Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWhat the fuck!!?? Wazige shit.

What the fuck!!?? Wazige shit.

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou hier komt mijn verhaal,

Ik smoke al sinds mijn 15de en ik be nu 20 en ik heb altijd genoten van me jonkow. Maar sinds februari begon ik ook xtc te gebruiken erbij en dat was allemaal heel lollig. Alleen anderhalve maand terug ging ik buiten smoken op een warme zonnige dag en toen kwam ik thuis helemaal uitgedroogd aan (ik had niks gedronken ervoor en ik was nog wezen sporten ervoor dus dom) majah ik sport altijd voordat ik ga smoken ik vind dat chiller. Maar dit keer had ik geen drinken dus ik kwam echt uitgedroogd thuis en toen nadat ik 15 minuten achter me pc zat werd alles mega wazig en ik werd lijkbleek en het wel zwart onder me ogen en me hart bonsde als tha motherfocka. Dus ik d8 echt van beetje vermannen man gvd zeg !! maar ik kreeg het koud en ik had dit nooit meegemaakt ik had zelfs 112 gebeld om te vragen van wtf is dit !!?? en hun zo ja je moet suiker drinken. Het voelde precies aan als een XTC trip die fout gaat maar goed na anderhalf uur liggen slape was ik al weer wat opgeknapt en de volgende dag werd ik precies rond dezelfde tijd weer wazig maar daarna is het over gegeaan. Nu komt het , ik kon vroeger zo 3 jonkow in 1 uur wegpaffen maar als ik nu smoke begin ik me elke keer netals die keer dat het fout ging te voelen alsof ik een flashback krijg. Ik ben dus ook gestopt met smoken, gister was ik bij vrienden aan het chillen en hun smoken allemaal en toen ik thuis kwam en naar bed ging droomde ik dat ik een jonkow smokedte en serieus geloof het of niet ik werd wakker en me hart bonsde helemaal alsof ik een fuckin oorlogservaring meegemaakt heb ofsow. Ik denk dat smoken voor mij verleden tijd is jammer genoeg :( Terwijl ik heel nuchter over alles denk en als iemand zegt ja ik voel me niet lekker JA BEETJE VERMANNEN MAN !! maar geloof me als ik 1 ding niet wil is dat me mind gefucked word, kutste wat er is. Maar goed aub alleen hulpvolle en begripvolle reacties. :)
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: WHAT THE FUCK !!?? WAZIGE SHIT

SoftCruise zei:
Nou hier komt mijn verhaal,
(ik had niks gedronken ervoor en ik was nog wezen sporten ervoor dus dom) majah ik sport altijd voordat ik ga smoken ik vind dat chiller. Maar dit keer had ik geen drinken dus ik kwam echt uitgedroogd thuis en toen nadat ik 15 minuten achter me pc zat werd alles mega wazig en ik werd lijkbleek en het wel zwart onder me ogen en me hart bonsde als tha motherfocka. Dus ik d8 echt van beetje vermannen man gvd zeg !! maar ik kreeg het koud en ik had dit nooit meegemaakt
Klik om te vergroten...
Hoe zit het met jou eetpatroon? Heb je die bewuste dag genoeg gegeten (denk hierbij ook aan je sporten voor het blowen, dan verbruikt je lichaam dus meer energie in verhouding tot niet sporten.) ? Hoevaak blow je? (dit is belangrijk aangezien dat kan verklaren waarom het zo heftig aan kwam)

SoftCruise zei:
ik had zelfs 112 gebeld om te vragen van wtf is dit !!??
Klik om te vergroten...
Het lijkt mij niet handig om 112 te bellen voor dit soort dingen.

SoftCruise zei:
Het voelde precies aan als een XTC trip die fout gaat
Klik om te vergroten...
Hoe gaat dat een XTC trip die fout gaat? Ik heb het zelf nooit ervaren, en het kan ook bijna nooit fout gaan, tenzij je te weinig vocht binnen krijgt en de hele tijd in beweging staat.

