Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA en Keta

MDMA en Keta

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DubbelstaaflaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zojuist mdma genomen en daarna een redelijk dikke lijn keta.

Wauw ik was echt compleet van de kaart, niets voelde echt en toch stond alles in verbinding met elkaar. Ben denk ik nog nooit zo hard gegaan, echt helemaal leip.
Ik voelde me benen en handen niet meer, dit was zo fucking spacend maar ik wist dat ik aan het trippen was dus kon er wel goed mee omgaan.

inmiddels bouwt het effect weer een beetje af.. Wat een ervaring holyshit
D
DubbelstaaflaserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pauzes respecteer ik volledig, overigens heb ik veel ervaring met mdma maar niet met keta. Ik heb wel eens een paar mini lijntjes genomen, hiervan voelde het een beetje alsof ik was aangeschoten, niet veel bijzonders. Gisteren een wat dikkere lijn genomen, en deze kwam binnen als een gek. Ik denk dat de mdma het effect wat had versterkt, het was zo vaag. Ik was overigens gewoon thuis op de bank lekker aan het chillen, en ineens voelde alles heel raar, maar wel goed ofzo. Ik moest wel even een paar keer bij mezelf nadenken van oke, je hebt je nog nooit zo gevoeld maar dit is gewoon een bizarre trip. Dit hielp mij om niet gek te worden zeg maar. Ik heb best wel controle over mezelf met dit soort dingen denk ik, maar gister was wel heel heftig! Zeker voor herhaling vatbaar, over een maand of 3 ga ik het nog eens proberen, wat een ervaring!
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubbelstaaflaser zei:
Pauzes respecteer ik volledig, overigens heb ik veel ervaring met mdma maar niet met keta. Ik heb wel eens een paar mini lijntjes genomen, hiervan voelde het een beetje alsof ik was aangeschoten, niet veel bijzonders. Gisteren een wat dikkere lijn genomen, en deze kwam binnen als een gek. Ik denk dat de mdma het effect wat had versterkt, het was zo vaag. Ik was overigens gewoon thuis op de bank lekker aan het chillen, en ineens voelde alles heel raar, maar wel goed ofzo. Ik moest wel even een paar keer bij mezelf nadenken van oke, je hebt je nog nooit zo gevoeld maar dit is gewoon een bizarre trip. Dit hielp mij om niet gek te worden zeg maar. Ik heb best wel controle over mezelf met dit soort dingen denk ik, maar gister was wel heel heftig! Zeker voor herhaling vatbaar, over een maand of 3 ga ik het nog eens proberen, wat een ervaring!
Klik om te vergroten...
Wouw, klinkt goed/heftig. Had je nog visuals van de Keta+MDMA? En ja, hoe waren die. Disso's met empactogenen zijn zeker een combi die ik nog wil proberen (kittyflip). Lijkt me een interessante ervaring!
D
DubbelstaaflaserLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was zeker heftig, echt een hele ervaring al zeg ik het zelf. De visuals vielen mee, ik kon me maar kort concentreren op de omgeving voordat alles weer heel vaak leek. Lastig te omschrijven, ik ben in mijn geval er wel van overtuigd dat als je een lijn keta neemt van ongeveer 50mg onder invloed van mdma, het een stuk heftiger inslaat. Ga het zeker nog eens proberen denk ik
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit staat gepland voor de kerstvakantie :cheerpompom:
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Super gaaf man!
Ik wil je wel meegeven dat zoals je bij mdma de pauzes tussen gebruik moet respecteren, dit bij ketamine even goed het geval is!
Laat het allemaal goed inzinken, ben benieuwd of je nog wijsheden hieruit hebt gevonden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."