#1
Ik heb tot hiertoe ongeveer 10keer gebruikt, en 4 van de 10 keren had ik last van "ademnood", precies het gevoel of ik krijg te weinig zuurstof, ookal adem ik vollop in, en let ik op m'n ademhaling. Zelfs wanneer ik rustig aandoe en niet beweeg, best irritant. Dit gaat dan meestal gepaard met vlagen van moeheid die na 'n tijd weer weggaan, had 't zelf een keer dat ik bijna in slaap viel en al m'n vrienden gingen los van exact dezelfde pillen en hoeveelheid
Best wel jammer, want als dit nog voorkomt overweeg ik te stoppen. Ik heb er altijd minstens 1.5 maand tussen gelaten, en de laatste keer 3.5 maand. Iemand raad?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
