Re: WHAT THE FUCK !!?? WAZIGE SHIT
Maar serieus gezonder?
Ik ervaar het iig niet zo
.
Suc6
Hehe, ik snap dat je fijner van een jointje voelt!SoftCruise zei:blowen doet me altijd goed voelen en ik voel me serieus gezonder als ik geblowed heb.
Maar serieus gezonder? Heb je weleens aan natuurlijke slaap bevorderende middelen gedacht? Je kan denken aan valeriaan bijv. Of ga eens langs je arts, en geef aan dat je moeilijk in kan slapen. Vaak schrijft een arts dan melatonine uit. Ik meen dat het ook in de drogist te koop is in lagere doseringen.SoftCruise zei:Maar mijn slaappatroon is heel slecht ik ga al jaren lang 3 uur snachts naar bed toe.
Dat deel over de hartkloppingen is niet echt goed.. serious go see a doctorSoftCruise zei:Ik vertelde mijn moeder hierover dat ik afgelopen nacht hartkloppingen kreeg, en het opvallende is dat ik dat heb elke keer als ik weer vroeg ga slapen zo rond 11 uur. Mijn lichaam is dat niet meer gewend en denkt om 2 uur snachts waarschijnlijk iets van HEEY WORD IS WAKKER !!
Goed dat je zo`n goede kijk hebt op je zelf. Luister altijd naar jezelf en als je wilt blowen doe dat dan in mate. Je kan best wat nemen, maar draai een dunne joint. Als je de joint opsteek hoeft deze niet in wedstrijd tempo op. Geniet ervan, hijs rustig. Wacht even 4 minuten nadat je de eerste 2-3 hijsen binnen hebt. Zo weetje precies hoe stoned je bent, en hoe stoneder je nog kan worden. Zo controleer je de boel een beetje, en kan je alsnog genieten van je geliefde drugsSoftCruise zei:Dus ja ik ga zeker aan mijn regelmaat werken en hopelijk kan ik in de toekomst weer lekker genieten van mijn vertrouwde jointje. Maar het is idd zo , ik ben soms beetje te macho of te overmoedigd waardoor ik denk dat ik alles aankan. En dat is ook vaak zo want ik zit goed in mijn vel maar dit had ik dus nooit meegemaakt en ik zou het zo jammer vinden als ik niet meer kan smoken. Maar ik denk eerder dat het komt door mijn slechte onregelmatige slaapgedrag. En jaa die keer dat ik bad ging op X had ik heel hard gesport en weinig geslapen en nauwelijks gegeten . HEEL DOM DUS !! majah van fouten leer je ik heb er gelukkig niks ernstigs aan over gehouden. Dit is in iedergeval wel een grote les geweest. Ik ben trouwens gestopt met XTC en smoken harddrugs wil ik niet meer doen maar lekker smoken en een lekker drankie erbij vind ik het fijnste in de wereld. Maar het komt goed !! over een tijdje smoke ik hem weer lekker en geniet ik weer netals vroeger mischien nog wel meer !!![]()
Suc6