Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik wilde graag weten of er mensen zijn die ervaring hebben met deze XTC pillen ? Ze heten blauwe aan en uit pillen. Logo aan op voorkant en uit achterkant. Ik heb er ook een foto van. Ik kan er verder niks over vinden op Google dus vandaar dat ik hier nu rondvraag. Alvast bedankt."
"Ja maar ik kon er niks vinden op het internet dusja, hij zij dat er 160 mg in zat en gewoon goed waren. Ken toch gewoon hier vragen aan mensen, ik nak ze zelf niet btw dus."
"MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM dat zeg ik altijd , als je x op hebt en je doet dat voelt dat zowiezo fijn"
"bij mij slaat die X ook zo in man. Maar het is wel anders elke keer. Je moet gewoon wat bier erbij drinken dan heb ik het echt veel minder dat ongemakkelijke. Idd als ik een lage dosis neem als ik nuchter ben dan voel ik me echt niet zo chill met XTC wel als ik erbij drink en blow. Ik heb wel dat me hart tekeer gaat in het begin. Bij mij gaat het zo , na half uurtje beginnen mijn ogen beetje half dicht te vallen en dan wil ik meestal ff chillen of liggen en dan 10 minuten later trrrrrrrrr voel ik me kip lekker. Maar ik ga stoppen met Xtc, mischien eens in het half jaar ofsow. Ik heb het dit jaar al 4 keer gedaan en dat vind ik best veel. Alcohol+Wiet zijn voor mij de lekkerste drugs alhoewel als de X echt goed werkt moet ik wel toegeven dat ik me echt hemels voel en ik echt mega veel inspiratie krijg."
"Afgelopen zaterdag was ik lekker alleen thuis en had ik wat maten uitgenodigdom bij mij thuis lekker waus, panya, stoned alles te worden haha . Ik had alleen maar hele relaxte ervaringen met XTC en ik vind het heerlijk om keihard te blowen als ik XTC gebruik , dan ga ik echt half hallicuneren en voel ik me hemels je kent het wel haha. Maar Afgelopen zaterdag was het een ander verhaal, ik had de hele dag niks gegeten en ik was best intensief wezen sporten en daarna ging ik nog naar de shop om jonkow te halen, toen ik terug kwam thuis had ik het al erg koud en was nog helemaal nuchter, We besloten om maar gelijk aan de X te gaan en dat deden we. Ik zei zo van ik doe wel ff halve eerst van 150 mg. Want het was nog vroeg en ik wilde zo lang mogelijk wausen. Maar echt na 1 uurtje voelde ik me zwaar kut ik kreeg het mega koud en ik ging ff op me bank liggen .k kon mijn gedachtes niet meer rustig houden. Me vrienden gingen me nog lopen fokken odordoor de te zeggen dat ze naar huis gingen enz, serieus ik ging bijna out gewoon ik voelde me zooooooo fuckin kut toen ze dat zeiden. Ik denk niet dat het verkeerd bedoeld was want ze hadden eerder met mij gespaced en het was altijd super gezellig. Heeft er iemand wellis iets vergelijkbaars meegemaakt ? , Vandaag had ik ook lekker geblowed buiten maar ik had niks gegeten en gedronken en ook weer best hard gesport. Toen ik thuis kwam werd ik lijkbleek en ging ik bijna out ik spacede nog harder dan met die X echt ik werd best bang en had zelfs 112 gebeld om te vragen wat ik het beste kon doen. Ik had dus weer niet gegeten en helemaal niks gedronken en ik moest een heel stuk naar huis fietsen in de zon waardoor ik mega uitdroog en geen speeksel meer had. Maar ik ben ervaren smoker en had nooit problemen gehad ik kan overal tegen !!! hahah nou ik raad iedereen dus aan om altijd een blikje drinken mee te nemen want wat ik vanmiddag meemaakte was niet fijn !!. Me hart bonsde als een gek en ik d8 serieus dat ik in coma zou raken. Ik gebruik al een jaar of 5 en heb nog nooit zoiets achter elkaar meegemaakt. En ik heb al best best veel gedaan. Nou ik wilde dit verhaal gewoon ff kwijt hahah . Reacties zijn welkom !!!"
