Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?"
"Nee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram"
"Hoe veel 2cb moet ik nemen om ECHT goed te trippen? Vorig weekend heb k rond de 60mg op, overal staat dat je vanaf 35 mg al zou gaan trippen alleen ik vond 60mg wel leuk alleen het was niet echt goed trippen Of is 2cb dan gwn geen drug voor mij want ik verwachte er een stuk meer van met die dosering"
"ljuv zei: Ik zou eerder je pillen ff lekker laten testen, want 60mg zou je wel flink van moeten vliegen ja. Ik heb zelf ook altijd weinig efffect, beetje mdma achtig gehad, tot mijn laatste pil van 22mg. Sick getript heheh. Klik om te vergroten... Ik heb er een van d'r 3 die ik heb genomen laten testen en die was 21 mg en waren 3 dezelfde pillen dusja (groene money bags)"
"Thuis in m'n eentje oo m'n kamer.. zou een perfecte setting zijn voor 2cb toch? Trouwens ook wel goed om er bij te vertellen heb ook al wel redelijk wat ervaring met andere tripmiddelen dus misschien dat ik er gewoon te veel van verwacht"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Ik heb nog nooit 2-CB pillen gehad die meer dan 13mg waren en ik heb denk ik al zo'n 100 soorten naar de testservice gebracht in mijn leven.. had ik maar pillen die 21mg waren zeg.. scheelt hoop geld . Als je met 60 mg niet tripte, dan was het simpelweg geen 60 mg. Kan bijna niet anders. Of je moet een tolerantie hebben, maar 2-CB is daar ook weer een geval apart in. Klik om te vergroten... Ik trippte wel maar niet trippen trippen als he snapt wa k bedoel 3 x 21 is toch echt 63... of die 2 andere pillen van dezelfde batch zouden ineens minder 2cb bevatten maar dat lijkt mij zeer sterk Een hoge tolerantie heb ik ook niet dit was mijn 3e keer 2cb In meer dan een jaar tijd"
"Ff voor d'r duidelijkheid ik vind dat er wel een verschil zit tussen "wat merken" en trippen ik heb nooit gezegd dat ik niks merkte"
"Ik ben van plan vanavond 30 mg diazepam te nemen en 2,5 mg lorazepam ik heb net 2 diazepam op en wil de Lora en de dia om 9 uur gaan nemen ik moet morgen ochtend om 6 uur op voor werk ben ik dan al helemaal nuchter of nog wel space"
"Ik werk in de bouw moet morgen een vloer slopen"
"En ik heb al wel wat ervaring met benzos"