Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey medegebruikers, Sedert 2019 gebruik ik dagelijks speed. Ik heb verschillende mate van kwaliteit gehad. Die ik nu heb is simpelweg het beste dat ik al had. Het doet z'n werk. Nu ... Waarom gebruik ik het? De eerste keer was om te experimenteren. Mijn vriendin doet het, ik wou weten wat zij er aan heeft. Maar het deed mijn gevoel ook naar neutraal gaan. Een vals gevoel. Dat weet ik. Elke dag besef ik dat ik er van af zou moeten blijven. Maar dat neutrale gevoel.. Dat raak ik dan kwijt."
"Snuffelaar zei: Waarom heb je de behoefte om je emoties af te vlakken? Klik om te vergroten... Doordat ik meerdere zelfmoordpogingen ondernam. Ik ben al wel op zoek naar hulp. Maar in Coronatijden is dat niet vanzelfsprekend. En ik wil ook vooral in de nacht wakker zijn. Dan komen de nachtmerries. 11 nachten haal ik met dit spul. Moeiteloos."
"CuriousExplorer zei: Jij blijft moeiteloos 11dagen wakker? Wow... Klik om te vergroten... Ja. Ik weet dat dat onmogelijk klinkt. Of lijkt. Bij andere is het na 4 nachten altijd over, val ik gewoon in slaap. Van degene die ik nu heb, moeiteloos 11 nachten."
"Snuffelaar zei: Dus het vlakt je emoties af en je stelt je nachtmerries er mee uit. Helpt dit je er momenteel door? Of niet? Heb je trouwens al geïnformeerd voor een eventuele opname? Ja het zijn tijden van Corona, maar dat betekend niet per se dat er nergens plaats voor je is. Klik om te vergroten... De wachtlijst staat 'on hold'. Of het me er door helpt? Dan zeg ik volmondig ja. Ook al is het niet eerlijk. Ik besef dat het gevoel kunstmatig is. Dat hou ik altijd in mn achterhoofd. En ja.. daardoor kan ik veel werk verzetten. Ik hou me bezig met laptops maken, repareren, dan doorverkopen, ... Heb ik mezelf aangeleerd. Laatst een projectje afgewerkt. Was ik best trots op."
"Snuffelaar zei: Niet verkeerd bedoeld hoor, maar wat voor advies zoek je eigenlijk? Klik om te vergroten... Misschien een mirakeladvies. Of begrip. Ik weet het niet. Klinkt dat dom?"
"Sabotage zei: Heb je altijd nachtmerries gehad .En zijn die zo extreem dat je niet durft te slapen.. Klik om te vergroten... Die zijn heel levendig. Heb er al jaren last van."
"Sabotage zei: komt het door trauma Klik om te vergroten... Niet dat ik weet. Ik heb nooit wat ergs meegemaakt dat ik me voorbde geest kan halen."
"Tegenwoordig maken ze pep met allerlei geuren. Vanille, kers, chocolade, ananas, orange, ..."
"Ikzelf ben voorstander van pure speed. Degene waar ik haal maakt zelf en is superzuiver."
"Dat hallucineren is niet fijn. Heb het ook meegemaakt. Ik keek uit mijn raam en zag echt dingen die er niet waren. Verkeersborden leken mensen. Voorwerpen ook. 1 keer meegemaakt. Gelukkig had ik een zaklamp. Elke keer ik wat zag er even het licht op gezet en dan zag je dat het gewoon een voorwerp was."