#1
Heb nog net 100mg genomen wat al een beetje te veel is voor mij en jij neemt gewoon 4 gram op een dag lol
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Gezond is het zeker niet!! Het hangt wel ook af van de kwaliteit van je pep en je eigen lichaam + tolerantie. Het is gewoon gevaarlijk maar let goed op je lichaam want een hoeveelheid aantal gram is niet dé ''meetschaal'' of hoe je dat noemt van od-gevaar. Dat is je lichaam en die is van iedereen anders. Dus let op je lichaam of die gekke kwalen krijgt, dan aan de bel trekken!Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Zou ik mogen vragen sinds wanneer en hoelang je al pep gebruikt?Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Ik weet niet of deze vraag serieus is, maar het feit dat je hem stelt zegt al dat je het niet normaal vind.Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Anyways doet er eigenlijk niet toe. Ik denk dat iedereen je hier een vrij eerlijk maar ook hard antwoord op gaat geven. En voel je niet aangevallen of beschaamd omdat mensen zeggen dat het echt niet normaal is en blablabla. Ik ben heel jong aan de pep begonnen en heb nooit mijn grenzen leren kennen of stellen. Daarom heb ook heel lang belachelijk grote hoeveelheden, ook met combinatie van benzos erbij. En probeer alstublieft minstens je gebruik te halveren. In het begin gaat da niks zijn alsge meer gewoon zijt maar omenduur besef je da je de hele tijd der zwaar over aan het gaan was. Ik heb het op de harde en vernederende manier moeten leren. Dus ik hoop dat je het advies van iedereen hier onthoud en effectief gaat toepassen. Als ik nie juist hetzelfde was geweest vroeger had ik nu een ietwat minder beleefd antwoord geschreven want dit echt al veel te overdrevenZou ik mogen vragen sinds wanneer en hoelang je al pep gebruikt?
Dit ja.Wederom een retorische vraag…. antwoord wat je zelf al weet is: JA.
Je slikt de god ganse dag benzo na benzo (lees je andere posts maar, Diazepam) en dan pep je jezelf op met pep. Ja de dia houd werking speed tegen.
Op 1 avond 4 gram speed is bij goede speed en zonder tolerantie onmogelijk en levensgevaarlijk. (Geen grapje!)
Dus je hebt erge tolerantie, slechte kut pep, én je bloedspiegel zit sky high qua benzo’s…
Als je dit leest, begrijp je het vast wel. Zo niet, kap dan helemaal met drugs aub!
Blij met de antwoorden? Of wou je graag stiekem horen dat het wel kan? Je werkt jezelf zo wel de vernieling in. Het is niet gevaarlijk, het is ook bizar, dom en onverantwoord.Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel?
Benzo's moet je vooral niet te vaak nemen en niet in hoge dosis. Die 10 milligram diazepam is wel een flinke hoeveelheid. Sowieso blijft diazepam 3 dagen werken, dus houd er rekening mee dat je in die tijd niet mag rijden en dat je geheugen in die tijd ook minder goed functioneert.Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Het probleem van speed (en andere stimulerende middelen) is dat het hart- en vaatproblemen kan veroorzaken. Een hartstilstand of -infarct kan tot de gevolgen behoren. Als je hart even niet goed klopt dan is dat natuurlijk meteen heel gevaarlijk. Ook hersenbloedingen, beroertes, oververhitting of een opwindingsdelier komen voor. Bij zulke hoge doses is er een reeële kans op zulke bijwerkingen.Bedankt voor de reacties allemaal ik heb het uiteindelijk bij die 4 gram gelaten en ben daarna wel op diazepam gaan slapen, heb ff last gehad van hartkloppingen en nu af en toe een soort steek in m'n hart maar gaat nu prima
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."