Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik blow altijd na de xtc en de dag na xtc, maar ik heb nog nooit een ''flashback'' gehad van de xtc na het blowen, En dan praat ik over 2-4 pillen en ook aardig wat jointjes. kan er aan liggen dat ik alleen maar op feesten slik en daardoor een hoop eruit feest,waardoor een ''flashback'' niet meer mogelijk is?"
"Pupillen waar mensen echt van schrikken, en beetje kaken, beetje naar beneden getrokken gezicht met lekkere stijve kaakjes."
"Een genotsdip je voelt je beetje verot maar toch heel relaxed. Lekker blowtjes roken tot je er bij neervalt"
"riflexz zei: Stoniemelony zei: Een genotsdip je voelt je beetje verot maar toch heel relaxed. Lekker blowtjes roken tot je er bij neervalt Klik om te vergroten... Hoe doe je dat dan, als je moet gaan werken de dag(en) erna? Klik om te vergroten... Gewoon beetje lekker vroeg naar men bedje, maar meestal moet ik op maandag naar school, maar dat is voorlopig ook over tot met september :P Dus dat wordt weer gewoon halfgaar werken, maar dat doen er wel meerdere op mijn werk."
"en waar de f*ck is dat nou weer voo0r nodig..... heb je niks beters te doen ofzo..."
"Ik blow altijd als ik xtc heb gebruikt, he voeld weinig stonedheid maar een joint is nog noooit zo lekker geweest"
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Wiet Hasj Paddo's XTC MDMA Pep Sos Alchol"
"Heb ook een tijd gehad dat we gingen staan wachten en aan iemand vroegen of ze konden halen voor ons, en daarna werd er iemand 18 die altijd haalden, maar gellukig is dat allemaal verleden tijd en krijg ik nu zelf mee Altijd veel gezeik met dealertjes gehad die een uur laten komen dan afgesproken enzo en zwaare kut wiet kreeg je dan ook nog eens"
"1 á 2 door de weeks en in het weekend gaan er heel wat meer doorheen"
"Purkies, jetsers, kletsers, snoepjes en pillen zijn de meest voorkomenste hier"