internet in het algemeen en de artikelen "te gek spul" ! ik riskeer vandaag niet verslaafd te raken. De website waar ik besteld heb leek heel professioneel en kwam als eerste of tweede te voorschijn op google en levert in europa en goeie reakties. Ondertussen is er wel een bestelling kwijt geraakt, kreeg wel netjes een nieuwe bestelling toegestuurd dus ik vind het vreemd als ze een nep hebben gestuurd, daarom vind ik het een beetje raar, in iedergeval nooit aangekomen! ik woon in het buitenland (europa) vandaar dat het lang heeft geduurd en ik niet met te hoge verzendkosten wou zitten. Helaas pindakaas, vast een teken dat ik het niet moet doen! Nou ik hoor het graag van anderen wat ze hier van denken, komt dat vaker voor? Ik blijft het onderwerp heel interessant vinden, misschien moet ik dan maar ooit nog eens kristallen kopen en zelf versnijden! Jammer dat jullie erg wantrouwig zijn in je reakties, we kunnen toch als volwassenen er met elkaar over corresponderen? Vorige keer ookal gelijk: " Ze heeft al besteld dus ze gaat het toch wel doen!" als of ik achtelijk ben dat ben ik misschien ook wel maar wel verstandig en neem geen risico behalve dat ik een pil heb genomen waar ik op vertrouwde dat het 3mmc zou zijn. Goed, in iedergeval leuk dat jullie reageren. en tot later, wil weet wordt het toch nog wat! na 6 uur slikken"
"heel tof dat je dit schrijft! ik vind het inderdaad prettig om andere ervaringen te lezen. Ik kan een stooitje hebben blijkbaar, want i, nu niet maar wie weet reageert mijn lichaam anders op middelen dan een ander, ik heb inderdaad al jaren lang zware medicatie geslikt vanwege pijn in mijn rug en nekwervels. Codeine enz wat nu niet meer helpt, dus misschien vandaar dat ik gewent ben. Ik heb ook met pammetjes te maken gehad, maar alles maakt mij erg suf en zoek dat juist niet integedeel, wat ik juist zoek is die "boost", die "focus", dat ik een keer lekker in mijn vel zit en niet te veel zit na te denken vooral, ik hou niet van downer's tegenwoordig. die kan je juist zo makkelijk krijgen de dus ben ik op deze manier gaan zoeken naar iets spannends. Natuurlijk heb ik aan verslaving gedacht, heb ik al meegemaakt maar weet nu wel beter en voel me liever af en toe een keer prettig dan nooit meer het effect terug voelen en blijven nemen. ik wil nu wel wat energie en het lukt nu niet om die zelf op natuurlijke wijze aan te maken en je kan sporten en gezond eten tot je er bij neervalt, maar ik wil dit zo graag eens voelen en chillen. Dus vandaar dat ik vanmorgen zo blij was het te proberen. Ja, na innamen, ongeveer 1 uur heb ik mij wel even geduldig gevoeld met anderen, heb de laatste tijd geen geduld om dingen te doen en naar mensen te luisteren en mijn werk draait daar juist om. "Ben nu vrij maak geen misbruik van het middel tijdens het werk mocht het nog iets doen!" Naast meer geduld voelde ik mij ook even relaxt, zen, ontspannen en ik had minder lichamelijke pijn, want dat is nog elke dag mijn handicap en heel vermoeiend nu helemaal in de winter. Maar dit was gauw over en dus vraag ik me af of het niet een effect in mijn hersens is geweest dat ik zelf aanheb gemaakt. Placebo, zegt je dat ook in het nederlands? ja toch? Dus het begon best leuk lekker, maar verwachte er veel meer van en werd zelfs na eeen tijdje geirriteerd en héél erg teleurgestel, mijn lichaam verstijft zelfs door de teleurstelling heb stijve spieren, misschien toch de 3mmc? Dus eigenlijk gaf het een beetje het zelfde gevoel als toen ik de eerste keer codeine kreeg en ontspannen gelukkig gevoel, dat helaas na een uurtje weer weg gleedt. Had er misschien te veel naar uitgekeken, na al die berichten over het middel, het lange wachten op de postbode en weten dat ik vrij heb en de tijd heb rustig te beginnen. Misschien kan je er meer over vertellen en ik leer graag over it soort drugs en over andere drugs en misdaad ken je nog podcast of boeken, artikelen kan je die doorgeven. Ben nieuwsgierig en in iedergeval opgelucht dat ik niet harstikke ziek ben geworden van een of andere vage pil. Was toch wel even bang dat het een misselijk makend middel zou zijn en de rest van het weekend dooziek boven de wc had moeten hangen. Hoop nog veel te leren, horen en lezen Doei Suze"
"Rivalrie zei: Mijn opmerking kwam vanuit het feit dat het nog vroeg is. Waarom zou je smorgens high zijn en vanavond niet? Ik zeg niet dat je verslaafd bent, ik denk alleen wel dat 3mmc te kort duurt om maar 1x te nemen. Zeker op 31-12. Klik om te vergroten... dan misschien toch nog eentje proberen ? ik twijfel héél erg, ben bang dat het fout gaan. ja je hebt gelijk dat vond ik zelf ook dat ik door blijf schrijven misschien dan toch"
"rowdy zei: Onze ervaringen met 3-mmc zijn toch echt anders. Wij nemen altijd shots met iets hogere dosering, maar we voelen het snel opkomen. De piek is fijn en absoluut heel goed merkbaar en iets anders dan mdma. Alsof je iets helderder bent. De piek duurt bij ons nooit heel lang, ik denk zo’n 2 uur. Gezien dit tijdstip en dat je oraal gebruikt zou ik als ik jou was nog wel een pil durven. Daar raak je niet meteen verslaafd van. Maar doe vooral wat je zelf fijn vindt! Klik om te vergroten... hai ik heb ieder dat nog 1 pil genomen, het gaat heel goed! voel me heel prettig en gezellig bedankt voor al jullie berichtjes, ga nu toch een leuke relaxte avond hebben gelukkig nieuwjaar iedereen"
"Ik heb een hoop reacties gekregen. In ieder geval bedankt om al deze informatie. Jullie hebben gelijk, ik zal dit niet gebruiken voor meer focus op het werk. Dacht dat het onschuldig is, maar na dik 2 weken heb ik ook nog niets binnengekregen dus misschien is het een teken! Mocht ik het nog ontvangen zal ik het misschien eens als een party drug nemen, maar niet voor een stim hulp tijdens werk. In ieder geval iedereen bedankt 🙏 groetjes"
"F.E.A.R. zei: Alles is al gezegd. Maar als je toch eigenwijs wilt zijn, dan kun je beter modafinil proberen. Of als tweede optie 2FMA, 2FA of 3-FPM. Of nog beter; koffie. Het slikken van 3mmc om werk te verzetten is een compleet waanzinnig idee. Er zijn veel betere middelen daarvoor. Klik om te vergroten... Dirkjan zei: 3 weken? die gasten zijn niet koosjer als ik bestel volgende ochtend busje op de stoep. Klik om te vergroten... Dat komt omdat ik in het buitenland woon daarom duurt het wat lang of ze hebben mij bedonderd."