#1
Beste mensen,
Ik heb jaren lang regelmatig ( 1 a 2 ) keer per week gezopen en daarbij coke gebruikt. Ik ben nu 26 en ik gebruik al 6 jaar. Ik blowde hier ook bij maar doe dat bijna helemaal niet meer en ik had er ook geen problemen mee verder. Ik blow nog steeds af en toe puur om dat ik het lekker vind en het me verder weinig kwaad doet. Alcohol en coke daarentegen veranderen mij wel in een mens die ik liever niet wil zijn de dagen erna. Arrogant egoistisch moe etc je kent het wel. Ik wil niet compleet stoppen met drinken en allen op de echt gezellige events genieten van een drankje. Coke wil ik ook alleen echt gebruiken op speciale momenten en niet elk weekend meer. Ik ben nu 2 weken nuchter en voel me best wel down af en toe en vooral heel vermoeid. Ik praatte mezelf altijd aan dat mensen die alleen elke dag gebruiken verslaafd zijn maar ben daar op terug gekomen. 1 a 2 keer per week van de kaart zijn is gewoon verslaving klaar end of story. Ik wil gewoon zwaar minderen en weer genieten van de echte dingen in het leven. Rock n roll lifestyle beetje achter me laten. Ik doe veel aan hardlopen en vechtsporten etc ik speel muziek en haal daar heel veel uit. Toch wil ik weten hoe lang die soort van ontwenningsverschijnselen kunnen aanhouden ? Iemand soortgelijke ervaringen ? Wanneer ben je een recreatieve gebruiker en wanneer ben je verslaafd waar ligt de grens ?
Alvast bedankt !!
Ik heb jaren lang regelmatig ( 1 a 2 ) keer per week gezopen en daarbij coke gebruikt. Ik ben nu 26 en ik gebruik al 6 jaar. Ik blowde hier ook bij maar doe dat bijna helemaal niet meer en ik had er ook geen problemen mee verder. Ik blow nog steeds af en toe puur om dat ik het lekker vind en het me verder weinig kwaad doet. Alcohol en coke daarentegen veranderen mij wel in een mens die ik liever niet wil zijn de dagen erna. Arrogant egoistisch moe etc je kent het wel. Ik wil niet compleet stoppen met drinken en allen op de echt gezellige events genieten van een drankje. Coke wil ik ook alleen echt gebruiken op speciale momenten en niet elk weekend meer. Ik ben nu 2 weken nuchter en voel me best wel down af en toe en vooral heel vermoeid. Ik praatte mezelf altijd aan dat mensen die alleen elke dag gebruiken verslaafd zijn maar ben daar op terug gekomen. 1 a 2 keer per week van de kaart zijn is gewoon verslaving klaar end of story. Ik wil gewoon zwaar minderen en weer genieten van de echte dingen in het leven. Rock n roll lifestyle beetje achter me laten. Ik doe veel aan hardlopen en vechtsporten etc ik speel muziek en haal daar heel veel uit. Toch wil ik weten hoe lang die soort van ontwenningsverschijnselen kunnen aanhouden ? Iemand soortgelijke ervaringen ? Wanneer ben je een recreatieve gebruiker en wanneer ben je verslaafd waar ligt de grens ?
Alvast bedankt !!