Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"darkvampiregirl zei: mijn ouders zijn nu een weekendje weg dus ik kan lekker genieten. Ik ga gewoon lekker liggen en chill muziekje aan Klik om te vergroten... En voel je je dan nog wel iets euforisch ? wil het zelf uitproberen overdag ,gebruik het nu alleen na uppers dus ben benieuwd naar je ervaring"
"darkvampiregirl zei: Het voelt alsof het niet uit je lichaam kan. het kan niet ontsnappen. naja zo voel ik me nu dan. zweverig. Klik om te vergroten... Okay dus best een aanrader met avondje bank hangen ?drink je er dan ook alcohol bij ? En dan lekker naar bed"
"Krinus zei: Goedenavond Folks, Gisteren voor het eerst 10 pellets van 150 mg 3mmc binnen gekregen. Ik ben heel erg geschrokken van mezelf aangezien ik me echt voor genomen had me aan max 500 600 mg over de hele dag te houden. Zou om 2 uur smiddags beginnen en dan 11 uur stoppen want dag erop werken.🙈 Maaruhhh.... Tja jullie snappen het al wel. Ik heb ze alle 10 op in een tijdsbestek van 14 uur ongeveer. 🤭 Zat ik tegen een overdosis aan kan iemand van jullie mij kan vertellen? Zal toch niet? Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks. Al kunnen pillen er natuurlijk wel anders inhakken en 10 is veel dat weet ik ook. Op jellinek en dergelijke sites staat dat 1,5 x kilo lichaamsgewicht al een hele hoge dosis is in 1 x maar denk dat dat dan ook weer aan de veilige kant ingeschat is. Zijn drugsvoorlichtigingsinstanties en die spelen eerder op safe en kennen toleranties die mensen door andere drugs op hebben gebouwd natuurlijk niet. Ik weet ook niet of die pellets een mindere werking hebben dan bijv. capsules aangezien het echt mijn eerste 3mmc ervaring was. De website mag ik hier natuurlijk niet noemen maar ook daar had ik goed onderzoek naar gedaan en stond goed aangeschreven. Vandaag ontzettend moe (op werk meerdere keren hazenslaapjes) maar verder niet heel veel klachten gelukkig buiten een hardkloppingkje hier en daar tijdens gebruik en wat steekjes in arm lichaam. Maar hoop en ga er vanuit dat dat vooral spieren zijn. Terwijl ik toch niet heb geslapen vannacht en zondag op maandag ook al hele nacht had doorgetrokken op coke. Ik word van die shit gewoon zo teringgeil heerlijk gewoon!! 😍 Dat had ik vroeger met goeie pep ook alleen veel te verrot daarna en nog moeilijker niet kunnen eten en vooral niet slapen tov coke. Crashes duurde ook veel en veel langer. Was zo verrot telkens dus mee gestopt. Dus ben eigenlijk het lekkere geile rush gevoel van pep gaan zoeken in goede coke. En kan je vertellen dat is gelukt alleen is dit weer veel duurder en je moet maar bij blijven pakken wat natuurlijk ook de neus niet ten goede komt helaas. Nogmaals schaam mezelf er heel erg voor (van wtf heb ik gisteren toch weg zitten snoepen 😧) maar op het moment van bijpakken denk je alleen weer aan het pretgevoel en die rush en veel te weinig aan je gezondheid of dat er iets kan gebeuren als je de volgende pil er weer in mikt. Met ecstasy heb ik dit nooit op festivals en weet ik ook altijd maat te houden. 10 pillen kom ik nog niet half bij in de buurt dan. Dus kan iemand mij verklaren waarom ik wel 10 van deze pillen pakken kon? Ik weet overigens wel waar het aan ligt: wil continue dat lekkere en geile gevoel terug. Soort van craving naar neuken met je vriendin of als zij er niet is het web of diverse pornokanalen. Met 10 goede ecstasy 150 mg haal je het ziekenhuis volgens mij niet eens. Al zal het redelijk lange tijdstek van 14 uur ook een rol hebben gespeeld: ik ben toch heel benieuwd naar jullie ervaringen of dat iemand ook al een keer flink doorgetrokken is op 3mmc capsules of pellets.?!? Had mezelf ook goed ingelezen hier en hoorde van de meeste mensen op de forums dat 3mmc niet zo verslavend is in craving als bij pillen of capsules. Maar ik vond het toch best een lekker goedje. Niet echt de