#1
Nou hier komt mijn verhaal,
Ik smoke al sinds mijn 15de en ik be nu 20 en ik heb altijd genoten van me jonkow. Maar sinds februari begon ik ook xtc te gebruiken erbij en dat was allemaal heel lollig. Alleen anderhalve maand terug ging ik buiten smoken op een warme zonnige dag en toen kwam ik thuis helemaal uitgedroogd aan (ik had niks gedronken ervoor en ik was nog wezen sporten ervoor dus dom) majah ik sport altijd voordat ik ga smoken ik vind dat chiller. Maar dit keer had ik geen drinken dus ik kwam echt uitgedroogd thuis en toen nadat ik 15 minuten achter me pc zat werd alles mega wazig en ik werd lijkbleek en het wel zwart onder me ogen en me hart bonsde als tha motherfocka. Dus ik d8 echt van beetje vermannen man gvd zeg !! maar ik kreeg het koud en ik had dit nooit meegemaakt ik had zelfs 112 gebeld om te vragen van wtf is dit !!?? en hun zo ja je moet suiker drinken. Het voelde precies aan als een XTC trip die fout gaat maar goed na anderhalf uur liggen slape was ik al weer wat opgeknapt en de volgende dag werd ik precies rond dezelfde tijd weer wazig maar daarna is het over gegeaan. Nu komt het , ik kon vroeger zo 3 jonkow in 1 uur wegpaffen maar als ik nu smoke begin ik me elke keer netals die keer dat het fout ging te voelen alsof ik een flashback krijg. Ik ben dus ook gestopt met smoken, gister was ik bij vrienden aan het chillen en hun smoken allemaal en toen ik thuis kwam en naar bed ging droomde ik dat ik een jonkow smokedte en serieus geloof het of niet ik werd wakker en me hart bonsde helemaal alsof ik een fuckin oorlogservaring meegemaakt heb ofsow. Ik denk dat smoken voor mij verleden tijd is jammer genoeg
Terwijl ik heel nuchter over alles denk en als iemand zegt ja ik voel me niet lekker JA BEETJE VERMANNEN MAN !! maar geloof me als ik 1 ding niet wil is dat me mind gefucked word, kutste wat er is. Maar goed aub alleen hulpvolle en begripvolle reacties. ![:)]()
Ik smoke al sinds mijn 15de en ik be nu 20 en ik heb altijd genoten van me jonkow. Maar sinds februari begon ik ook xtc te gebruiken erbij en dat was allemaal heel lollig. Alleen anderhalve maand terug ging ik buiten smoken op een warme zonnige dag en toen kwam ik thuis helemaal uitgedroogd aan (ik had niks gedronken ervoor en ik was nog wezen sporten ervoor dus dom) majah ik sport altijd voordat ik ga smoken ik vind dat chiller. Maar dit keer had ik geen drinken dus ik kwam echt uitgedroogd thuis en toen nadat ik 15 minuten achter me pc zat werd alles mega wazig en ik werd lijkbleek en het wel zwart onder me ogen en me hart bonsde als tha motherfocka. Dus ik d8 echt van beetje vermannen man gvd zeg !! maar ik kreeg het koud en ik had dit nooit meegemaakt ik had zelfs 112 gebeld om te vragen van wtf is dit !!?? en hun zo ja je moet suiker drinken. Het voelde precies aan als een XTC trip die fout gaat maar goed na anderhalf uur liggen slape was ik al weer wat opgeknapt en de volgende dag werd ik precies rond dezelfde tijd weer wazig maar daarna is het over gegeaan. Nu komt het , ik kon vroeger zo 3 jonkow in 1 uur wegpaffen maar als ik nu smoke begin ik me elke keer netals die keer dat het fout ging te voelen alsof ik een flashback krijg. Ik ben dus ook gestopt met smoken, gister was ik bij vrienden aan het chillen en hun smoken allemaal en toen ik thuis kwam en naar bed ging droomde ik dat ik een jonkow smokedte en serieus geloof het of niet ik werd wakker en me hart bonsde helemaal alsof ik een fuckin oorlogservaring meegemaakt heb ofsow. Ik denk dat smoken voor mij verleden tijd is jammer genoeg
Maar serieus gezonder? 