Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo's plus ketamine

Benzo's plus ketamine

6 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede combo of niet?

Ik heb 2 mg alprazolam op met een lichte benzotolerantie, en ik vroeg me af of een lijntje ketamine goed zou vallen. Geeft dit een goede synergie?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het geeft een synergie ja, het versterkt elkaar. Het zal je ding moeten zijn zeker? Maar ik zou zeker geen 2mg xanax nemen. Onderdrukking van de ademhaling enzo, je kan een hartstilstand krijgen.

Dit is zoals alcohol en GHB of keta combineren. Gewoon goed doseren, minder nemen van beide dus. Hoeveel kan ik niet precies zeggen, want dit is een kotscombi, daar doe ik niet echt aan. Maar ik zou alvast geen 2mg xanax nemen, eerder 0.5-1.0mg.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na, heb dan liever keta en lachgas of alcohol en een benzo.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen goede combinatie, niet zo zeer omdat het gevaarlijk is, maar omdat je dan bijna niets van keta voelt. Benzo's dempen het Dissociatieve effect van keta. Het is wel een apart gevoel de combinatie, maar veel milder en dus een beetje zonde van je keta.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjoerd101 zei:
Geen goede combinatie, niet zo zeer omdat het gevaarlijk is, maar omdat je dan bijna niets van keta voelt. Benzo's dempen het Dissociatieve effect van keta. Het is wel een apart gevoel de combinatie, maar veel milder en dus een beetje zonde van je keta.
Klik om te vergroten...
Klopt. Weet niet waar W.F.L. zijn onzin over synergie op baseert?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vaker gehad, en dan ook nog eens achterlijke hoeveelheden (ik heb vroeger veel benzo's gebruikt, om er echt nog wat van te merken moet ik toch wel 20-40 mg diazepam of 2 mg flunitrazepam erin kikkeren.) - Gevaarlijk is het niet, zowel benzo's als ketamine hebben een enorme therapeutische breedte en samen versterken ze nog steeds het ademhalingsonderdrukkende effect niet relevant gevaarlijk.

Ik vind dat keta dan vooral meer verdooft en minder het geliefde psychogevoel oplevert waar je het uiteindelijk voor doet :wave:. Geweldig als je in narcose wil.. Niet zo als je hard wil gaan xD
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn ervaring is dat het het dissociatieve effect van de ketamine van wegneemt. Daarom dat ze in het ziekenhuis deze combo ook vaak gebruiken. Over overdosering zou ik me ook niet teveel zorgen maken. Maar als je voor de euforie gaat van de ketamine is dit zeker een aanrader. Zeker met alprazolam :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."