Nou, dat was hem dan. Rond een uur of 12 begon ik gek genoeg langzaamaan wat te gapen en merkte dat ik over de 'piek' heen was? Toen heb ik me in bed genesteld met flink wat water en nog wat koekjes om vulling in m'n maag te hebben. Van 12 tot 1 wat serie gekeken op Netflix en merkte wel dat het langzaamaan minder werd. Toch kon ik nog niet slapen, dus rond een uur of kwart over 1/ half 2 een Eti geslikt en binnen 3 kwartier begonnen m'n ogen dicht te vallen. Ik werd om 08.00 uitgerust wakker en ik moet zeggen; voel me prima!
Geen koppijn of iets, geen duf gevoel. Eigenlijk wel oke! Net wel nog wat magnesium geslikt om de spieren wat te ontlasten, maar alles goed en wel.
Conclusie: Speed is een drug waar je sterke drang hebt om bij te pakken, omdat het effect zo ongelooflijk chill is. Energie voor 10, je vermaakt je met alles, of dat nu thuis is of op een feestje, en alles is gewoon oke. Verder voel je je ook wel redelijk 'nuchter', al zal dat misschien veranderen naarmate je meer en meer neemt zoals met alle poedertjes, pilletjes en zegeltjes!
![:laughing:]()
Het blijft wel pittig lang werken, maar dat valt natuurlijk in te calculeren. Al met al, een prima eerste indruk van dit leuke stofje! Ga ik het nog eens gebruiken? Vast wel, maar waarschijnlijk laat ik er wel een flinke poos overheen gaan! Verslaving? Ain't nobody got time for that!