SoftCruise zei:
maar goed na anderhalf uur liggen slape was ik al weer wat opgeknapt en de volgende dag werd ik precies rond dezelfde tijd weer wazig maar daarna is het over gegeaan.
Klik om te vergroten...
Ik ben geen arts, maar het klinkt als een bloedarmoede oid. Misschien zou je eens hiermee naar de huisarts gaan als dit frequent voorkomt.

SoftCruise zei:
Nu komt het , ik kon vroeger zo 3 jonkow in 1 uur wegpaffen maar als ik nu smoke begin ik me elke keer netals die keer dat het fout ging te voelen alsof ik een flashback krijg.
Klik om te vergroten...
Ik denk echt dat je te weinig blowt, en als je dan blowt je het tempo van vroeger wilt evenaren. Kijk daarmee uit, als je lichaam een tijdje niet meer gewend is aan die THC kan het ineens hevig reageren op een dikke joint. Ookal werd je in de periode dat je veel blowde daar niet eens stoned van.

SoftCruise zei:
Ik ben dus ook gestopt met smoken, gister was ik bij vrienden aan het chillen en hun smoken allemaal en toen ik thuis kwam en naar bed ging droomde ik dat ik een jonkow smokedte en serieus geloof het of niet ik werd wakker en me hart bonsde helemaal alsof ik een fuckin oorlogservaring meegemaakt heb ofsow.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een vervelende nachtmerrie, dat zou de enige verklaring voor dit kunnen zijn lijkt mij.
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: WHAT THE FUCK !!?? WAZIGE SHIT

Heey gozer bedankt voor je reacties man !! Ja ik eet gezond en ik sport veel ik ben erg gesteld op mijn gezondheid en blowen doet me altijd goed voelen en ik voel me serieus gezonder als ik geblowed heb. Maar mijn slaappatroon is heel slecht ik ga al jaren lang 3 uur snachts naar bed toe. Ik vertelde mijn moeder hierover dat ik afgelopen nacht hartkloppingen kreeg, en het opvallende is dat ik dat heb elke keer als ik weer vroeg ga slapen zo rond 11 uur. Mijn lichaam is dat niet meer gewend en denkt om 2 uur snachts waarschijnlijk iets van HEEY WORD IS WAKKER !! Dus ja ik ga zeker aan mijn regelmaat werken en hopelijk kan ik in de toekomst weer lekker genieten van mijn vertrouwde jointje. Maar het is idd zo , ik ben soms beetje te macho of te overmoedigd waardoor ik denk dat ik alles aankan. En dat is ook vaak zo want ik zit goed in mijn vel maar dit had ik dus nooit meegemaakt en ik zou het zo jammer vinden als ik niet meer kan smoken. Maar ik denk eerder dat het komt door mijn slechte onregelmatige slaapgedrag. En jaa die keer dat ik bad ging op X had ik heel hard gesport en weinig geslapen en nauwelijks gegeten . HEEL DOM DUS !! majah van fouten leer je ik heb er gelukkig niks ernstigs aan over gehouden. Dit is in iedergeval wel een grote les geweest. Ik ben trouwens gestopt met XTC en smoken , harddrugs wil ik niet meer doen maar lekker smoken en een lekker drankie erbij vind ik het fijnste in de wereld. Maar het komt goed !! over een tijdje smoke ik hem weer lekker en geniet ik weer netals vroeger mischien nog wel meer !! :grin:
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: WHAT THE FUCK !!?? WAZIGE SHIT

SoftCruise zei:
blowen doet me altijd goed voelen en ik voel me serieus gezonder als ik geblowed heb.
Klik om te vergroten...
Hehe, ik snap dat je fijner van een jointje voelt! :stoned: Maar serieus gezonder? :confused: Ik ervaar het iig niet zo :grin:

SoftCruise zei:
Maar mijn slaappatroon is heel slecht ik ga al jaren lang 3 uur snachts naar bed toe.
Klik om te vergroten...
Heb je weleens aan natuurlijke slaap bevorderende middelen gedacht? Je kan denken aan valeriaan bijv. Of ga eens langs je arts, en geef aan dat je moeilijk in kan slapen. Vaak schrijft een arts dan melatonine uit. Ik meen dat het ook in de drogist te koop is in lagere doseringen.

