Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"reppirT zei: Ik zal vandaag eens 20ug proberen voor de grap, kijken wat dat doet haha. Heb je toevallig een idee hoelang de tolerantie aanwezig zal zijn bij zon mini dosering? Of voor de zekerheid 2 weken voordat ik een stapje meer (40ug) ga proberen? Klik om te vergroten... Ik denk dat het echt per persoon verschilt en ook hoe je gemoeds en fysieke toestand is. Als ik microdoseer, vandaag weer met truffel , doe ik dat om de 3 dagen en met 1p-lsd 20ug merk ik de ene keer dat ik in het begin licht dizzy ben en vooral een warm gevoel in mijn maag en de andere keer heb ik er nauwelijks "last" van, zeg maar het inkick momentje. Als je wilt testen zou ik het in stapjes van 10ug doen , immers van 20ug naar 40ug is feitelijk gelijk een verdubbeling en het lijkt me dat stapjes van 1oug overzichtelijker zijn. Misschien ligt je sweetspot wel bij 20 of 30 en is 40 misschien net een stapje te ver.. Hoe dan ook, enjoy."
"Biancie zei: Ik heb net voor het eerst een pellet van 50 mg achterover geslagen, maar wat een spul!! Ga knetterhard op 50mg Klik om te vergroten... Niet om onbeleefd te zijn maar wat is je gewicht? Ik wil binnenkort ook eens een uitstapje met 5-Mapb maken en ben benieuwd naar de dosering in verhouding tot lichaamsgewicht net als bij Xtc. Ook 50mg pellets besteld vanwege de in mijn ogen makkelijke dosering die mogelijk is."
"Nieuwsgierig als ik ben wil ik eens 5-Mapb aan een onderzoekje onderwerpen en wil dus zoveel mogelijk info als mogelijk is. Nu is mijn laatste feestje met XTC 1 maand gelden en mijn Max ligt op 130mg, gaat goed maar veel verder als 4 uur lol kom ik vaak niet. Mijn lichaam went nogal snel en ik was ook niet van plan om de grens zwaar te gaan verleggen. Nu wil ik dus eens met 5-Mapb wat gaan proberen en dat eerst in een thuis setting testen alvorens ik los ga op een feestje dus ik heb wat pellets van 50mg aangeschaft en heb inmiddels een aardig beeld welke dosering een verstandige begindosis kan zijn en in mijn geval wil ik dat neerleggen bij 75 a 100mg. Wat ik me wel afvraag in hoeverre de 3 maanden regel van toepassing is, worden de serotonine voorraden zwaar aangesproken, worden de receptoren zwaar belast of werkt het meer op dopamine. Kortom, kan ik al een testje wagen of toch nog even 2 maanden afwachten?"
"Afgelopen zaterdag toch maar eens 5-mapb geprobeerd in thuis setting. 50mg pellet rond 20.30 ingenomen en na 45minuten lichte effecten merkbaar en rond 22.00 was de kick in sterker maar zeker niet op een vergelijkbare manier als met mdma. Flows van lichte euforie een een over het algemeen relaxed loom gevoel dat al luisterend naar lekkere muziek best oke was. Tot 23.00 voortdurende kick in en flow ervaringen, niet echt hard gaan maar rustig en geleidelijk. Rond 1.15 begon het af te nemen om plaats te maken voor een loom relaxed gevoel, best wel warm gevoel eigenlijk. Daarna geen enkel probleem met slapen en de volgende ochtend wel een beetje brak gevoel maar dat had waarschijnlijk alles te maken met te weinig slaap. Al met al interessant spulletje maar ik miste wat t.o.v mdma en dat betrof voornamelijk het actieve dat je met mdma wel hebt en dat miste ik een beetje maar het lome relaxte tegen het eind op de weg terug vond ik wel weer heel fijn en dat mis ik bij mdma een beetje. Voorlopig rust en even niets aan pretartikelen maar ik vond een geslaagde kennismaking en de volgende keer ga ik voor 75mg 5-mapb maar daar zal nog wel wat tijd overheen gaan. Nu ff de serotonine voorrad weer op peil brengen...."