extreme geilheid en rush die ik doorgaans van de coke heb die ik gebruik. Met coke zit dat nog dieper vind ik mentaal. De coke is tussen de 83% en 87% sterk (meerdere keren laten testen) dus gewoon echt goed spul. Zo ben ik door de jaren heen ook gaan leren waarderen wat goede coke is dus laatste jaren altijd bij dezelfde dealer en altijd tevreden doorgaans. Dus geen onzin met 3 voor 50 bijv want dan weet je dat er bij voorbaat al bijna een halve gram versnijdingsmiddel en andere rotzooi tussen zit. Drugs is natuurlijk altijd slecht maar kan uit ervaring vertellen dat zuivere coke veel en veel minder bijwerkingen heeft en verrot voor lichaam dan die versneden varianten. Maar het is nondeju wel een duur en verslavend goedje. Laatste tijd weer helemaal uit de hand gelopen periode met uitschieters van 5 tot 7 gram per week. Ga maar uitrekenen. Mijn spaarrrekening kan de maandelijkse uitgaven niet meer bijbenen. Met andere woorden: beetje op zoek naar een goedkoper en net zo leuk alternatief om die heerlijke rushes (en sorry ook op zoek naar die heerlijke onderdompelde geilheid die ik er steeds van krijg ) te blijven voelen. En dat hoopte ik na research dus in 3mmc te vinden aangezien daar veel over een “lichte mdma met vooral coke effecten’ werd gesproken. Na gisteren denk ik: tja het is lekker maar de echte rush van goede coke evenaart het niet helemaal voor mij. Al vond ik het nogmaals wel lekker. Dus twijfel ook heel erg de voordelen af: van die heerlijke maar dure coke en de toch wel (maar niet zo lekkere) 3 mmc. Jullie nog tips mbt tot de hele lekkere geile rush van coke? Een ander goedje miss wat dat ook heeft maar dan niet de nadelen? Haha ik blijf maar wensen en hopen maar je moet ook realistisch zijn: het 1 staat gewoon in verbinding met het ander. Lekkere stofjes even heel veel in de bovenkamer; lekkere stofjes extreem weinig daarna. 🙈 Hebben jullie nog tips voor gebruik en kunnen jullie mij al zeggen of die kater na zo’n 1500 mg aan pillengebruik 3mmc zeker nog gaat komen of dat dit gewoon een heel chill down drugs is als het aankomt op de crashes die volgen op dopamine en serotonine en alles tekort. Dit was een hele lap tekst (sorry daarvoor)!! Maar hopelijk leest het lekker weg en kunnen jullie mij nog mooie tips geven. Dat zou meer dan gewaardeerd worden. Ik ben overigens nieuw hier. Alvast bedankt voor alle reacties en voor nu nog een prettige avond allemaal!! Gr Klik om te vergroten... Hi , Het klinkt alsof je de high zoekt van mdma/xtc , dat ga je alleen niet vinden met 3mmc . Ik gebruik zelf pellets van 180mg en slik er ook meerdere per avond alleen krijg je nooit die euforie als met xtc . In mijn ervaring ligt eraan wat voor avond je wilt als je je echt goed wil voelen kun je het beste met een grote dosis beginnen en daarna telkens wat bij pakken . Ik zelf vindt het soms heel fijn om lekker wijntjes te drinken en over een paar uur tijd met telkens een kwartje 2 pillen weg te slikken . Je voelt je dan net wat lekkerder en energieker zonder dat je wappie ervan wordt . Als je zoekt naar de high van xtc kun je beter met een hele pil (ligt eraan wat je tolerantie is ) (misschien heb je meer nodig )beginnen , alleen is de euforie van 3mmc niet te vergelijken met mdma of xtc . Ik vindt het wel een fijn goedje alleen je miet wel weten hoe je je wil voelen en hoeveel je dan gaat gebruiken . Ik heb zelf indd ook met pellets veel minder snel de neiging om bij te nemen als met poeder . Ik zou dus eerder voor jou aanraden om goed te beginnen en daarna telkens wat bijpakken , anders is de high denk ik te teleurstellend voor je . Ik zou 3mmc snuiven iedereen afraden het brandt enorm en de drang om bij te pakken is erg sterk , met pellets heb ik dat veel minder en kan ik nog wel tegen mezelf zeggen wanneer ik moet stoppen . Met snuiven heb ik geen rem , maar dit fucked echt je neus holte ."
