Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet kweken

Wiet kweken

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PurpleStarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ,
Ik zou graag een wietplantje ergens buiten zetten vanaf april tot eind augustus , maar ik heb er zelf niet zo veel ervaring mee .
Heeft iemand misschien een idee hoe ik dat het best en effectiefst kan doen ?

Alvast bedankt .
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
PurpleStar zei:
Hallo ,
Ik zou graag een wietplantje ergens buiten zetten vanaf april tot eind augustus , maar ik heb er zelf niet zo veel ervaring mee .
Heeft iemand misschien een idee hoe ik dat het best en effectiefst kan doen ?

Alvast bedankt .
Klik om te vergroten...

zoekfunctie? google? altavista? whatever...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waar zeggen wij dat het niets zal worden?

We geven hem alleen de tip om info op te zoeken/te lezen.

Ik denk dat je in een verkeerd topic gepost hebt.

Edit: Maar ik ben wel heel erg geïnteresseerd in je ''reptielenlampkweek''.
Wat voor lampen waren dat precies? En op hoeveel cm hingen ze?

En wat was, behalve die hoofdtop, de oogst per plant?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je leesbril opzetten en heel de winter lang lezen, lezen en lezen.
Dan eind februari beginnen met vragen stellen, als je die dan nog hebt.

Tip: wietforum.nl
Alle topics doorlezen, en je leert in een uur meer dan wanneer wij een heel topic vol met tips gaan geven.

Succes met de kweek!
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey, ik vind het raar dat jullie zeggen dat het niks zal worden? ik en een vriend hebben 2 reptiellampen gekocht en boven onze planten gehangen (dit was een expiriment) en bij alle planten hebben we een dikke hoofdtop gekregen van zo'n 5g gedroogd... het is dus wel doenbaar maar ik heb toch een pro growlamp gekocht maar zeker de moeite waart! moet je ook doen... ik zal morgen of dit weekend eens foto's uploaden van die binnen reptiellampenkweek... Mvg Ilovetheweed
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Waar zeggen wij dat het niets zal worden?

We geven hem alleen de tip om info op te zoeken/te lezen.

Ik denk dat je in een verkeerd topic gepost hebt.

Edit: Maar ik ben wel heel erg geïnteresseerd in je ''reptielenlampkweek''.
Wat voor lampen waren dat precies? En op hoeveel cm hingen ze?

En wat was, behalve die hoofdtop, de oogst per plant?
Klik om te vergroten...
Het waren Uvb reptiellampen en ze hingen zo'n 10 cm boven de planten het waren er 2 van 100w,
de oogst per plant weten we binnen 2 weken :tongueout:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke!
Ze zien er nou niet super uit, maar je hebt zeker gelijk: Het gaat wel!

Maar als ik het zo zie, heb je meer stroom/groeikosten dan wiet dat het oplevert.
Alhoewel eigen wiet natuurlijk altijd beter is dan cs wiet!

ps. De foto's zijn wel erg verkleind, ik kan de kwaliteit van de toppen totaal niet peilen...
De eerste 2 foto's bedoel ik dan. 3e is wel groot, maar erg onscherp.

Wel heel tof dat je het geprobeerd hebt!
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
gast je plantjes streken de pan uit koop een andere lamp die groote 200watt spaarlampen zijn helemaal hot nou produceren weinig warmte en gebruiken geen vca's waardoor er minder brand gevaar is

zoek maar is naar ecolamp 200watt kosten rond de 40 euro maaar heb je je eerste kweek uit want deze situatie gaat niks opleveren hooguit 5 gram met een spaarlamp kan je de 100 gram halen in idiaale omstandigheden

en of wietforum ben je na uurtje lezen wel een goede beginende kweker zijn genoeg how to's met al de info die je maar wilt


mvg :stoned:
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lang leve de zoekfunctie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."