Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een gevoel dat hier wel mensen zijn die redelijk veel reggae kennen. Ik ken er niet veel van maar hoor het wel graag, ideaal als je ergens rustig kan gaan zitten en een jointje kan roken in de zon bijvoorbeeld. Ik ben vooral op zoek naar artiesten in de aard van Bob Marley...iemand die mij kan helpen?"
"prachtig! Hier kan ik wel wat mee.."
"Die strakke broeken zegt me al sowieso niets, zeker niet om als jongen te dragen. Op zich is er niets mis met het dansje maar waarom moet het zo opgeblazen worden? Net zoals jumpen opgeblazen is. Is het mss een dans-pasjes generatie ofzo? En daarbij: als je een beetje moeite doet om het te zien, dan zul je waarschijnlijk wel mensen kennen die zo al jaren dansen op een elektro feestje ofzo. (bij benadering) Dus waarom moet dit nu verkracht worden door er regeltjes voor te maken welke moves hot zijn en welke not. En die "dans" om het zo te noemen past niet op een schoolplein ofzo, dat is totaal uit het verband gerukt dan. Om af te sluiten: ik herken zelfs bewegingen van mijzelf erin, bewegingen die ik zou maken in een zatte bui en met dikke ambiance."
"Solidius zei: Luuk en Gijs - Bomen zijn relaxed Klik om te vergroten... vèèèt relèèèxed"
"ferm! dikke platen idd!"
"Ik ben ook van België, waar het rookverbod ingegaan is. Dit is trouwens bij ons alleen bij cafés die een bepaald % winst hebben aan eten. Maar het komt ook meer en meer voor bij fuiven enzo, dit vind ik dan nog erger. Fuif en rook is iets wat bij mij samenhoort, ook toen ik niet roker was. Erger: een zaak waar overdag kan gegeten worden en 's nachts zijn er geregeld studentenfuiven. (ze doen dan een extra zaal open, maar deze is verbonden met het andere gedeelte) Sinds men daar niet meer mag roken op fuiven stinkt het er de volgende dag meer vind ik... naar zweet en andere vieze geurtjes bedoel ik dan. Rook camoufleerde anders deze geuren. Maar toch vind ik het nog meevallen over het algemeen Op een fuif rook ik er geregeld toch eentje, dat ziet men toch niet als het druk genoeg is Mocht ik zelf uitbater zijn, zou ik eens in de (doe eens gek)2 maanden een rookvrije avond houden. Kost wat, maar fok it je maakt mensen blij! Klik om te vergroten... dit vind ik wel een goed alternatief!"
"simian mobile disco is meer mijn stijl. Dat goa-psytrance iets minder (op feesten wel, bij mijn thuis minder) maar dat setje waarvan hier de link stond vind ik wel goed denk ik zo. EDIT: mss kent iemand ook solid sounds? Ook elektro, en het commerciele gehalte valt mee torrent: http://www.torrentportal.com/details/1115934/va_-_Solid+Sounds+2007+Volume+2+3cd+2007.torrent.html"
"ik kan overal tegen als ik stoned ben, kan zijn dat ik wel eens geirriteerd raak maar dat is dan aan dingen waar ik me nuchter ook aan zou irriteren als ik stoned ben, heb ik al snel iets van "whatever" en ik aanvaard die vervelende dingetjes dan gewoon maar"
"sjaartrol zei: ge hebt goedkope wiet en dure wiet e... maar gij bent waarschijnlijk nog maar enkel in Maastricht geweest, the capital of ripp-off smoke-materials... In Maastricht kost een gram minstens 7 euro (met hier en daar uitzonderingen) MAAR als ge naar Roosendaal gaat, hebt ge voor 5€/gram dezelfde wiet, soms zelfs beter kzeg het en kzal t altijd blijven zeggen: Maastricht is de stad om afgeript te worden door shops (door veel franse toeristen die makkelijk in t zak te zetten zijn) Klik om te vergroten... tegenwoordig is het eerder 9 euro de gram geworden in maastricht... idd dikke afzetters maarja, ben van belgisch limburg en maastricht is toch wel het dichtst bij, jammer voor mij ma dan moet ik maar wat meer uitgeven"
"Klinkt als een fijn feestje! Ik heb alleen ervaring met lachgas op fuiven. (kleine fuifkes van studentenverenigingen) De combinatie van lachgas, wiet (en bier) is hemels, doe daar nog goede muziek en een relaxt zeteltje bij en uw avond is geslaagd."