Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 keer Ghb gehad zonder enig resultaat?

2 keer Ghb gehad zonder enig resultaat?

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is ook raar, maar misschien is de kwaliteit minder.
ik weet het niet :tongueout:
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,
Ik had eerst altijd vernomen nooit ghb te nemen maar wil toch wat uitgeprobeerd hebben :grin: hou wel van experimiteren. Een maat had ghb geregelt en wij zouden ghb gaan nemen. ik nam een klein likje om het te proeven daar werd ik boven wonder best vaag van. Toen we echter daarna nog meer hebben genomen merkte ik niks en heb toch redelijk wat gehad.
daarna nog keer ghb genomen maar gek genoeg weer geen resultaat.
Is ghb net als coke dat je het eerst een aantal keer gehad moet hebben voor dat je het merkt? gek genoeg hadden die maten het ook voor eerste keer op en die merkte het dus wel waren ook best vaag. Kan je ook immuum zijn voor bepaalde drugs?
graag jullie reacties :mrgreen:
krijg van coke ook geen resultaat namelijk :rolleyes:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien eens beginnen met testen/zorgen dat je een goede "winkel" hebt? :rolleyes: Want als je blijft nemen en je voelt nauwelijks iets is het volgens mij suikerwater met een citroenstokkie.

Ik heb dit weekend GHB gebruikt (verslagje volgt nog) en het was weer zoals ik het me herinnerde: intens, en dat allemaal met een druppel op de tong.
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeerenleer zei:
Misschien eens beginnen met testen/zorgen dat je een goede "winkel" hebt? :rolleyes: Want als je blijft nemen en je voelt nauwelijks iets is het volgens mij suikerwater met een citroenstokkie.

Ik heb dit weekend GHB gebruikt (verslagje volgt nog) en het was weer zoals ik het me herinnerde: intens, en dat allemaal met een druppel op de tong.
Klik om te vergroten...

Nou testen is niet nodig had een aantal doppies gehad van een maat.
Maar als het suikerwater met citroen is hoe kan het dat die andere 2 wel vaag werden :mrgreen:
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ieder mens reageert anders op drugs,
toen me vriendin en ik samen voor de eerste keer GHB namen precies de zelfde hoeveelheid
reageerde we ook heel anders ik viel zowat in slaap terwijl zij toch echt wel lekker gevoel had.

misschien heb jij wat meer nodig maar dat durf ik zo niet te zegge omdat het toch wel een gevaarlijke drugs is als je teveel neemt.
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
misslinda zei:
ieder mens reageert anders op drugs,
toen me vriendin en ik samen voor de eerste keer GHB namen precies de zelfde hoeveelheid
reageerde we ook heel anders ik viel zowat in slaap terwijl zij toch echt wel lekker gevoel had.

misschien heb jij wat meer nodig maar dat durf ik zo niet te zegge omdat het toch wel een gevaarlijke drugs is als je teveel neemt.
Klik om te vergroten...

Ja ik reageer zoiezo soms apart op soorten drugs :P ik kijk zoiezo wel uit met de hoeveelheid van ghb haha :) maar hoef het zoiezo niet zonde van me geld als het niet werkt :beer:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#7
misslinda zei:
ieder mens reageert anders op drugs,
toen me vriendin en ik samen voor de eerste keer GHB namen precies de zelfde hoeveelheid
reageerde we ook heel anders ik viel zowat in slaap terwijl zij toch echt wel lekker gevoel had.

misschien heb jij wat meer nodig maar dat durf ik zo niet te zegge omdat het toch wel een gevaarlijke drugs is als je teveel neemt.
Klik om te vergroten...

Ja, dat weet ik. Maar helemaal niks? vind ik toch wel wat raar.
S
SpeelkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Space_Girl zei:
Probeerenleer zei:
Misschien eens beginnen met testen/zorgen dat je een goede "winkel" hebt? :rolleyes: Want als je blijft nemen en je voelt nauwelijks iets is het volgens mij suikerwater met een citroenstokkie.

Ik heb dit weekend GHB gebruikt (verslagje volgt nog) en het was weer zoals ik het me herinnerde: intens, en dat allemaal met een druppel op de tong.
Klik om te vergroten...

