Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC na verkoudheid

XTC na verkoudheid

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Net hersteld van een verkoudheid, met dank aan dit geweldige K weer, en omdat er dit weekend een leuk feestje bij mij om de hoek is(Intents) worstel ik een beetje met de vraag of ik wel of geen XTC ga nemen.
Het is uiteraard geen must en ea is afhankelijk van de omstandigheden want als het net zo'n K weer is als de laatste tijd lijkt me XTC geen meerwaarde voor een toffe festival beleving.
Echter het belangrijkste vind ik de gezondheid en ik vraag me dus af of het acceptabel is om na een verkoudheid aan de XTC te gaan en ik neem aan dat er op dit forum wel wat ervaringsdeskundigen aanwezig zijn.
K
KiikiinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt mij dat als jij goed herstelt bent van je verkoudenheid en een lang genoegen pauze tussen je drugsgebruik in hebt gelaten dat je de xtc gewoon kan innemen. Echter als je te veel twijfelt zou ik het niet doen want dan kan je de ervaring misschien voor jezelf verpesten
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vorig jaar Intents behoorlijk last van hooikoorts, toen de XTC begon te werken was t direct weg.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je weer hersteld bent denk ik dat het geen probleem is.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tis toch ook ongelooflijk K weer ook de laatste weken maar het weekend zou, je weet het nooit , het droog blijven en jawel misschien wat zon erbij.
Zondag Intents doen en ondanks dat deze jongen nog wat hoest zie ik dan wel hoever ik los ga maar met nog wat rust , goed eten en een goede sfeer zal dat wel goed komen want ik heb er wel zin in nondejuu…😎🤩
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou gewoon aan de coke gaan, dan weet je zeker dat je daarna weer verkouden bent
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
You'll live. :grimacing:
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Los van verkouden of niet, als je je goed voelt zou ik t doen en anders niet.
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen 🙃 Maar dan spreek ik voor mezelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."