#1
De Verdamper is een meesterlijk ding! Echt een klassieker. Gewoon geen poespas met zeer goede vape. Lang geleden bij een van de sponsoren van het Drugsforum gekocht, heb hem nog steeds. Niet kapot te krijgen. Geweldig apparaat
Gewoon wiet ja. Nooit kruiden of zo geprobeerd.
Ik heb een Storz & Bickel Crafty.
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen, maar van die thc olie onder je tong wordt je wel degelijk stoned maar op een iets andere manier.
De oorzaak dat het iets anders aanvoelt ligt denk ik aan het feit dat het om pure THC gaat, en in wiet zit naast THC ook CBD en ook nog een aantal minder bekende stofjes die licht psycjoactoef zijn. En omdat het een andere manier van opname is zal dat ook wel net even anders aanvoelen.
Jammer genoeg is die zwaar geconcentreerde vloeibare HTC verboden omdat het zo sterk geconcentreerd is en is die wat lastig te verkrijgen hoewel er shops zijn die het wel verkopen. Dus je zal goede connecties moeten hebben om daar aan te kunnen geraken.
Maar ik denk dat dit wel het beste alternatief is als je je longen helemaal wil ontlasten want zelfs verdampen (vapen) is schadelijk, weliswaar een stuk minder dan roken maar toch.
Ik heb t ook allemaal moeten leren maar inmiddels heb ik alle vormen van inname wel gehad op het gebied van wiet/hasj/thc/cbd
@acht.zes zeer mooi genederlandst!Er is nog een manier om drugs tot je te nemen en wel direct in je aderen spuiten ofwel IV, maar ik nog nooit gehoord van wiet spuiten lol.
Al een aantal jaren een vaporizer hier en nooit meer terug gewild naar joints of pijpjes.Nu las ik over vaporizers. Daarin wordt de wiet niet verbrand. Ik vroeg me af of je daarmee dan ook die hoestprikkel voorkomt en of het iets doet met de smaak. Ik weet dat er ook nog eens heel veel soorten vaporizers zijn, tips zijn uiteraard welkom.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."