Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oh, chinezen hebben een junkie-gen Dat verklaart veel.."
"Verslaafd worden is niet iets dat je uit vrije wil doet, het overkomt je gewoon zonder dat je het doorhebt jongeman"
"Tripper zei: Deze gebruik ik altijd. Een DMT pijp moet lang zijn, moet van glas zijn en hij moet een klapboem gat hebben. Een lange twist is goed omdat je goed de rook kunt zien. Klik om te vergroten... Waar koop je die? Vind hem nergens op azarius..."
"Heb het daarjuist dus ff geprobeerd. Kreeg niet veel binnen want ik kreeg meteen een supergrote drang om te hoesten. Weet iemand hoe ik dat hoesten kan voorkomen? En ik heb precies ook een beetje pijn in mijn longen, is dat normaal?"
"Nee, ik had het met een metalen pijp gedaan omdat ik nu geen glazen pijp heb. Waar kan je die twister trouwens kopen? En de DMT heeft een oranje/bruine kleur. Niet zuiver genoeg mss? Moest een halfuur daarna nog steeds hoesten.."
"En is er geen manier om die DMT wat zuiverder te maken dan? Of kan het ook zijn dat ik de DMT verbrandde ipv verdampte zoals Fractal het zegt?"
"Ik heb er een goeie stuk staalspons op gelegd hoor, dus daar kan het al niet aan gelegen hebben.."
"Je moet het uit je hoofd zetten dat dingen uit de natuur beter zijn dan chemische middelen. Dingen uit de natuur kunnen trouwens veel veneiniger uit de hoek komen dan chemische dingen imho. Mensen zijn natuurlijke wezens dus alles wat wij doen is natuurlijk, ook chemische producten maken om ze daarna in ons lichaam de gooien. Een stof is gewoon een stof, je moet ze niet onderverdelen in "natuurlijk" en "chemisch". Dit is maar mijn mening he"
"Ik vind ze gedroogd véél beter smaken eigenlijk. En dan liggen ze ook niet zo zwaar op mijn maag waardoor ik me misselijk voel en heel mijn trip verneukt wordt.."
"DMT roken met een gewone aansteker gaat dus niet? Die vlam trekt gewoon meteen naar je DMT.."