Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Carlos123 zei: Nee dat valt wel mee na elke 150ml die ik in anderhalfe week opmaak wacht ik 2maanden. Eigenlijk was ik best wel vaag vanochtend want ik wilde niet poste over wat ik nou allemaal gedaan had. Ik wilde juist delen hoe erg paranoia ik was, schizofreen begon te worden en ik het zo kut vond dat ik geen G meer had anders kon ik mezelf een hogere dosis toedienen dan heb ik tenminste 3uur slaap. Heb van de dokter temazepam gehad maar eerst nog een beetje chille van me jointje Klik om te vergroten... Sorry hoor, maar dan ben je echt SUPER dom als je GHB gaat bijnemen om te slapen. Als je niet lichamelijk verslaafd bent aan GHB is er echt geen enkele reden om bij te nemen om te gaan slapen. Ja misschien helpt het heel even, maar zoals je al aangaf word je daarna gewoon weer vet snel wakker door de dopamine rush. En dat je daarna naar je huisarts gaat om andere drugs te halen zodat je wel gaat slapen zegt ook al genoeg. Drugs, met name GHB, is niet aan jou besteed. Je kan er niet mee omgaan..."
"Space_Girl zei: Probeerenleer zei: Misschien eens beginnen met testen/zorgen dat je een goede "winkel" hebt? Want als je blijft nemen en je voelt nauwelijks iets is het volgens mij suikerwater met een citroenstokkie. Ik heb dit weekend GHB gebruikt (verslagje volgt nog) en het was weer zoals ik het me herinnerde: intens, en dat allemaal met een druppel op de tong. Klik om te vergroten... Nou testen is niet nodig had een aantal doppies gehad van een maat. Maar als het suikerwater met citroen is hoe kan het dat die andere 2 wel vaag werden Klik om te vergroten... Met de instelling van mensen zoals jij ("testen is niet nodig") heeft GHB de slechte naam gekregen die het nu heeft in de uitgaanswereld..."
"QTarantino zei: Nee ik voel zeker nog niet de behoefte om hulp te gaan vragen. Heb sinds het plaatsen van dit bericht nog 4x G gebruikt, en hou het gebruik (mede dankzij mijn partner) heel goed onder controle. Heb wel nog een vraag.. Had tijdens de laatste keer G gebruiken, dat ik opeens moest kotsen 2 uur na m'n laatste dop. Nu weet ik dat het vaker voor komt, maar ik heb dus 4x 4ml genomen, met elke keer 2 uur pauze ertussen. Vond het zelf best vreemd aangezien ik me kip lekker voelde de hele avond, en opeens (toen het al zo goed als uitgewerkt was) moest ik kotsen! Iemand suggesties over hoe dit kan? Heb btw ook nooit meer gehad dat ik opeens wakker werd tijdens het slapen, gelukkig! Vond het behoorlijk irritant namelijk. Klik om te vergroten... Dat je moet kotsen is een teken van teveel G. 4x4ml met tussenpozen van 2 uur is ook een aardige hoeveelheid voor de 4e keer tenzij je echt slappe G hebt. De normale frequentie van bijpakken is elke 2-3 uur en dan de helft van wat je als start dosis hebt genomen (dit om outgaan te voorkomen en omdat GHB de opname van GHB versnelt (2e dosis wordt dus sneller opgenomen)) Als je je dosissen zo blijft pakken is er een grote kans dat het een keer fout gaat. Dat je het niet voelde aankomen komt omdat GHB verdovend werkt, en je dus bepaalde prikkels van je lichaam in mindere mate binnen krijgt."
"En was je voor 5 nachten geleden al verslaafd of niet?"
"Carlos123 zei: Uberhaupt begint drugs pas kut te worden als jij de drugs niet meer gebruikt maar de drugs jou gebruikt. Klik om te vergroten... Knap hoe je dit zo wijs kan zeggen en in een ander topic eigenlijk toegeeft een GHB verslaving te hebben..."
"Ik heb het zelf op de dag van het feest. Krijg soms van te voren geen hap door me keel en voel me opgejaagd. Denk dat het te maken heeft met zenuwen, je geeft je lichaam wel over aan de drugs op zo'n avond en dat kan onderbewust negatieve gevoelens oproepen."
"Tijdens het gebruik van xtc maak je amper speeksel aan. Speeksel is nodig om het gebit en tandvlees/gehemelte gezond te houden en te beschermen. Omdat je een paar uur lang die bescherming niet hebt gehad is je hele mond lichtelijk beschadigd. Daar zijn herstel werkzaamheden aan de gang de volgende ochtend. Als je kijkt naar als je een klein sneetje in je hand hebt dan merk ej dat het gebied er omheen ook gevoeliger is geworden, dat is een automatische reactie tijdens het herstel proces in het lichaam. A.ka. je hele mond is gevoeliger tijdens het herstel proces en dus is eten best kut."
"misslinda zei: hmm ja die down effecten dacht ik eigenlijk dat die wel minder waren als xtc wil eigenlijk iets wat op xtc lijkt kwa gevoelen maar met minder down effecten haha maar dan is dit dus niet het goede middel Klik om te vergroten... Als je dit wilt is 4-fa het perfect middel in mijn opinie. Het liefde gevoel is iets minder dan bij XTC maar je wordt er ook veel minder vaag van. Je krijgt veel energie en eveneens veel tintelingen in je hele lichaam. Je houd ook veel meer van iedereen alleen het is niet zo dat wildvreemden ineens je beste vrienden worden. Ik zou dit eerder aanraden dan benzofury omdat benzofury een veel grotere impact heeft op je serotonine dan 4-fa. Dus de kater bij benzo is ook groter dan bij 4-fa."
"Whitesnow zei: Svali zei: Je kan L-tryptofaan halen, dat brengt je serotonine spiegel weer in balans. Of gewoon veel bananen, chocola, melk enz. eten. Klik om te vergroten... Bedankt! Waar is dat te koop? En werkt het op korte termijn? enkele uren Klik om te vergroten... L-tryptofaan helpt inderdaad wel om je serotonine niveau weer sneller aan te vullen maar dit gaat lang niet snel genoeg om 's middags en 's avonds goed te spacen (In de andere levensmiddelen die hij noemde zit ook l-tryptofaan). Er is helaas niet echt een manier om de pauze écht te omzeilen. Als ik jou was zou ik gewoon 's middags lekker drinken en 's avonds pas echt spacen."
"Oke bedankt voor de tip! Maar zou het werken om er 1 Lange trip van te maken? Gewoon elke 3 uur een halve pil nemen Klik om te vergroten... Een trip kan maar 6 uur duren ongeveer, daarna wordt je gewoon vaag en krijg je niet meer het echte lekkere gevoel. Als je overdag echt wilt spacen en 's avonds ook nog (en dat is echt alleen als je het echt echt wilt) kan je overdag GHB nemen en 's avonds pillen. Maar GHB is een gevaarlijk goedje dus doe hier goed research naar voordat je eraan begint."