Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - meerdere pillen?

XTC - meerdere pillen?

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#1
wist het niet zeker, omdat het pas mn 2e keer is namelijk.
wel 2 jaar lang al wiet, hasj etc. maarja, blijft toch wat anders he
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#2
doe je goed..
haha, neem ik dr nóg wat extra mee :wink:
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
belgen betalen 15e voor 1 blauwe mitsu en 5 a 10 voor andere pillen op feesten... :rolleyes: zucht...belgen...
Klik om te vergroten...

:grin: De duurste prijs die ik momenteel betaal is €10 voor 3 pillen,
dus 3.33333 per pil..
Natuurlijk heb je altijd 'dealers' die dan met 20 pillen naar een feestje lopen en ze verpatsen voor 10 euro per pil :grin: dit wil toch helemaal niet zeggen dat Belgen er deze prijs voor betalen :)
Er zullen altijd wel vangers zijn die door hun voorraad heen zijn en toch koste wat het kost nog een pilletje willen en er dan ook veel geld voor neertellen maar of dit geldt voor alle belgen, dat dacht ik nou niet...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
kotssmurf zei:
Natuurlijk heb je altijd 'dealers' die dan met 20 pillen naar een feestje lopen en ze verpatsen voor 10 euro per pil :grin:
Klik om te vergroten...

sorry :P dat was ik

had er 25 bij me in antwerpen....20 voor verkoop.....niet lager gekomen dan 5e per pil...ik hoef niet eens te zeggen voor hoeveel...belgen zegge het voor je 5euro! of 10 ofzo etc :mrgreen:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
belgen betalen 15e voor 1 blauwe mitsu en 5 a 10 voor andere pillen op feesten... :rolleyes: zucht...belgen...
Klik om te vergroten...

dat is dan toch buiten mij gerekend, ik betaal zelden meer dan 10 euro voor 3stuks. Maar als je in nood zit dan durf je wel eens gooien met geld jahh :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
neem niet genoeg maar iets teveel mee altijd...komt je nooit tekort
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
neem niet genoeg maar iets teveel mee altijd...komt je nooit tekort
Klik om te vergroten...

aight :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
vdk zei:
Lauu zei:
neem niet genoeg maar iets teveel mee altijd...komt je nooit tekort
Klik om te vergroten...

aight :stoned:
Klik om te vergroten...

wijze lessen hier op het drugsforum :rolleyes:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha, idd.
verdien ik ook nog wat daar :)
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eerste om 12 uur omlaag gegooid, duurde maar en duurde maar voordat ie insloeg..
Om kwart over 2 ongv. kreeg ik 'm pas aan:confused:, daarna ging 't zeker lekker..
1 uur/kwart over 1 de 2e gepakt, en toen begon 't hele beeldscherm van m'n telefoon te trille enzo :grin: :grin: :grin:
(ja, snap ook wel dat het m'n ogen waren.. maar was erg grappig om de lichten te zien verdraaien enzo :))

m'n hande trillen wel ongelofelijk erg, is dit normaal ofzo? vorige keer had ik 't niet.. :/
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#11
paraobi zei:
m'n hande trillen wel ongelofelijk erg, is dit normaal ofzo? vorige keer had ik 't niet.. :/
Klik om te vergroten...

iemand?
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, ik krijg ook altijd last van trillende handen..
Daarom besluit ik ook iedere keer dat ik de pilletjes volgende keer van te voren moet breken, maar vergeet het iedere keer weer.
Nu doe ik gewoon niet meer aan halfjes :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#13
maakt neti uit als je je houdt aan de voorschriften en genoeg drinkt...
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan zeker geen kwaad denk ik hoor
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
als de 1e (bijna) is uitgewerkt weet je wat je er kan verwachten en kan je zelf inschatten of nog eentje slim is
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#16
drink alleen water dan.. zou 't erg zijn als ik af en toe wat energy drank pak?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
moa niet erg denk ik, maar t heeft geen zin omdat je al genoeg energy hebt
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja maar als ik op 't einde (na de 2e pil) weer helemaal moe ben zeg maar..
had ik de vorige keer, toen de pil eenmaal uitgewerkt was was ik helemaal kapot
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je de eerste voelt opkomen kun je naar behoefte om het anderhalf uur bijslikken.
Een bad trip van XTC? Ik heb een keer 7 pillen op en zou niet weten wat dat is :mrgreen:

Ivoos zei:
als de 1e (bijna) is uitgewerkt weet je wat je er kan verwachten en kan je zelf inschatten of nog eentje slim is
Klik om te vergroten...
Heb je dat weleens geprobeerd dan? Als de eerste bijna is uitgewerkt dan heeft het echt geen zin meer om bij te slikken, want dan ben je al uit de 'rush'.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#20
dus als de eerste bijna is uitgewerkt en ik pak de 2e, zal die dan niet zo goed werken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."