#1
Als je graag energie wil kun je beter speed gebruiken. Mdma is niet perse heel energiek.
Dat ligt dan aan je dosis. En hoe vaak gebruik je?
Zijn je pillen getest? Anders weet je nog niet hoeveel je inneemt met een kwartje natuurlijk.morgen ga ik 2 pillen halen en begin met kwartje. Ik heb nu 4 maanden niet gebruikt, en heb in het verleden wel vaker xtc gebruikt. Paar keer in de maand voor een korte tijd.
ja ik het verleden heb ik echt wel 3 keer per week gebruikt (in de zomervakantie) maar ik ben daarna 3 maanden gestopt ermee, heb het niet laten testen maar ik heb die pillen al eerder gebruikt en toen ging ik er altijd gewoon goed op
Hoi @Loisuwu ,
welkom op het forum. Goed dat je 4 maanden pauze hebt genomen. Dat zou normaal gesproken genoeg moeten zijn om het effect weer goed te voelen. Als je xtc in het verleden echt misbruikt hebt (te vaak en/of teveel per keer) dan is de kans aanwezig dat het effect toch tegen gaat vallen. sommigen hebben de “magie” zelfs permanent verloren daardoor.
Kun je ons vertellen hoe vaak en hoeveel mg je vroeger gebruikte?
In oudere posts geef je aan anti psychotica te nemen. Dat gaat over het algemeen niet zo goed samen met mdma.
Zijn je pillen getest? Anders weet je nog niet hoeveel je inneemt met een kwartje natuurlijk.
Als je graag energie wil kun je beter speed gebruiken. Mdma is niet perse heel energiek.
ow echt? Bedankt voor je reactie, ik heb in het verleden ook al vaker xtc gebruikt met mijn medicijnen, had het effect gewoon goed. heb het er ook over gehad met me psychiater En hij zei dat het elkaar kan versterken
MDMA is een beetje atypsich wat betreft stimulerende eigenschappen. Technisch gezien is MDMA een stimulant. Maar in de praktijk geeft het juist een kalmerende roes. Veel mensen hebben de associatie tussen MDMA, XTC en dansfeesten, en verwachten dan dat je de hele avond energie voor 10 hebt om door te blijven dansen. Maar dat is niet per se het effect wat MDMA geeft. Veel vaker beland je ergens op een bankje ofzoiets en zit je de hele tijd tevreden te praten. Slapen lukt dan niet, maar het is ook niet zo dat je staat te springen.Ga ik nu wel energiek zijn en het effect beter voelen?
Ik werd de eerste paar keer van xtc juist extreeeeem energiek. Maar tegenwoordig extreem loom. Ookal wil ik er energiek van worden en hoop ik daar op...MDMA is een beetje atypsich wat betreft stimulerende eigenschappen. Technisch gezien is MDMA een stimulant. Maar in de praktijk geeft het juist een kalmerende roes. Veel mensen hebben de associatie tussen MDMA, XTC en dansfeesten, en verwachten dan dat je de hele avond energie voor 10 hebt om door te blijven dansen. Maar dat is niet per se het effect wat MDMA geeft. Veel vaker beland je ergens op een bankje ofzoiets en zit je de hele tijd tevreden te praten. Slapen lukt dan niet, maar het is ook niet zo dat je staat te springen.
Een klein deel van de mensen wordt juist loom van MDMA. Dat is op zich niet zo'n gekke uitwerking.
Dus het is ook een deel verwachtingsmanagement denk ik.
Gebruikte je in de zomervakantie 2019 dan ook anti psychotica?
Is het misschien een optie om een korte tijd te stoppen met de medicijnen, zodat de xtc beter werkt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."