Nou testen is niet nodig had een aantal doppies gehad van een maat.
Maar als het suikerwater met citroen is hoe kan het dat die andere 2 wel vaag werden :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Met de instelling van mensen zoals jij ("testen is niet nodig") heeft GHB de slechte naam gekregen die het nu heeft in de uitgaanswereld...
s
synthetischLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou als je goeie kwaliteit ghb heb dan voel je er echt wel wat van ,het is ook blangrijk hoeveel je in 1 keer neemt. als je 30 minuten later nog een doppie neemt werkt het al veel minder goed dan waneer je in 1 keer de juiste hoeveel heid neemt en als je teveel neemt val je maar 3 uurtjes in slaap al dat gelul dat het levens gevaarlijk is je word gwoon weer wakker hoor en zeker als je aleen ghb neemt niet combineren met alchol of andre downers als je nog weinig ervaring heb :wink: :wink:
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#10
synthetisch zei:
Nou als je goeie kwaliteit ghb heb dan voel je er echt wel wat van ,het is ook blangrijk hoeveel je in 1 keer neemt. als je 30 minuten later nog een doppie neemt werkt het al veel minder goed dan waneer je in 1 keer de juiste hoeveel heid neemt en als je teveel neemt val je maar 3 uurtjes in slaap al dat gelul dat het levens gevaarlijk is je word gwoon weer wakker hoor en zeker als je aleen ghb neemt niet combineren met alchol of andre downers als je nog weinig ervaring heb :wink: :wink:
Klik om te vergroten...


Daarom weet ik niet als het goeie kwaliteit was want die andere mensen die erbij waren die waren allebei wel van het padje namelijk.
s
stevenbelgiumLid
01-01-2024, 00:00
#11
synthetisch zei:
Nou als je goeie kwaliteit ghb heb dan voel je er echt wel wat van ,het is ook blangrijk hoeveel je in 1 keer neemt. als je 30 minuten later nog een doppie neemt werkt het al veel minder goed dan waneer je in 1 keer de juiste hoeveel heid neemt en als je teveel neemt val je maar 3 uurtjes in slaap al dat gelul dat het levens gevaarlijk is je word gwoon weer wakker hoor en zeker als je aleen ghb neemt niet combineren met alchol of andre downers als je nog weinig ervaring heb :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
Als je met een doppie coladop (+-7ml bedoeld) en je gebruikt het niet meermaals per dag voel je het, geloof me. En dat van 30 min later :confused: die komt eens zo hard aan. Beter halve hoeveelheid en half uur later net iets minder dan de vorige. Werkt trouwens beter imi
Na maand of 7 voelde ik me gewoon van een coladop, dan begin je express er tijd tussen te laten en daarna half dopje, weer ff afzien en dan terug een dop. Of met wat geluk ging je van een 15ml lang genoeg nok zodat de volgende dosis weer lekker voelde.
Probeer gewoon aan je eigen tempo, leg vooraf grenzen en gebruik verdomme een spuitje. Een buisje is net geen 5ml en volle coladop juist onder de 7ml.
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#12
7ml? dan vraag ik me toch af welke kwaliteit jullie hebben, 4ml ga ik goed van, 5+ en ik lig te slapen
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ligt er ook heel erg aan hoeveel je gegeten hebt he, op nuchtere maag ga ik al lekker op 2,5/3. Als ik me net ramvol gevreten heb (en ik kan een hoop wegstouwen) dan heb ik toch wel tussen de 5 a 6 nodig met eventueel 1,5 bij na 3 kwartier vanwege niet goed inslaan. (Let wel op dat je langer moet wachten met bijdoseren bij volle maag want voedsel zorgt ervoor dat je langzamere afgifte hebt en je in een keer nokkie gaat als het ineens wel inslaat) Sterkte is dan tegen kristalisatie aan, dus maximaal.
s
stevenbelgiumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Idd en het heeft ook vooral met tolerantie te maken , heb jarenlang elke week meer als halve liter weggezopen. Wens het niemand toe. Begint met een buisje, al snel zit je met volle cola doppen bezig en ga je steeds vlugger bijnemen. Om nog maar te zwijgen over de dosissen die je dan gaat nodig hebben om te kunnen slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."