Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BlackwaterCat zei: En ik vind de meeste tabak heel erg branden in mijn keel en moet er altijd ontzettend van hoesten, denk omdat ik niet zo veel blow, weet iemand misschien een soort die dit niet zo erg heeft? Klik om te vergroten... Overigens rookt een maat van me hierom altijd met javaanse jongens (driekwart ofzo), ben het met hem eens dat dat wel makkelijker rookt. Weet je zeker dat het hoesten en branden in je keel echt van tabak komt en niet van wiet?"
"BlackwaterCat zei: Ja heb wel eens een pure joint gerookt en toen voelde ik niks in me keel. (alleen daarna leek de tijd echt 4x zo snel te gaan en ik had geen idee meer wat er allemaal gebeurde, was een beetje raar haha) Klik om te vergroten... Ja ik heb hetzelfde, puur voel ik niks aan m'n keel maar met een goede hijs moet ik wel stevig hoesten hahaha vandaar. Die mascotte active filters zou je ook eens kunne proberen, voelt naar mijn gevoel ook fijner op de keel."
"Ganjasmoker1993 zei: Dat denk ik ook! Heel veel succes. Misschien vind je het NPO programma verdoofd ook wel interessant. Daar volgen ze een jongen die ook 3mmc (en benzo) verslaafd is Klik om te vergroten... Ik ben benaderd door iemand van de redactie van BNN voor dat programma via dit forum, morgenochtend telefonisch een interview haha!"
"Ganjasmoker1993 zei: Vannacht gelukkig nog 4 uurtjes kunnen slapen. Wonder boven wonder voelde ik me vandaag fantastisch in tegenstelling tot al mijn vorige speed katers. Heel apart en nog nooit meegemaakt. Misschien moet het nog komen. De etizolam is vandaag binnen gekomen mocht de kater zich toch nog bedenken. Klik om te vergroten... Ik slik ook etizolam sinds een paar weken als ik echt niet kan slapen, 1 of 2 mg en ik herinner me niks meer, wordt gewoon netjes wakker in bed. Pas wel op want dit spul is ook erg verslavend!"
"Ganjasmoker1993 zei: Raar is overigens wel dat ik op de enige manier niet gevoelig ben voor benzo's, nu om de een of andere manier wel wat meer, in de zin dat het eindelijk helpt tegen mijn RLS (daarvoor gebruikte ik kratom) Maar n jaar terug kon ik van alles slikken, tot de meest zware rc benzo's aan toe, tot wel 10 van die pillen tegelijkertijd zonder er maar zelf iets van te merken, dit zijn allerlei benzo's van verschillende vendors geweest. Andere mensen merkten daarin tegen wel aan mij als ik een hoge dosis benzo's op had, ik zelf helemaal niet. Ik heb overigens ook nog nooit een benzo onnwenning gehad, zelfs niet na maanden lang dagelijks gebruik iin grote hoeveelheden. Overigens is dit niet bedoeld om op te scheppen, ik vraag me dit namelijk echt al een hele tijd af. Wellicht zorgde de kratom verslaving ervoor dat ik er niets van kon voelen? Net als bij bv xtc en antidepressiva? Klik om te vergroten... Ik heb wel vaker gehoord dat kratom en benzos qua tolerantie ergens overlappen. Wetenschappelijk heb ik hier geen bron voor, maar anekdotelijk heb ik het hier op het forum wel eens voorbij zien komen."
"Overigens nog een manier hoe de verslaving voor mij (of in ieder geval mijn neus) draaglijker is geworden; bommetjes slikken. Veel minder drang om bij te pakken maar uiteindelijk gebruik je evenveel als het niet meer is. Ganjasmoker1993 zei: Vet! Dus er komt nog een tweede seizoen? Succes! Klik om te vergroten... Dit zou ik niet weten, het word ook videobellen en ik blijf verder anoniem. Maar in ieder geval blijft het onderzoek naar 3mmc daar gaande. Ik hoop dat naast aandacht onder jongeren en andere gebruikers, mijn interview bijdraagt aan aandacht van onderzoeksinstellingen en de overheid. 3mmc, hoewel bekend, glipt nog te veel onder de radar door vind ik zelf."
"Rivalrie zei: Gelukkig ben je gestopt Klik om te vergroten... Nou....."
"CloudSurfer zei: Hopelijk heb ik je vragen hiermee beantwoord, als je meer vragen hebt, jullie zijn welkom. Klik om te vergroten... Kraakhelder karel, dankjewel. Ik zoek een rc benzo met een snelle werking zoals etizolam die geschikt is voor slapen. Heb je aanraders?"
"Sonja Nakker zei: Maar helaas kreeg ik een belletje dat mijn tripsitters helaas andere plannen hadden die prioriteit hadden. Kan gebeuren natuurlijk, dan maar in m'n uppie denk ik. Klik om te vergroten... Hoe sta je hierin nu achteraf? Omdat je eerst wel echt graag tripsitters erbij had gehad wat overigens logisch is natuurlijk. Maar wat ik toen ook zei was dat persoonlijk ik het veel fijner vind om in mn eentje te zijn omdat ik me anders druk ga maken om mijn omgeving of iets dergelijks. Alleen is het makkelijker ontspannnen ofzo. Waar we het laatst nog over hadden zie ik ook terug in je verhaal, toen ik je uitlegde hoe bij mij ketamine iedere keer een laag dieper gaat ofzo. Er verschijnt een onderwerp of gedachte of herinnering en dan wanneer deze 'klaar' is, eigenlijk nét voor het punt dat je alles echt compleet snapt, dan BAM weer een laag dieper. Ik denk dat mijn ervaring daarvan vergelijkbaar is met de verschillende kamers waar je het over hebt. Geinig om te zien dat het bij jou anders vormgeeft. Thanks voor je report maat, blij dat je n goeie ervaring had"
"BlackwaterCat zei: Wat vinden jullie de beste shag of sigaretten om in een joint te doen? Klik om te vergroten... Gauloises persoonlijk. BlackwaterCat zei: En ik vind de meeste tabak heel erg branden in mijn keel en moet er altijd ontzettend van hoesten, denk omdat ik niet zo veel blow, weet iemand misschien een soort die dit niet zo erg heeft? Klik om te vergroten... Met shag heb ik hier veel minder last van dan met peuken, ik rook zelf ook altijd JPS zwaar shag maar draai mn joints met sigaretten of als ik niet anders heb met jps zwaar. BlackwaterCat zei: En nog een vraagje, welke vloei gebruiken jullie? Ik Smoking Red of Mascotte. Klik om te vergroten... Ik gebruik altijd smalle vloei, meestal mascotte slim wit of bruin boeit me niet. Wel ben ik overgestapt naar die mascotte active filter tips, vind deze echt top roken."