#1
Ik vroeg me af wie vandaag al lekker bezig is en zo ja wat je dan gebruikt hebt , en wat je plannen zijn voor rest van de dag . Wat houd jou bezig tijdens je trip . En trip je dan alleen of samen met iemand ![:)]()
Ik trip eigenlijk altijd alleen. Weet eerlijk gezegd niet hoe ik trippen met een ander zou vinden. Sta er wel voor open.Ik vroeg me af wie vandaag al lekker bezig is en zo ja wat je dan gebruikt hebt , en wat je plannen zijn voor rest van de dag . Wat houd jou bezig tijdens je trip . En trip je dan alleen of samen met iemand![]()
Ik vindt alleen indd ook het fijnst , je hoeft je aan niemand te irriteren of het gevoel hebben dat je je in moet houden. Ik heb echt maar 2 vriendinnen waar ik goed mee kan trippen je kan volledig jezelf zijn . Haha ja voor mij wel lekker aan de 3mmc zo laatste dosis bijnemen en lekker uit laten werken hopelijk rond 7/8 uur beetje avond eten en dan optijd naar bed 🤷🏼♀️😃Ik trip eigenlijk altijd alleen. Weet eerlijk gezegd niet hoe ik trippen met een ander zou vinden. Sta er wel voor open.
Meestal zit ik in mijn eigen bubbel.
Vandaag niet trippen voor mijjij wel dus?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."