Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over autoflower wiet planten

Vraagje over autoflower wiet planten

12 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lavalamp zei:
Aarde, zaadje, plant, 12u+ licht (TL/HPS) per dag, water, en later gewone wietvoeding...

DUS

Jij kiest of die 12,13,14,15,16,... uur licht per dag krijgt... Het maakt die plant niet uit.
Klik om te vergroten...
ik wil big buddha kopen de makkelijkste autoflower plant goed voor een beginner zoals ik maar een vriend van had deze ook en liet de plant groeie in de vensterbank en het lukte dit was wel toen het langer licht begon te worden
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil zelf ook een plantje binnekort maar hoe verzorg ik zon autoflower plantje het liefst wil ik de zaadjes nu kopen en binnen laten groeien maar wat heb je nodig om binnen te laten groeien want een autoflower plant werkt heel anders dan een normale wiet plant dus nou is me vraag hoe verzorg ik een autoflower plant binnen?
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je voor deze vragen beter terecht bent bij site´s als Jointjedraaien en Wietforum, hier vind je massa´s aan info voor de groei, leuk dat je gaat groeien! :stoned:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aarde, zaadje, plant, 12u+ licht (TL/HPS) per dag, water, en later gewone wietvoeding...

DUS

Jij kiest of die 12,13,14,15,16,... uur licht per dag krijgt... Het maakt die plant niet uit.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan je misschien even inlezen over kweken onder TL/Fluo (en kweken in het algemeen natuurlijk), dat is pretty much de 'simpelste' en goedkoopste manier van binnenkweken . Anders dan dat zou ik zeggen wacht tot april en zet ze lekker buiten. In de winter groeit een plant echt niet zomaar binnen zonder een geschikt kweekhok, lampen, temperatuurregeling enz. enz. en daar gaan best wel wat kosten en moeite inzitten. Die zijn het natuurlijk wel waard, zolang je weet waar je mee bezig bent. Dus, lezen lezen lezen!
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Sjeik zei:
Je kan je misschien even inlezen over kweken onder TL/Fluo (en kweken in het algemeen natuurlijk), dat is pretty much de 'simpelste' en goedkoopste manier van binnenkweken . Anders dan dat zou ik zeggen wacht tot april en zet ze lekker buiten. In de winter groeit een plant echt niet zomaar binnen zonder een geschikt kweekhok, lampen, temperatuurregeling enz. enz. en daar gaan best wel wat kosten en moeite inzitten. Die zijn het natuurlijk wel waard, zolang je weet waar je mee bezig bent. Dus, lezen lezen lezen!
Klik om te vergroten...
ik ben 16 en mag van me ouders een plant maar al die dingen regelen willen me ouders natuurlijk niet betalen en ik zit een beetje krap! bij mij in huis is het zon 20 grade ik heb een donker hok waar ik de plant kan neerzette en omdat het een autoflower is een 110 watt lamp al genoeg zegt iedereen. Is dit een mogelijkheid ik heb ook ventilator voor koudere lucht weet je wel zon ding dat draait en komt er wind vanaf ! is dit mogelijk? in de zomer kan ik ook buiten zetten maar dat is het nog lang niet en ik wil Z.S.M een plant niet alleen om de toppen te roken het lijkt me ook erg leuk
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja hoor, dat is geen probleem.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat wordt niks. Ten eerste zijn normale lampen niet geschikt. Je hebt HPS lampen van 400-600 watt nodig, of anders TL lampen of fluor.

Maar gozer: http://www.wietforum.nl

Hup, lezen jij. Als je al dit soort dingen hier nog moet komen vragen ben je er sowieso niet op voorbereid.
h
hightrance_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
vraagje,kan je onder de 18 jaar zaadjes kopen bv. @ de heksenketel?
want ik zou heel graag een stuk of 5 autoflowering plantjes kweken :stoned:
grtz. west side belgium
j
juanmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo daar, is er een bepaalde tijd dat autoflower zaadjes geplant moeten worden? Ik wil ze in een broeikas zetten is dat mogelijk??
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is nu de tijd daarvoor...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tufnut zei:
Het is nu de tijd daarvoor...
Klik om te vergroten...

Hele mooie tijd inderdaad ervoor nu ja :grin:
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Autoflowers zijn geweldige planten om voor guerillakweek te pakken. Heb er zelf ook 10 staan nu :grin:
Ze blijven klein, dus worden minder snel ontdekt. Ze zijn snel klaar, dus als rippers je plantjes vinden verwachten ze vaak niet dat je plantjes al zo snel oogstklaar zijn, en je kunt meerdere oogsten per seizoen maken.
Zoek een mooi rustig plekje waar niemand komt, maak een stukje grond goed om te planten. Veel zon, veel water, en bovenal, veel liefde :wink:

succes met je plantjes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."