"Als ik zo alle verhalen rondom 6-apb lees begin ik toch wel nieuwsgierig te worden naar dit goedje . Hoe zit dat nu met het doseren en die verschillende versies? Ik lees wat over succinante variant , etc. maar wat betekend dat alles nu eigenlijk? Op mijn laatste feestje heb ik 120 mg mdma genomen(ik weeg 80kg) en na 3 uur begint het bij al aardig af te nemen , als ik eenmaal iets heb leren kennen gaat gewenning bij mij erg snel heb ik gemerkt.Euforie ebt snel weg en wat overblijft is een energieke toestand... Nu lees ik mooie verhalen over 6-apb en vroeg me af wat dat stofje voor mij zou doen, heb ik bv. een langere euforie ervaring, hoe lang duurt de werking, gaat in slaap vallen nog wel (met mdma nooit moeite mee), hoe zit het met de connecties met andere mensen . Wat zou de mooie dosis zijn in vergelijking met mdma en ....kun je 6-apb ook gewoon laten testen? Hoe zit dat met het inkicken van 6-apb in vergelijking met mdma? Hoe is de aanslag op je serotonine voorraad, gaat hier de regel minstens 3maanden pauze ook op?"
"Grote dank voor een heldere uitleg. Das voor mij in een klap duidelijk alhoewel het scheikundige gedeelte me toch iets boven de pet ging. Muchas gracias.."
"Sluit me aan bij wat Eik zegt. Ik micro dose afwisselend met truffels ( 1 a 2 gr) en 1p-lsd(20ug) en heb net een eerste dosering gedaan met 1v-lsd ( 10ug) en vind die 20 ug 1p ook prima te doen als ik deze neem in mijn vrije tijd zonder al te veel activiteiten. Nog een keer testen op een festival want wat Metalguy zegt over mdma achtig gevoel herken ik wel…..ik wordt er happy van en met de juiste muziek is het dik oke. Alleen dat sporten met waar Eik aan refereert….dat is nieuw voor mij….misschien eens een keer gaan hardlopen met 20 ug in mijn mik..😉"
"Nou…… ik denk dat een mini dosering op een trance of psy festival heel goed kan uitpakken. Agressieve harde beats zullen inderdaad iets minder werken ben ik bang…"
"DePoesIsLoes zei: Heb je ooit al eens naar zulke muziek geluisterd terwijl je paddo’s op hebt? Ik heb muziek nooit kunnen uitstaan, ook niet m’n favoriete bands tijdens een trip Klik om te vergroten... Hangt van de stijl muziek af denk ik. In de jaren 70 luisterden we naar nogal zweverige muziek zoals daar zijn Tangerine Dream, Terry Riley en dat werkte heel goed. Maar ja, dat waren ook de tijden van de hippies en psychedelica bracht toen nogal trippy muziek met zich mee….Voerde je altijd lekker mee naar muzikale landschappen…. Herinner me mijn eerste Lsd trip nog goed, notenbalken met elfjes die uit de speakers kwamen….🤩"
"Zo,n blotter van 20 is prima te doen vind ik. Heb begin dit jaar een clubfeestje bezocht met 20 ug en wat ik ervan merkte was voornamelijk relaxed, beetje euforie, biertje erbij en prima. Wel was het grappig om te zien dat toen het later werdt het gros an de xtc zat en de sfeer dus veranderde en ik op een heel andere golflengte zat.. 20ug is ook een beetje een microdosering, ik heb er in elk geval geen hallucinaties van gehad. 40 ug zal je wat verder brengen vermoed ik maar ik kan me niet voorstellen dat je volkomen zwaar ad de trip gaat."