Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 nachten bijna niet geslapen

5 nachten bijna niet geslapen

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Carlos123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is dan nu de 5de nacht dat ik wakker ben,
Het begon dat ik 5 nachten geleden redelijk veel G ging gebruiken en ja ik hield bij hoeveel maar ben nu te vaag om een goed onderwerp te plaatsen maar ik hoop mensen met goede suggesties komen..

Ik ging de woensdag avond half nok en kon daarom de eerste nacht overslaan naja ik dacht geen probleem 1 nachtje kan wel.

Volgende nacht werd het behoorlijk laat uurtje of 6/7 en werd ik ineens om half9 wakker gebeld naja ik deed geen oog meer dicht.

Vrijdag avond had ik nog een jointje gerookt en dacht ik goed te kunnen gaan slapen, ik had voor de zekerheid iets meer g genomen dan normaal (ik nam 5ML) zodat ik tenminste ff kon gaan slapen maar het werkte niet goed in en ik begon alleen wat te knikkebolle wat uiteindelijk geen slaap werd.

In de middag heb ik een powernap van een uur kunnen doen wat tog wel erg veel hielp.
Zaterdag avond ben ik nog ff de stad in geweest en had ik wat gedronken en een meid met r vriendinnen mee genomen maar toen ik een tijd met die meid in bed lag viel ik om half10 in slaap maar half11 was de G uitgewerkt wat ik nog in kleine hoeveelheden van 3ml nam uitgewerkt en was ik weeeer wakker.

Ik ben daarna alleen nog maar dosisen van 1 ml gaan nemen omdat ik nu me natuurlijk niet meer zo goed voel.

Nu kwam ik gister thuis had wiet gehaald 2 dikke joints gerookt en kon ik alweer niet slapen.
Die avond probeerde ik ook zehn enzo te doen maar nu na deze nacht wakker MOET ik echt gaan slapen , gister avond dacht ik dat ik schizo was nou ik wil vandaag niet nog gekker worden.

Zometeen over een half uur ga ik me bed uit en naar de huisarts ik hoop dat hij me even kan bekijken of ik nog een pilletje kan nemen voor de slaap (pammetje zal het wel zijn) en ik hoop dan toch echt te gaan slapen...

Het is mijn eigenschuld om te controle kwijt te raken maar ik raad het iedereen echt af :(
S
SpeelkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
En was je voor 5 nachten geleden al verslaafd of niet?
C
Carlos123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee dat valt wel mee na elke 150ml die ik in anderhalfe week opmaak wacht ik 2maanden.

Eigenlijk was ik best wel vaag vanochtend want ik wilde niet poste over wat ik nou allemaal gedaan had.
Ik wilde juist delen hoe erg paranoia ik was, schizofreen begon te worden en ik het zo kut vond dat ik geen G meer had anders kon ik mezelf een hogere dosis toedienen dan heb ik tenminste 3uur slaap.


Heb van de dokter temazepam gehad maar eerst nog een beetje chille van me jointje :wave:
S
SpeelkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Carlos123 zei:
Nee dat valt wel mee na elke 150ml die ik in anderhalfe week opmaak wacht ik 2maanden.

Eigenlijk was ik best wel vaag vanochtend want ik wilde niet poste over wat ik nou allemaal gedaan had.
Ik wilde juist delen hoe erg paranoia ik was, schizofreen begon te worden en ik het zo kut vond dat ik geen G meer had anders kon ik mezelf een hogere dosis toedienen dan heb ik tenminste 3uur slaap.


Heb van de dokter temazepam gehad maar eerst nog een beetje chille van me jointje :wave:
Klik om te vergroten...

Sorry hoor, maar dan ben je echt SUPER dom als je GHB gaat bijnemen om te slapen. Als je niet lichamelijk verslaafd bent aan GHB is er echt geen enkele reden om bij te nemen om te gaan slapen. Ja misschien helpt het heel even, maar zoals je al aangaf word je daarna gewoon weer vet snel wakker door de dopamine rush.
En dat je daarna naar je huisarts gaat om andere drugs te halen zodat je wel gaat slapen zegt ook al genoeg.

Drugs, met name GHB, is niet aan jou besteed. Je kan er niet mee omgaan...
C
Carlos123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
[/quote]

Sorry hoor, maar dan ben je echt SUPER dom als je GHB gaat bijnemen om te slapen. Als je niet lichamelijk verslaafd bent aan GHB is er echt geen enkele reden om bij te nemen om te gaan slapen. Ja misschien helpt het heel even, maar zoals je al aangaf word je daarna gewoon weer vet snel wakker door de dopamine rush.
En dat je daarna naar je huisarts gaat om andere drugs te halen zodat je wel gaat slapen zegt ook al genoeg.

Drugs, met name GHB, is niet aan jou besteed. Je kan er niet mee omgaan...[/quote]


Daar heb je helemaal gelijk in ik kon er echt niet mee omgaan nu doseer ik en gebruik ik verantwoord ik heb dan nog wel medicatie (diazepam) maar ik gebruik het niet tegelelijk.
stuk beter zo :)
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#6
weet je wat het is ik had hetzelfde. als je wal langer ghb gebruikt dan is de vuistregel dat als je 1x maar dan ook maar 1x in slaap hoeft te vallen overdag vd ghb dat zorgt ervoor dat je de nacht erop helemaal niet kan slapen. Heeft allemaal te maken met het gaba systeem. En ik heb zelfs eens omdat ik alleen powernaps deed van de ghb en snachts nooit kon slapen, 2 strips dus 20 x 5 mg nitrazepam en 45 mg flurazepam genomen en nog kon ik niet slapen. Benzos werken op dezelfde receptoren als ghb. De oplossing voor jou probleem is :

- Of de dosissen halveren en zorgen dat je niet in slaap valt overdag en na 3 uur smiddags niet
meer gebruiken.
- (tijdelijk) stoppen met gebruik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."