Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverboden aan het worden ? :S

verboden aan het worden ? :S

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo ik wou graag 5 wiet planten mar ik hoorde via via dat binnekort 5 verboden word en dat je er dan niet meer als 2 mag is dit waar of is dit onzin ?? :confused:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk! dat je in België er maar 2 mag hebben, maar ge moogt ze niet oogsten ofzo :rolleyes:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet nergens wat van.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt, zeker als je lampen hebt en daarmee een brandgevaar vormt. Gedogen is niet legaal, altijd relaxed met je buren zijn dus :)
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat gerucht gaat al wat langer, maar er zijn nog geen tekenen dat het ook waar is. Gewoon een urban myth op het moment dus.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok dan is het goed anders had ik bood geworden lol hehe als het zo was had ik ff bezoekje gepleegt bij 2e kamer :stoned:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
hislordship zei:
ok dan is het goed anders had ik bood geworden lol hehe als het zo was had ik ff bezoekje gepleegt bij 2e kamer :stoned:
Klik om te vergroten...

Idd, gewoon zulk een achterlijk voorstel ontkrachten in een conversatie onder het genot van een jointje :stoned:

Oh en als je er dan toch bent, praat ze dan ook even wat reden in over de paddo's :beer:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha ok :P mijn buren vinde het tog niet erg dus ken makkelijk een plantage zetten als het van me ma mogt :P
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Suntablet zei:
ik denk! dat je in België er maar 2 mag hebben, maar ge moogt ze niet oogsten ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je mag er alleen maar touw van maken :P
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
Purple haze zei:
Suntablet zei:
ik denk! dat je in België er maar 2 mag hebben, maar ge moogt ze niet oogsten ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je mag er alleen maar touw van maken :P
Klik om te vergroten...

of mee gaan vissen
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je mag er zover ik weet helemaal geen 2 of 5 hebben. Ze gedogen het tot 5, ze zullen je niet vervolgen voor zo weinig plantjes. Als ze in de tuin staan en de buren klagen zullen ze echter nog steeds weg moeten of het er nou 1 of 5 zijn. En als je het treft in een gemeente te wonen waar ze helemaal niet van wiet houden denk ik dat je ze ook weg kan moeten doen zonder klachten van de buren.
En ik weet niet zeker, maar ik denk ook dat de woningbouw je hun huurhuis uit kan trappen voor minder dan 5 plantjes.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purple haze zei:
Suntablet zei:
ik denk! dat je in België er maar 2 mag hebben, maar ge moogt ze niet oogsten ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je mag er alleen maar touw van maken :P
Klik om te vergroten...
not true: ik heb het overlaatst nog aan een flik gevraagd en je mag 1 plant hebben, het moet echter voor eigen gebruik zijn.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
BuZzRiDeR zei:
Purple haze zei:
Suntablet zei:
ik denk! dat je in België er maar 2 mag hebben, maar ge moogt ze niet oogsten ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je mag er alleen maar touw van maken :P
Klik om te vergroten...
not true: ik heb het overlaatst nog aan een flik gevraagd en je mag 1 plant hebben, het moet echter voor eigen gebruik zijn.
Klik om te vergroten...

en je moet minstens 18 zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."