Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jaa smoken erbij is zeker chill!! Ik heb beetje het idee dat de hele trip dan nog 'dieper' wordt Ik krijg dan ook soms even spacemomenten in mezelf, waarbij mijn ogen echt vrijwel helemaal dichtvallen :P heerlijk, alleen wat minder praktisch op een feest, daarom vaak een zonnebril mee"
"Petrovic zei: clockcable zei: Twee keer mdma gebruiken in een week kan best. Je zult waarschijnlijk een leuke tijd hebben, al is het wat minder. Klik om te vergroten... Jij zou verbannen moeten worden met zulk advies. Als je de magie wil blijven ervaren moet je standvastig zijn en even wachten, het is geen speed. Klik om te vergroten... Precies wat Petrovic zegt. Toen ik nog niks over mdma wist en ook te vaak gebruikt heb in een korte periode, is de magie er ook af gegaan. Nu bijna een jaar niet meer genomen, deze zaterdag weer en hopelijk is het weer knallen. Beter een paar keer per jaar een vette magische ervaring dan heel vaak vaag half spacen zonder love"
"Heb een keer op een feest 2 halfjes genomen (weet de preciese dosering niet maar gok rond de 120mg), en toen op een gegeven moment werden al mijn zintuigelijke waarnemingen (zoals de muziek maar vooral het gevoel in mijn lichaam) heel erg intens, en voor een paar seconden was het net iets te intens, dus ging een paar seconden wel te hard had ik het gevoel . Het was wel een heel vet gevoel maar wel een beetje eng."
"Wonderland zei: Zo veel geluk dat je het niet aan kan? Tenminste, zo voelde het bij mij. Daarnaast ook veel te veel prikkels (snoeiharde Aphex Twin, extreem veel mensen en extreem weinig licht) in een onbekende omgeving. Zo veel input dat je behoorlijk gaat freaken... Dat was na een pil van ongeveer 160mg, niet eens belachelijk veel dus. Klik om te vergroten... Ja datzelfde had ik ook heel even, maar niet door teveel geluk maar door teveel prikkels ook (harde muziek idd, veel mensen en spacende lichten), was wel vet maar ook wel freaky :P Had toen maar 120mg op ong"
"In pilvorm in ieder geval meer dan 90 mg, 2 weken geleden begonnen met 1 pil van 90 mg maar dat was echt lang wachten op vrij weinig effect, dus ik zou zeggen 110-120 mg"
"Plimu zei: melatonine word omgezet in serotonine in het brein, dus ik ben benieuwd of het dan niet schadelijk is icm mdma Klik om te vergroten... Uit serotonine wordt melatonine gevormd, toch niet ook andersom? http://wetenschap.infonu.nl/anatomie/42 ... onine.html Hier staat wat over serotonine en melatonine, dat ze elkaar ahw afwisselen. Maar ik kan hier niets uit halen waaruit zou kunnen blijken dat melatonine bij een verhoogde 'dosis' serotonine in de hersenen schadelijk zou zijn...iemand wel iets :P ?"
"kunlan zei: Plimu zei: nee maar wanneer xtc uitgewerkt is (voor je gevoel) zit het nog steeds in je bloed, ik vroeg mij af of het dan nog steeds niet zo storen met de melatonine Klik om te vergroten... Ja best neem je niet de dag zelf nog serotonine herstellende/wijzigende producten Eerst slapen dan kan je 5HPT/L-Trypto/Melatonine & what not pakken Klik om te vergroten... Waarom kan je dan het beste geen melatonine nemen dezelfde dag? 5HTP en L-Trypto dat snap ik wel omdat die omgezet worden in serotonine, maar melatonine wordt toch niet weer terug omgezet naar serotonine ?"
"haha ja oke, maar ik zou wel willen weten waarom dat niet samen zou kunnen gaan, weet je mss die bronnen nog waar je dat gelezen hebt ?"
"kunlan zei: Spees174 zei: haha ja oke, maar ik zou wel willen weten waarom dat niet samen zou kunnen gaan, weet je mss die bronnen nog waar je dat gelezen hebt ? Klik om te vergroten... http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=425304 Melatonin is manufactured from Serotonin. When Melatonin levels increase, Serotonin levels usually decrease, since more Serotonin is converted to Melatonin. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ja maar dat is het natuurlijke evenwicht in het lichaam (als melatonine gemaakt wordt daalt het serotonine niveau, maar dat zegt niets over extra melatonine in de hersenen bij een verhoogde serotonine"
"Rotterdam-gabber zei: Ken ik is proberen in een hokkie te gaan staan ofzo en gewoon te ontspannen in hoeverre dat lukt Ik stond nu gewoon bij de pisbakken en dan staan er heel veel mensen naast en achter je natuurlijk en stond als een gek heen en weer te kijken want reageerde op elke beweging, ook veel gepraat en geschreeuw en mensen die je vaag aan staan te kijken die naast je staan enzo en stond helemaal gespannen kon me echt niet ontspannen en ik moest zo nodig dat maakte het extra moeilijk Volgende keer maar in een hokkie en dan proberen te ontspannen inderdaad, en heb je ook niemand om je heen. Klik om te vergroten... haha ja dit ken ik ook ja, als je dan op een feest bij pisbakken oid staat, en het niet wilt lukken, ga je alleen maar stressen omdat iedereen staat te wachten of staat te kijken wtf waarom pist die gast niet gewoon en dan lukt het al helemaal niet. ik vind het echt onmogelijk om dan helemaal te ontspannen. Op een groot feest bijv. een keer gehad, fokking druk bij de wc's, vooral bij die hokjes, dus ik ging naar de pisbakken maar dat lukte echt totaal niet door al die wachtende starende mensen. Daarna toch maar naar een hokje gegaan en daar rustig gezeten en toen lukte het prima"