#1
Hallo allemaal,
Ik zit nu momenteel in de bekende "Coming down" fase en heb me zonet een bruine boterham met kip gegeten. Ik merkte dat men lichaam na de eerste hap echt zwaar en moe voelde. Werd heel erg moe. Nog nooit meegemaakt eigenlijk
Kan dit, is dit mogelijk .... Of zit het tussen men 2 oortjes ?
Ik zit nu momenteel in de bekende "Coming down" fase en heb me zonet een bruine boterham met kip gegeten. Ik merkte dat men lichaam na de eerste hap echt zwaar en moe voelde. Werd heel erg moe. Nog nooit meegemaakt eigenlijk
Kan dit, is dit mogelijk .... Of zit het tussen men 2 oortjes ?