SoftCruise zei:
Ik vertelde mijn moeder hierover dat ik afgelopen nacht hartkloppingen kreeg, en het opvallende is dat ik dat heb elke keer als ik weer vroeg ga slapen zo rond 11 uur. Mijn lichaam is dat niet meer gewend en denkt om 2 uur snachts waarschijnlijk iets van HEEY WORD IS WAKKER !!
Klik om te vergroten...
Dat deel over de hartkloppingen is niet echt goed.. serious go see a doctor

SoftCruise zei:
Dus ja ik ga zeker aan mijn regelmaat werken en hopelijk kan ik in de toekomst weer lekker genieten van mijn vertrouwde jointje. Maar het is idd zo , ik ben soms beetje te macho of te overmoedigd waardoor ik denk dat ik alles aankan. En dat is ook vaak zo want ik zit goed in mijn vel maar dit had ik dus nooit meegemaakt en ik zou het zo jammer vinden als ik niet meer kan smoken. Maar ik denk eerder dat het komt door mijn slechte onregelmatige slaapgedrag. En jaa die keer dat ik bad ging op X had ik heel hard gesport en weinig geslapen en nauwelijks gegeten . HEEL DOM DUS !! majah van fouten leer je ik heb er gelukkig niks ernstigs aan over gehouden. Dit is in iedergeval wel een grote les geweest. Ik ben trouwens gestopt met XTC en smoken harddrugs wil ik niet meer doen maar lekker smoken en een lekker drankie erbij vind ik het fijnste in de wereld. Maar het komt goed !! over een tijdje smoke ik hem weer lekker en geniet ik weer netals vroeger mischien nog wel meer !! :grin:
Klik om te vergroten...
Goed dat je zo`n goede kijk hebt op je zelf. Luister altijd naar jezelf en als je wilt blowen doe dat dan in mate. Je kan best wat nemen, maar draai een dunne joint. Als je de joint opsteek hoeft deze niet in wedstrijd tempo op. Geniet ervan, hijs rustig. Wacht even 4 minuten nadat je de eerste 2-3 hijsen binnen hebt. Zo weetje precies hoe stoned je bent, en hoe stoneder je nog kan worden. Zo controleer je de boel een beetje, en kan je alsnog genieten van je geliefde drugs :wink:.

Suc6 :rock:
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: WHAT THE FUCK !!?? WAZIGE SHIT

Thanks voor je reacties man, hier heb ik wat aan !!

Nee ik ga zo laat slapen omdat ik gewoon van de nacht hou en ik ben muzikant en ik vind het chill om snachts muziek te maken. Slapen is geen probleem voor mij ik kan elk moment van de dag slapen, slaapmiddelen moet ik niks van hebben heb ik niet nodig. Ik ga nu elke dag een half uur eerder naar bed tot ik op 11 uur zit. 11 uur naar bed dan voel ik me het lekkerste. En ja idd !! je hebt gelijk man, als ik weer ga beginnen moet ik gewoon zo chill mogelijk beginnen. Want vorige week ging ik weer smoken maar toen had ik die nacht ook dat ik me helemaal kut voelde niet normaal echt alsof ik dood ging !! Toen had ik 1 joint in kwartiertje op ofsow dusja, majah dat komt omdat ik dat vroeger gewend was. paar maanden terug smokedte ik dat zo weg zonder dat ik stoned werd. Ik moet gewoon opnieuw leren smoken :) En ja stel dat ik er dan nog steeds echt niet tegen kan , ja dan moet ik maar voor altijd stoppen !! ik kan het me niet voorstellen maar het is niet anders dan. Steek ik wel lekker sigaartje op haha dat vind ik ook nice :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."