Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zanza zei: Het is vooralsnog een research chemical, waarvan helemaal geen plannen zijn om temazepam (of een benzodiazepine in het algemeen) te gaan vervangen op grote schaal. Laat staan dat het al zo is. Volgens mij (maar dan moet ik de bronnen even gaan opzoeken, dus onder voorbehoud) is het formele onderzoek naar de werking voor farmacologische toepassingen ook volledig gestopt. Of bedoel je dat je het persoonlijk zo ervaart? Klik om te vergroten... Er zijn geen concrete plannen nee met inslapers als Normison ,maar de dokters faseren ze wel langzaam uit naar middelen als Zolpidem en Zopiclon Pageclone was ooit de bedoeling om die als echt medicament op de markt te brengen De release heb nooit plaats gevonden. Relatief nieuwe middelen als Zolpidem en Zopiclon word steeds meer uitgeschreven om de klasieke Benzo te vervangen (volgens mijn behandelaar)"
"Relmuis zei: Zopiclon Klik om te vergroten... Zolpidem is de zwaarste uit die categorie ,je kan gaan trippen als je wakker blijft dus deze kan gezien worden als de meest agressieve uit het rijtje. Ik zelf heb het nooit ervaren en ook niet bij 20mg ,wel zwaar stoned en nodden als je op je zijde tv aan het kijken ben. Ontwenning bij mij totaal niet Ik heb eens een Zopiclon gekregen van mijn vrouw en totaal geen effect."
"Ze Herbs Mang zei: Dit klopt niet helemaal wat je hier stelt. Zopiclon wordt echt toegepast bij de zwaardere slaapproblematiek. Zolpidem bij de wat minder zware. Zopiclon werkt ook langer en daar kan je echt maf van gaan (black outs etc) doen als je er een paar teveel van slikt. Heb ipv 15 per ongeluk een keer 30 geslikt, en ik ben echt wel wat gewend nog nooit shit gehad al slikte ik 10 lora's, en ik was gewoon een hele nacht kwijt waarin ik later van anderen moest horen wat er was gebeurd. Terwijl ik innam om te gaan slapen stond ik niet veel later ergens op de NDSM ineens op een feest blijkbaar. Klik om te vergroten... Ieder mens is verschillend ,bij mij werkt Zopiclon gewoon niet en met Zolpidem ga ik hard van."
"Wat mooi en vol respect vanuit de man die oprecht ook gevoelens heb en daarbij ook zijn handen heb thuis gehouden op wat knuffelen en strelen na. Zo iemand moet je koesteren en ik hoop dat er ook echt een relatie uit is gekomen!"
"Kordie zei: Dit zal ook een rol spelen. Maar ik heb niet het idee dat ik op benzo's heel sterk reageer. Maar dat kan per soort natuurlijk verschillen. Moet wel zeggen dat ik ook geen doorgewinterde benzo slikker ben. Neem wel eens een RC'tje maar niet dagelijks en niet in grote hoeveelheden. @Soulassasins jij had ook ervaring met 2x 3 mg gidazepam toch? Die sloeg net wat harder in dan de 3 als ik me niet vergis? Klik om te vergroten... Klopt 2 stuks werk ook weer een stuk beter al blijft het een vrij zwak middel,maar werking is er zeker!"
"Kordie zei: Klopt. Maar ik dacht altijd dat er bij deze rc een "verdubbelende factor" in zit. @Soulassasins heeft ook onderzoek gedaan naar deze rc. Ik dacht dat hij ook wat meende te voelen bij lage dosering. Net als ik dat ook ervaar. Maar heel subtiel. Pyrazolam is er bv opeens. Gida rolt er heel subtiel in en blijft bij mij op de achtergrond. Althans die drie keer ofzo dat ik het heb gepakt Klik om te vergroten... Inderdaad hij is heel subtiel en voor je er zelf erg in heb is er rust in het hoofd zonder sedering ,iets wat iemand immers van een benzo verwacht. Het lekkere chille lam gevoel is niet bij iedere benzo en zeer zeker niet gewenst ,denk aan Xanax in normale dosis dat is ook niet sederend of gelukzalig maar dempt wel je angsten. Gidazepam heb een relatief lang inwerktijd ,denk aan 1 uur en in dat uur ga je geleidelijk naar een piek na 3 uur maximaal bereikt,het stapelen is geen goed idee. 3mg rc Gidazepam staat gelijk aan 50mg reguliere Gidazepam ,wat een uiterst lage dosering is ,vandaar dat niemand iets merkt maar toch zeer zeker een werkzame dosis! Wat @Kordie beschrijft over Pyrazolam is ook heel duidelijk ,je kan soms als je niet tolerant ben zomaar ineens lam zijn en rubberen benen hebben haha Een 3mg pellet is daarom ook verdomd sterk ,ik adviseer het te verpoederen en te wegen en in 3 te delen ,in dit geval mag je dan wel stapelen tot het gewenste effect. 3mg word als zeer hoog beschouwd dus ga niet lopen spelen met dit potente spulletje en dat geld eigenlijk voor alle benzo's."
"Zanza zei: Ja maar dit kan natuurlijk niet. Dan is de rc variant óf een andere stof, óf een andere (hogere) dosering. Gidazepam is gidazepam. Klik om te vergroten... Wie weet hoe de rc variant bewerkt is om potenter te zijn op veel lagere mg ,als het werkelijk maar 3mg bevat kan je een heel potje opvreten haha. Ik denk niet dat deze vlieger op gaat in de rc variant."
"Alsof we het over de duivel hebben. De behandelaar laat me mooi zitten ,ik vraag om advies en hij belt niet eens.."
"Raver zei: Mijn ervaring is ook dat drugs gemakkelijker zijn geweest om mee te stoppen dan psycho farma zoals antipsychotica, benzodiazepines of ssri's. Troep is het. Ontwikkeld om er niet vanaf te kunnen komen lijkt het wel. Ik struggle nu ook met Quetiapine afbouw. Blijf een beetje haken op de 50mg. Volgende stap is 37.5 maar dan ben ik super onrustig en lukt het me niet om te slapen. Of pas super laat en dan ben ik de volgende dag weer vermoeid. Dat zijn wel de enige klachten die ik ervan krijg als ik minder neem. Slapeloosheid en meer onrust. Verder geen andere ontwenningsverschijnselen. Klik om te vergroten... Zeer rustig afbouwen ,slapeloosheid en onrust is al ontwenning en dat word alleen maar erger in vorm van beroerd voelen ,hoofdpijn ,spierpijn, agitatie, onrust, wisselende stemmingen. Maar vooral dat beroerd voelen is gewoon hel ,iedere dag ziek als een hond uit bed komen met het idee dat je volgende week weer een x aantal mg eraf doet/moet."
"Kordie zei: stuk minder verslaving gevoelig is en niet echt onder de benzo familie valt. Klik om te vergroten... Klopt helemaal ,het is een Prodrug die veel meer receptoren aanspreekt dan een regelrechte vol agonist Benzo. Zopiclon en Zolpidem zijn verwant aan pagoclone ,eigenlijk andersom maar ik typ het gewoon verkeerd haha Je sufheid bij hogere doseringen is niet gek want het is een nieuw type inslaper wat Normison gaat vervangen of al vervangen is. Deze Prodrug krijgt van mij ook een dikke 10 Het is zo non verslavend dat ik zelfs hele strippen overhoud van Zolpidem en mijn vrouw Zopiclon per maand ,we vergeten ze simpelweg gewoon wel eens en slapen dan alsnog als een blok."