Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij mij is het meestal "Tering, ik ga hard hé" of, "ik sta zo strak als een bos uien" of "wie heeft er nog kauwgom?' of "moet jij nog drinken, ik zat vol na 1,5 slokje" en dan de laatste, "Die muziek is echt vet, die is lekker""
"Overal waar je je op je gemak voelt kun je het gebruiken. jaapi zei: momenteel thuis achter pc, met charloulette en mn huis vol met kaarsjes... awsome avond heb ook verschillende zoete snoepjes, om de smaakpupillen te prikkelen Klik om te vergroten... Pas op met zoete snoepjes, ik heb altijd de neiging om extreem veel kauwgom weg te kauwen, maar na de eerste keer dat ik dat deed heb ik wel gemerkt dat ik beter suikervrije kauwgom kon pakken"
"Weer terug naar het onderwerp: Ik zou beginnen met een halfje, en na een uurtje nog een halfje bijpakken. Daarna om het anderhalf uur nog een halfje nemen, afhankelijk van hoelang je wil gaan natuurlijk."
"Ik zou nooit een pil kauwen of een gechrushde pil nemen, dan krijg je zo'n chemische klote smaak ik je bek.."
"Rustig aan weer opbouwen, en zodra er een kotsgevoel op komt zetten, even een frisje drinken. En daarna kun je gewoon weer verder."
"Teveel drugs is nooit goed. En ik denk dat het echt bij iedere relatie weer verschillend is. Voor een ex van me moest ik mijn drugsgebruik verborgen houden, en samen met een andere ex kon ik gewoon lekker af en toe een jointje roken. Dus het verschild heel erg per stel. Ik weet wel dat mijn volgende vriendin absoluut niet tegen drugs mag zijn. Door af en toe te gebruiken haal je het optimale uit je leven vind ik, en een relatie moet dat niet in de weg staan."
"Na al de reacties van iedereen die het een geweldige drug vind, nu moet ik het ook echt een keer gaan doen. Op zoek naar ket dus"
"Wat op de foto's te zien is, is dat hij heeft besloten om zn planten te "dieven". Dieven wil zeggen dat je alle losse blaadjes ( diegene zonder steeltje ) eraf zijn gehaald. Hierdoor word de energie, die eerst verloren ging aan de blaadjes waar je niets aan hebt, gestoken in de toppen. Op deze manier krijg je dus vollere toppen. Het 2e wat gedaan is, is dat de grote bladeren zijn weggehaald. Ook hiervan is de bedoeling om alle energie van de plant naar te toppen te laten gaan. Groetjes Speedy"
"Sweet Sarang"
"Ik weet niet in hoeveel tijd dit verhaal is verstreken, maar normaal hoor je van XTC niet te slapen voor een tijdje..."