Heb nog net 100mg genomen wat al een beetje te veel is voor mij en jij neemt gewoon 4 gram op een dag lol
PreciesKomt wat vaker voor?
4 Gr pep nemen in 1 sessieKomt wat vaker voor?
Misschien kan je je pep eens laten testen. Als ik 1 hele gram op maak van mijn huidige dealer dan slaap ik 3 nachten niet en dat is niet gezond.Nee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
Wat maakt dat je besloot er 4 in te gooien danNee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
Verder heb ik, en denk velen anderen hier, ook wel zulke onverantwoorde acties uitgehaald. De reacties zijn goed bedoeld en uit eigen ervaring in ik zeggen dat je speelt met je leven net zulke hoeveelhedenNee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
Gezond is het zeker niet!! Het hangt wel ook af van de kwaliteit van je pep en je eigen lichaam + tolerantie. Het is gewoon gevaarlijk maar let goed op je lichaam want een hoeveelheid aantal gram is niet dé ''meetschaal'' of hoe je dat noemt van od-gevaar. Dat is je lichaam en die is van iedereen anders. Dus let op je lichaam of die gekke kwalen krijgt, dan aan de bel trekken!Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Zou ik mogen vragen sinds wanneer en hoelang je al pep gebruikt?Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Ik weet niet of deze vraag serieus is, maar het feit dat je hem stelt zegt al dat je het niet normaal vind.Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Anyways doet er eigenlijk niet toe. Ik denk dat iedereen je hier een vrij eerlijk maar ook hard antwoord op gaat geven. En voel je niet aangevallen of beschaamd omdat mensen zeggen dat het echt niet normaal is en blablabla. Ik ben heel jong aan de pep begonnen en heb nooit mijn grenzen leren kennen of stellen. Daarom heb ook heel lang belachelijk grote hoeveelheden, ook met combinatie van benzos erbij. En probeer alstublieft minstens je gebruik te halveren. In het begin gaat da niks zijn alsge meer gewoon zijt maar omenduur besef je da je de hele tijd der zwaar over aan het gaan was. Ik heb het op de harde en vernederende manier moeten leren. Dus ik hoop dat je het advies van iedereen hier onthoud en effectief gaat toepassen. Als ik nie juist hetzelfde was geweest vroeger had ik nu een ietwat minder beleefd antwoord geschreven want dit echt al veel te overdrevenZou ik mogen vragen sinds wanneer en hoelang je al pep gebruikt?
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."