"Krinus zei: Nee dat zoek ik juist niet. Zoek die geile onderdompelde dopamine rush waar je lekker in je eigen wereld gaat op bijv muziek sex porno. 😍 Dus niet de love feeling van pillen. Hoeveel pak jij max op een avond om de katers redelijk in toom te houden toch het lekkere gevoel van 3 mmc voor paar uur te krijgen, en je niet te verliezen in de hoeveelheid zodat je bijv niet kunt slapen? Klik om te vergroten... Heb al heel lang geen 3mmc gedaan (gelukkig) maar denk dat het lekkere bij mij rond de 160mg zit voordat ik te ver ga en meer wil 😂 als ik daarvoor al heb gebruikt is het 180mg"
"Krinus zei: Nee dat zoek ik juist niet. Zoek die geile onderdompelde dopamine rush waar je lekker in je eigen wereld gaat op bijv muziek sex porno. 😍 Dus niet de love feeling van pillen. Hoeveel pak jij max op een avond om de katers redelijk in toom te houden toch het lekkere gevoel van 3 mmc voor paar uur te krijgen, en je niet te verliezen in de hoeveelheid zodat je bijv niet kunt slapen? Klik om te vergroten... Maar sinds ik het al heel lang niet gedaan heb en de keren dat ik het wel deed ik er altijd in doorsloeg kan ik je geen juiste indicatie geven 😅"
"Toevallig iemand nu aan de 3m ?"
"Perenijsje zei: Lees het nu pas, maar wij dus icm bommetjes pep. Nouja zondagmiddag om 16.45 uur begonnen en nacht doorgetrokken. Gister nog paar lijntjes gehad. Vannacht wel in bed gelegen maar niet geslapen. Vanochtend na opstaan, eten en douchen toch nog lijntje gehad tegen brakheid omdat ik vanmiddag nog therapie had. Nu wel echt uitbrakken en vannacht maar weer eens slapen dan. Klik om te vergroten... Ja ik heb vanmiddag ook weer 3mmc pilletje genomen nu eti en lekker slapen , morgen weer eerste werkdag sinds de lockdown 😭"
"Ik dat indd ook af en toe , maar dat heb ik sws ook met mdma en xtc dan zie ik enorm wazig . 3mmc minder alleen bij wat hogere doseringen"
"Suzu1972 zei: bedankt voor je antwoord, dit dacht ik al terug te krijgen als antwoord. Maar je hebt vast gelijk. ik zal nog verder opzoek gaan op de forum naar berichten over 3mmc bedankt Klik om te vergroten... Ik vindt 3mmc geen drugs voor functioneel gebruik , je slaat er vaak in door en wilt graag bijpakken . Teveel bijpakken op je werk zit dan ook met risico’s . Ik zou eerder zeggen probeer het een keer thuis dan kom je er voor jezelf achter dat 3mmc geen goedje is om functioneel te gebruiken . Het is veelste lekker en je wilt vaak meer meer meer . En spacen op je werk lijkt me ook een no go"
"Moffel100 zei: Vind het prima voor functioneel gebruik hoor Klik om te vergroten... Ieder zo ze eigen voorkeuren natuurlijk ,ik zelf sla er te snel in door. Ook wordt ik te snel paranoïde of iemand ziet dat ik wat gebruikt heb . Maar ieder heeft zo ze ding wat je fijn vindt natuurlijk en hoe erg die zichzelf in de hand heeft . Ik blijkbaar wat minder haha"