"Nou bedankt allemaal !!! , ik weet 1 ding wel ik stop met alle drugs . ik ben 20 jaar en ik voel me laatsts steeds afweziger en krijg soort van paniekaanvallen. Ben of heel moe of kan helemaal niet slapen. Ik vind dronken worden nog het allerlekkerste gevoel van alle middelen en het is nog het gezelligst ook. Xtc,smoken, etc is allemaal hartstikke lache maar het is niet bevordelijk voor je gezondheid. Ik stop zelfs met blowen en als het weer wat beter gaat met me ben ik niet van plan om het nog te gaan gebruiken ik kan makkelijk zonder"
"Ja tuurlijk was het xtc deze pillen had ik vorige keer ook en ik spacede daar echt mega lekker op majah ik was nooit zo bewust van dat je echt in een chille mood moet zijn. Ik was dus echt best in een kut mood en moe en ik had het koud en ik had niks gegeten tjaa eigen schuld. Tufnut zei: En vergeet niet om te eten! In hemelsnaam, waarom eetje niet en sport je intensief? Verder de vraag of je zeker weet dat je XTC had en dat het echt 150mg is? In tegenstelling wat mijn voorganger zegt is 75 mg een prima dosis zeker als je niets gegeten hebt, maar eigenlijk altijd (tenzij je meer dan 100kg weegt). Klik om te vergroten..."
"Beste mensen, Ik heb jaren lang regelmatig ( 1 a 2 ) keer per week gezopen en daarbij coke gebruikt. Ik ben nu 26 en ik gebruik al 6 jaar. Ik blowde hier ook bij maar doe dat bijna helemaal niet meer en ik had er ook geen problemen mee verder. Ik blow nog steeds af en toe puur om dat ik het lekker vind en het me verder weinig kwaad doet. Alcohol en coke daarentegen veranderen mij wel in een mens die ik liever niet wil zijn de dagen erna. Arrogant egoistisch moe etc je kent het wel. Ik wil niet compleet stoppen met drinken en allen op de echt gezellige events genieten van een drankje. Coke wil ik ook alleen echt gebruiken op speciale momenten en niet elk weekend meer. Ik ben nu 2 weken nuchter en voel me best wel down af en toe en vooral heel vermoeid. Ik praatte mezelf altijd aan dat mensen die alleen elke dag gebruiken verslaafd zijn maar ben daar op terug gekomen. 1 a 2 keer per week van de kaart zijn is gewoon verslaving klaar end of story. Ik wil gewoon zwaar minderen en weer genieten van de echte dingen in het leven. Rock n roll lifestyle beetje achter me laten. Ik doe veel aan hardlopen en vechtsporten etc ik speel muziek en haal daar heel veel uit. Toch wil ik weten hoe lang die soort van ontwenningsverschijnselen kunnen aanhouden ? Iemand soortgelijke ervaringen ? Wanneer ben je een recreatieve gebruiker en wanneer ben je verslaafd waar ligt de grens ? Alvast bedankt !!"
"Heb alle andere drugs ook regelmatig gebruikt , speed xtc veel psychedelics etc maar Alcohol en coke blijven zo erg in me systeem zitten. Als ik begin met zuipen heb ik na 4 biertjes al direct zin om coke te snuiven. Ik wil dit gedrag zo graag veranderen want begin er echt spijt van te krijgen laatste tijd. Ik wil weer gezellig kunnen drinken en niet compleet doorgaan en snuiven/ zuipen. Ik wil gewoon weer gezellig kunnen drinken. Het lukt soms maar niet altijd hha het kost me ook klauwen met geld. Ik merk wel dat een blow roken laatste tijd me zin in coke doet afnemen. Heb dan meer zin om gewoon lekker naar me bed te gaan aan het einde van de avond."
"Cantera zei: Als je echt zo snel na een snuifje al doodop raakt, ben je waarschijnlijk je reserves aan het aanspreken. Kan van alles zijn. Bloedarmoede, Pfeiffer, een infectie ergens. Even een pauze is het meest logische nu. En doe gerust voor je eigen gemoedstoestand een bezoekje aan de HA. Klik om te vergroten... ja zoiets dacht ik ook al, maar me lichaam tollereert het gewoon niet meer. Dopamine en serotonine is gewoon dood bij mij. Xtc wErkt nog wel heel goed dus ik denk vooral me dopamine dood is. Ik ga exht me best doen om er mee te stoppen !! Ik ga niet helemala kappen met alles want blowen doe k nog wel maar dat is stukken minder schadelijk dan coke en drank"