Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat is in de afgelopen jaren flink veranderd. Eerst was het buiten met de boys, maar tot de conclusie gekomen dat zoiets aardig kansloos is. Sindsdien vaak lekker thuis met vriendin, allebei wat pep dan om haar muren van binnen even flink en langdurig te witten, s/o naar vriendinlief. Om te eindigen met etizolam en paar dikke joints De tijden dat ik op zondagochtend lijnen pep van een scooterbuddy aan het snuiven was in een aftands fietstunneltje om 6:00 zijn geweest :') Dus huissetting gewoon top"
"Ik prop altijd topjes wiet in mn reet OT: Heb de behoefte nog nooit gehad dat te doen maar ik zal het de volgende keer in overweging nemen."
"Moest zo hard lachen om de titel"
"Heb je jezelf al aangegeven? Deze illegale daad kan niet ongestraft blijven."
"2mg was wel genoeg maar toen nog 2mg genomen yolo 2mg s genoeg imo"
"Met 3mg etizolam, is het dan verstandig of chill om er nog 1mg flualprazolam bij te nemen? Inb4 waarom zou je dat doen? Tjah waarom niet"
"Is t niet gewoon moeilijk slechte pep?"
"Snuffelaar zei: Soms is je lichaam ook zo op dat pep niet meer werkt. Best vaak dat ik na een dikke lijn gewoon in slaap val. Klik om te vergroten... Kan ik beamen ja. Na 2 nnachten doortrekken that is"
"Met eti erbij komt t sws wel goed, lekker man."
"Zou ie nog wakker zijn? Denk t niet haha"