Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wil je stoppen of wil je tips hoe je met dagelijks gebruik van deze goedjes een normaal leven kan leiden?"
"Ik gebruik de dagen erna altijd 5 Htp en Q10. En de dag erna magnesium tegen de krampkaakjes. Werkt prima voor mij en zelden last van een dip. Maar heb ook nog niet geprobeerd hoe het zonder supplementen zou zijn. Multivitamine en omega slik ik sowieso al. Maar wat hierboven al gezegd werd, goed doseren is toch de beste manier om jezelf te sparen."
"Google: https://www.google.com/amp/s/www.dr...ord/lees-een-antwoord/-/xtc-en-het-ha-9?amp=1 Beantwoordt dit je vraag?"
"lauradeezen zei: Thanks!! Deze had ik inderdaad ook gevonden maar omdat de vraag al iets verouderd is dacht ik miss is er nieuwe info over bekend... ruim 2 weken geleden mijn vraag ook gesteld bij drugsinfoteam maar tot op heden nog geen reactie gehad... Dit geeft wel antwoord overigens !! Jammer dat ik niet aan die vraagsteller het kan vragen ahah Klik om te vergroten... Ja jammer is dat inderdaad! Maar wel goed dat je je erin verdiept voor je eraan begint. Ik hoop dat je huisarts je wel een zinnig antwoord kan geven. En anders zou je misschien nog een forum kunnen zoeken waar artsen actief zijn, zoals een forum over hartklachten."
"2cb-fly in een museum is wel de raarste plek. En overdag een keer 4 uur op keta getript op het strand tussen de toeristen en andere zonaanbidders. Dat werkte ook wel vervreemdend."
"mod4fun zei: Niet de gekste plek, want het was in mijn eigen huis.. maar wel een zeer moeilijke situatie.. Ik zat net aan mijn 3e lijntje Keta. Gaat ineens de deurbel, ik verwachtte een pakketje dus zal het wel de postbode zijn. Onderweg naar de voordeur werd het al aardig complex om het ene been voor het andere te krijgen. En dan blijkt mijn Opa zomaar voor de deur te staan. Dat was wel de laatste persoon die ik verwacht had. Lang verhaal kort: Doe niet de deur open als je al wat te ver bent met Keta, enorm moeilijk allemaal. Klik om te vergroten... Je snapt dat ik nu dolgraag het lange verhaal wil horen... Ik kan me levendig voorstellen dat het niet te doen was!"
"Ik vraag me toch ernstig af of er een medische noodzaak denkbaar is voor (dagelijks) ketamine gebruik. Ik denk het eerlijk gezegd niet. Daarbij maken festivals hun eigen regels dus afgezien van of het legaal zou zijn, zou je het meenemen denk ik niet af kunnen dwingen."
"StimsalaBanne zei: Ketamine word naar mijn weten alleen nog soms door dierenartsen gebruikt. Klik om te vergroten... Ook in de menselijke gezondheidszorg, omdat je iemand makkelijk "out" kan krijgen zonder dat de hartslag daalt. Maar voor zover ik weet is het dan ook alleen daar goed voor. Kan me geen therapeutische toepassing voorstellen die dagelijks/regelmatig gebruik of het op zak hebben noodzakelijk maakt."
"שמש zei: Heb je hier een bron (met internetlink) van? Volgens deze bron https://www.royalqueenseeds.nl/blog-thc-speekseltest-alles-wat-je-weten-moet-n1039 duurt het minimaal 24 uur en in bepaalde gevallen tot een week voordat de speekseltest negatief is. Klik om te vergroten... https://www.google.com/amp/s/amp.no...g-mag-je-niet-autorijden-na-drugsgebruik.html Astu!"
"Volgens mij zijn meth meer kristallen zoals keta of suiker. Speed heeft ook wel een kenmerkende geur, weet niet hoe meth ruikt echter. Over een verschil tussen speed en pep heb ik nog niet eerder gehoord."