#1
hallo ik wou graag 5 wiet planten mar ik hoorde via via dat binnekort 5 verboden word en dat je er dan niet meer als 2 mag is dit waar of is dit onzin ?? ![:confused:]()


hislordship zei:ok dan is het goed anders had ik bood geworden lol hehe als het zo was had ik ff bezoekje gepleegt bij 2e kamer![]()

Suntablet zei:ik denk! dat je in België er maar 2 mag hebben, maar ge moogt ze niet oogsten ofzo![]()
Purple haze zei:Suntablet zei:ik denk! dat je in België er maar 2 mag hebben, maar ge moogt ze niet oogsten ofzo![]()
Je mag er alleen maar touw van maken :P
not true: ik heb het overlaatst nog aan een flik gevraagd en je mag 1 plant hebben, het moet echter voor eigen gebruik zijn.Purple haze zei:Suntablet zei:ik denk! dat je in België er maar 2 mag hebben, maar ge moogt ze niet oogsten ofzo![]()
Je mag er alleen maar touw van maken :P
BuZzRiDeR zei:not true: ik heb het overlaatst nog aan een flik gevraagd en je mag 1 plant hebben, het moet echter voor eigen gebruik zijn.Purple haze zei:Suntablet zei:ik denk! dat je in België er maar 2 mag hebben, maar ge moogt ze niet oogsten ofzo![]()
Je mag er alleen maar touw van maken :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."