Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"woah, die diagonale zijwind van boven danst zooo chill.."
"Psychedelica: De inzichten die je ervan krijgt over jezelf en de wereld waarin we nu leven (misschien niet altijd positief,maar wel essentieel om bepaalde dingen te begrijpen..), ervaring vanuit 't ene bewustzijn, het contact wat je hebt met de natuur om je heen, telepathie, tjaah en dan de band die het creëert tussen mensen die samen hebben getript, en de manier waarop de inzichten die je krijgt je leven veranderen, en je jezelf terug geven wauw. Maar eigenlijk kan ik maar heel weinig negatieve aspecten van psychedelica bedenken,want de "negatieve" ervaringen die ik had, bleken achteraf altijd de dingen te zijn waar ik 't meest aan heb gehad."
"Ik heb ook zoiets gehad, paar jaar geleden heb ik een keer speed genomen, maar de speed die ik had was blijkbaar voor n groot deel cafeïne. Toen het zaterdag vroeg in de ochtend was, voelde het ineens alsof mijn hart helemaal samentrok, vervolgens was het alsof hij een enorme hartslag maakte die door mijn hele lichaam dreunde, vervolgens kreeg ik een verlamd gevoel van paniek dat begon in mijn armen en benen en vervolgens door mijn hele lichaam, en een hele zware druk op mijn borstkas. Ik dacht ook dat ik een hartaanval kreeg, en door eraan te denken en bang te zijn, of vooral het tegen iemand zeggen, zou het nog erger worden o.i.d dacht ik in mijn flip. Ik heb me vanaf dat moment nietmeer durven bewegen en ben uiteindelijk in slaap gevallen, nouja, ik ben nog nooit zo blij geweest om de volgende dag wakker te worden. Daarna nog zeker 3 weken last gehad van die druk op mijn borst, vooral wanneer ik een jointje rookte omdat dan mijn parra weer harder op kwam zetten erover, ik denk dat het voor een groot deel tussen m'n oren zat, maar in ieder geval is het de laatste keer geweest dat ik ooit nog speed of xtc of wat dan ook in die zin heb aangeraakt, je wordt er zowiezo niet beter op.."
"Ik zie altijd dat trippende mensen op de een of andere manier een soort kracht uitstralen. Ze staan rechtop, ze kijken je in de ogen, en dan die wetende blik er nog bij"
"Tjaah psychedelica okee, het wordt al duizenden jaren gebruikt voor inzichten, de oudste religies zijn erop gebaseerd (heb het dan wel over entheogenen lsd was er niet) en 't reinigt ook nog eens je lichaam en geest.. Maar xtc,speed,coke, en dat soort rotzooi, je wordt er irritant van, je leert niks, het heeft een blijvende negatieve invloed op je, en de volgende dag heb je een downer van hier tot tokio.. Waarom zou je 't in vredesnaam doen?"
"Ik heb eigenlijk ook altijd dat al mijn zintuigen enorm worden versterkt, ook qua gevoel en vibes om je heen, 't is echt heel leerzaam en fijn als je in een goede omgeving bent, maar ben laatst ook bestwel geflipt omdat ik op lsd op een feestje liep waar echt zo ongeveer iedereen aan de coke was, waardoor ik ook helemaal ver-coke-d raakte. Maar toch. Ik denk dat 't wel de 'beste' en zowiezo de fijnste manier is om te trippen, helemaal helder in je hoofd, maar al je zintuigen staan open, waardoor je dus ook helemaal openstaat voor dat bewustzijn in alles waardoor veel mensen ineens inzien waar het heengaat met de wereld, en da's toch wel nodig.. Heb een beetje het idee dat op een moment dat je in die staat van bewustzijn bent, alles open en compleet helder, dat dat min of meer de complete staat van menselijk bewustzijn is. Dat het alledag-bewustzijn van de mens tegenwoordig bij lange na niet compleet is,misschien wel juist door de wereld om ons heen zoals ie tegenwoordig is, als een beschermingsmechanisme, maar toch, als iedereen dat 'complete' bewustzijn dus constant zou hebben, zou er geen reden zijn om jezelf onderbewust te beschermen tegen de wereld, omdat er dan niet het soort problemen zouden zijn die er nu voor zorgen dat het bijna onmogelijk is om te voelen"
"Ik nam voor het eerst LSD op mn 15e, en ik was zwaar depressief voor die tijd vanaf bestwel jonge leeftijd, 9 of zoiets, maar door LSD ging ik ineens inzien dat ik wél gewoon iemand was, helemaal niet lager dan wie ook, en dat ik eigenlijk helemaal niet raar was met mijn dingen waar ik over nadacht en mee bezig was, maar dat het eigenlijk een stuk natuurlijker en logischer allemaal was dan al die doordraaiende maatschappijslaafjes die mij altijd vertelden dat ik niet okee was. Eigenlijk is die depressie vanaf dat moment nooit meer teruggekomen 't zal ook wel niet bij iedereen werken, maar iig heb ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen gehoord die ongeveer hetzelfde zeggen als 't mijne"
"Tjaa, de mensen moeten natuurlijk wel brave slaafjes blijven en ZEKER NIET in gaan zien dat het leven en de maatschappij zoals zij willen dat we het zien totaal nergens op slaat..."
"Dat je, wanneer je eens een dagje geen jointje rookt, ineens heeeeelemaal gaat flippen, gaat denken dat je hele leven een teringzooi is, dat je er nooit weer uitkomt, dat het voorbestemd is om te mislukken, daarom maar weer een jointje gaat draaien, en... waar ging al die drukte nou allemaal over?"
"loadrunner zei: Als je van elke gelegenheid gebruikt maakt om een jointje op te kunnen steken Klik om te vergroten... en die ook ja."