#1
het is ook raar, maar misschien is de kwaliteit minder.
ik weet het niet![:tongueout:]()
ik weet het niet
krijg van coke ook geen resultaat namelijk 
Want als je blijft nemen en je voelt nauwelijks iets is het volgens mij suikerwater met een citroenstokkie.Probeerenleer zei:Misschien eens beginnen met testen/zorgen dat je een goede "winkel" hebt?Want als je blijft nemen en je voelt nauwelijks iets is het volgens mij suikerwater met een citroenstokkie.
Ik heb dit weekend GHB gebruikt (verslagje volgt nog) en het was weer zoals ik het me herinnerde: intens, en dat allemaal met een druppel op de tong.

misslinda zei:ieder mens reageert anders op drugs,
toen me vriendin en ik samen voor de eerste keer GHB namen precies de zelfde hoeveelheid
reageerde we ook heel anders ik viel zowat in slaap terwijl zij toch echt wel lekker gevoel had.
misschien heb jij wat meer nodig maar dat durf ik zo niet te zegge omdat het toch wel een gevaarlijke drugs is als je teveel neemt.

misslinda zei:ieder mens reageert anders op drugs,
toen me vriendin en ik samen voor de eerste keer GHB namen precies de zelfde hoeveelheid
reageerde we ook heel anders ik viel zowat in slaap terwijl zij toch echt wel lekker gevoel had.
misschien heb jij wat meer nodig maar dat durf ik zo niet te zegge omdat het toch wel een gevaarlijke drugs is als je teveel neemt.
Space_Girl zei:Probeerenleer zei:Misschien eens beginnen met testen/zorgen dat je een goede "winkel" hebt?Want als je blijft nemen en je voelt nauwelijks iets is het volgens mij suikerwater met een citroenstokkie.
Ik heb dit weekend GHB gebruikt (verslagje volgt nog) en het was weer zoals ik het me herinnerde: intens, en dat allemaal met een druppel op de tong.
Nou testen is niet nodig had een aantal doppies gehad van een maat.
Maar als het suikerwater met citroen is hoe kan het dat die andere 2 wel vaag werden![]()
synthetisch zei:Nou als je goeie kwaliteit ghb heb dan voel je er echt wel wat van ,het is ook blangrijk hoeveel je in 1 keer neemt. als je 30 minuten later nog een doppie neemt werkt het al veel minder goed dan waneer je in 1 keer de juiste hoeveel heid neemt en als je teveel neemt val je maar 3 uurtjes in slaap al dat gelul dat het levens gevaarlijk is je word gwoon weer wakker hoor en zeker als je aleen ghb neemt niet combineren met alchol of andre downers als je nog weinig ervaring heb![]()
![]()
Als je met een doppie coladop (+-7ml bedoeld) en je gebruikt het niet meermaals per dag voel je het, geloof me. En dat van 30 min latersynthetisch zei:Nou als je goeie kwaliteit ghb heb dan voel je er echt wel wat van ,het is ook blangrijk hoeveel je in 1 keer neemt. als je 30 minuten later nog een doppie neemt werkt het al veel minder goed dan waneer je in 1 keer de juiste hoeveel heid neemt en als je teveel neemt val je maar 3 uurtjes in slaap al dat gelul dat het levens gevaarlijk is je word gwoon weer wakker hoor en zeker als je aleen ghb neemt niet combineren met alchol of andre downers als je nog weinig ervaring heb![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."