Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een halve gr geprobeerd. Best interessant. In vergelijking met mephedrone; Een meer speedy high, zin om dingen te doen of eindelijk af te maken. In het begin weining te zien aan mn ogen, nuchtere uitsraling. Aan het eind van de halve gram wel een stonede blik/duidelijk dat ik iets op had. Het is wel prijzig, niet in vergelijking met coke maar het lijkt ook niet echt op coke vind ik. Althans niet op de coke die ik een keer geprobeerd heb, hele goeie. De verseneden meuk kan het maar zo op lijken, alleen vind ik charge dan beter, minder para gevoel."
"kangaroe zei: geef mij maar de echte, is er al genoeg chemisch en ander nep spul op de markt. Ik begin er niet aan. Klik om te vergroten... Ok man, bedankt voor je bijdrage. Ik zal de echte ana je geven, ben van het weekend in de buurt."
"Was absoluut de beste pep ooit! Nauwelijks meer te krijgen, uberhaupt hier in de buurt de laatste maanden niks aan pep te regelen."
"TrippyShit zei: juuleke zei: Ik ben opgepakt met 15 gr coke, kreeg in eerste instantie alleen een werkstraf maar die had ik niet gedaan dus moest ik weer voorkomen, nu moet ik 1 jaartje 1 keer in de 2 maanden naar de reclassering, de werkstraf hebben ze kwijtgescholden Klik om te vergroten... We hebben hier een echte Tony Montana dames en heren Klik om te vergroten... Nee, iemand die zijn ervaring deelt en waar een wijsneus op reageert"
"Mijn ervaring is dat, zeker met 2c-b, mephedrone de trip verneukt; Nauwelijks visueel meer, hoge doses, weinig effect."
"Zitten erg interessante ingredienten in zie ik, niets nieuws maar slim gedaan. Binnenkort maar eens een sampletje vragen. Bedankt voor de tip!"
"bolle zei: boy zei: Manitol is een hele fijne suiker dat weleens verkocht wordt als energy booster. Omdat het zo fijn is kan je er goed mee versnijden. Het werkt volgens mij laxerend bij grote hoeveelheden. Klik om te vergroten... als het suiker is dan smaakt het ook zoet lijkt mij verkloten van je sos Klik om te vergroten... Huh?"
"Ghb tje kan wonderen doen."
"JewCookie zei: Spy-gisch zei: Ghb tje kan wonderen doen. Klik om te vergroten... Ehrm, denk je dat ze een topic maakt als dit een eenmalig probleem is..? Klik om te vergroten... Ze wil toch nu een oplossing ivm 5 gr weggesnoven? En als ze dit vaker doet, kan ze prima een g'tje erachter aan pakken om te chillen, verrot ben je dan al van de coke, kan de g weinig aan veranderen. En @ junky: Als je 5 gr hebt weggewerkt ga je echt niet knock out van een normale dosis G, dus best wel een goeie tip joh! Wil je echt een goeie tip hebben: Kap met die zooi, of kap met zeuren dan."
"Ik denk, vooral bij cokeverslaafden dat de wil eruit is gesnoven. Ze zeggen wel te willen stoppen maar die sos is te ver hun systeem ingesleten. Een paar keer heb ik al gezien dat mensen die coke gebruiken zeggen te willen stoppen maar gewoon weer terugvallen. Als je van de coke afkomt na een verslavig ben je echt sterk in mijn ogen. Het is zo makkelijk om weer een hele te halen, en dan nog 1, etc. Maar juist die mensen waarbij ik het zie/ heb gezien die halen mij weg van een verslaving van coke, ik word niet verslaafd dankzij de verslaafden. Als ik alleen al kijk naar de bedrijven waar ik gewerkt heb dan is het bizar hoeveel mensen even een snuifje halen op de plee. Laatst nog een collega die zn hele verleden heeft opgebiecht en gezegd dat ie er af is: Ik zie hem nu weer snotterend van de plee afkomen. Hij heeft echt hulp gehad en ook steun van bepaalde belangrijke mensen, heeft zn leven op de rails gezet, verhuisd, vriendin weg en toch snuift ie weer. Eigenlijk wil ik het er met hem over hebben maar weet diep van binnen dat het net zoiets is als een christen overtuigen van het feit dat het geloof onzin is. ps Het is niet mn bedoeling je te ontmoedigen, sterker nog ik vind het echt knap als je er echt vanaf blijft."