#1
Als ik erdoorin slaap val wel, dan is het ook meestal wel meer dan een buisje. Bij een buisje begin vd avond merk ik weinig van een kater.
angie123 zei:nee. Je slaapt goed dus geen kater, als je tenminste geen andere drugs erbij gebruikt, maar dat zou zoiezo stom zijn!!!!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."