#1
Dat zou je toch echt aan een dokter moeten vragen. De huisarts bijvoorbeeld. Je kunt hier op DF al je medische vragen ook wel kwijt, maar neem het zeker voor het onzekere en ga gewoon eens langs de huisarts.
Wartaal zei:Ketamine is gelukkig een drug waarbij je geen last krijg van je hart.
Bij cocaine, xtc en speed gaat het altijd als een gek tekeer.
Bij Ketamine, GHB en alcohol niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."