Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskweek

kweek

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben dit jaar dus trg begonnen met het kweken van mijn eigen plantjes...
ik heb 1 gefeminiseerd amnesia haze zaadje en 3 royal automatic zaadjes besteld in holland en toen ik deze ontvangen had ben ik direct begonnen met het ontkiemen... ik heb dan nog enkele zaden die ik door het jaar door in mijn wiet gevonden heb ontkiemt hiervan zijn er nog 16 ontkiemt... ik heb dan ook nog 2 binnenplantjes die ik al aan het voorgroeien ben van februari voor ze uiteindelijk ook buiten te gaan verplaatsen... van deze 11 soorten ken ik de afkomst dus niet... ik heb ook geprobeert enkele zaden in een glaasje water te ontkiemen maar na een 2tal weken nog niks tezien... deze heb ik dus gewoon in mijn tuin uitgegoten en hiervan zijn er nog eens 7 uitgekomen :tongueout: ik heb alle soorten apart in een pot gestokken mijn 2 R.A. stekjes zitten samen in een 50l pot en mijn amnesia haze zit ook in een 50l pot de andere stekjes zitten per soort in andere kleinere potjes deze zal ik binnen enkele weken op een goed verstopte plaats verplanten ;p
mijn enige vraag waar ik dus over aan het twijfelen was is: maakt het iets uit voor de groei dat mijn kleine holland stekjes al in een 50l pot zitten? hier enkele foto's :wink:
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog enkele foto's :wink:
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hee ILoveTheWEED,
Allereerst, mooie plantjes man. Maar, het is eigenlijk best goed dat ze al in een grote pot staan, hierdoor hoef je ze niet over te planten en dat vermindert dus de stress op je plantjes. Ik hoop dat ik hiermee je vraag een beetje beantwoord heb.

succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."