Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Flip Trip zei: Oom Klaas zei: Tihkal Pihkal 'k weet niet of het de volledige boeken zijn... Klik om te vergroten... Het zijn niet de volledige boeken, alleen deel 2 uit deze 2 boeken, deel 1 is ook meer het levensverhaal van Ann en Alexander Shulgin, heel interessant om te lezen. Kost iets van 23 euro bij bol ofzo. Ik wil ook eens wat research chems gaan proberen, maarja waar krijg je die vandaan, bekende van mij heeft DOI thuis liggen, maarja net zoals DOM en DOB en nog een paar andere werkt dat toch al gauw meer dan een dag. Denk dat je in zo een lange tijd wel altijd een moeilijke fase tegenkomt. 2C-b lijkt mij van de rc een van de interessantse, vooral door de korte duur en stuurbare trip, maar is ja bijna geen rc meer. Klik om te vergroten... Je moet niet te bang zijn voor de moeilijke fases in een lange trip, zolang je maar goed in je vel zit kun je er alleen maar van leren."
"Brokeback Mountain kijken"
"Fijne maat trouwens, als ie je maar een halve pil geeft voor je eerste keer, en er dan meteen tussenuit naait"
"Waarom niet? In uitwerking valt heroïne wel wat met GHB te vergelijken, allebei geven je een lekker, sloom, gevoel. Je moet alleen wel sterk in je schoenen staan, maar het is echt niet zo dat je na 1x gebruiken verslaafd bent."
"Microdots wel eens gehad, vond het maar vervelend dat je ze niet door de helft kon doen, ze waren nogal potent."
"Heb je met je hartkloppingen al eens bij de huisarts langs geweest? Als je een beetje een relaxe huisarts hebt kun je 'm ook gewoon vragen stellen over of bepaalde drugs wel of niet kunnen."
"//ik heb nog nooit geblowed voor of tijdens school, altijd na. Dus nee, dat is niet normaal. Maar om antwoord te geven op je vraag, ik denk dat het gewoon een combi was van lege maag en sterke joint waardoor je "out" ging. En Partydrugs? Lijkt me sterk dat die in een joint zitten, ik verwacht dat ze daarmee doelen op xtc of mss een andere phenethylamine, bv 2C-B. Kan me niet voorstellen dat iemand dat in een joint doet. En voortaan niet meer onder of voor schooltijd blowen hé"