Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeem ik te veel pep?

Neem ik te veel pep?

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb nog net 100mg genomen wat al een beetje te veel is voor mij en jij neemt gewoon 4 gram op een dag lol
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuufduuf zei:
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Klik om te vergroten...

Wederom een retorische vraag…. antwoord wat je zelf al weet is: JA.
Je slikt de god ganse dag benzo na benzo (lees je andere posts maar, Diazepam) en dan pep je jezelf op met pep. Ja de dia houd werking speed tegen.

Op 1 avond 4 gram speed is bij goede speed en zonder tolerantie onmogelijk en levensgevaarlijk. (Geen grapje!)

Dus je hebt erge tolerantie, slechte kut pep, én je bloedspiegel zit sky high qua benzo’s…

Als je dit leest, begrijp je het vast wel. Zo niet, kap dan helemaal met drugs aub!
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jep, wil je hulp?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuufduuf zei:
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Gezond is het zeker niet!! Het hangt wel ook af van de kwaliteit van je pep en je eigen lichaam + tolerantie. Het is gewoon gevaarlijk maar let goed op je lichaam want een hoeveelheid aantal gram is niet dé ''meetschaal'' of hoe je dat noemt van od-gevaar. Dat is je lichaam en die is van iedereen anders. Dus let op je lichaam of die gekke kwalen krijgt, dan aan de bel trekken!

Edit: zou wel gelijk stoppen met speed nemen nu
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuufduuf zei:
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Zou ik mogen vragen sinds wanneer en hoelang je al pep gebruikt?
A
Atomic SamuraiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuufduuf zei:
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of deze vraag serieus is, maar het feit dat je hem stelt zegt al dat je het niet normaal vind.

4 gram op een avond is VEEL, ook met tolerantie. In combinatie met een benzo ook best een aanslag op je lichaam. Of het kwaad kan? Incidenteel denk ik niet, ik neem zelf ook weleens een flualprazolam als speed killer om te slapen. Moet je dit elke week doen? Nee.

Als het niet zelf lukt om te stoppen of te minderen, schakel hulp in. Je huisarts zal je zonder oordeel hiermee helpen en/of doorverwijzen. Als je hiermee doorgaat, dan gaat je lichaam en geest stuk. Onherstelbaar.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kota zei:
Zou ik mogen vragen sinds wanneer en hoelang je al pep gebruikt?
Klik om te vergroten...
Anyways doet er eigenlijk niet toe. Ik denk dat iedereen je hier een vrij eerlijk maar ook hard antwoord op gaat geven. En voel je niet aangevallen of beschaamd omdat mensen zeggen dat het echt niet normaal is en blablabla. Ik ben heel jong aan de pep begonnen en heb nooit mijn grenzen leren kennen of stellen. Daarom heb ook heel lang belachelijk grote hoeveelheden, ook met combinatie van benzos erbij. En probeer alstublieft minstens je gebruik te halveren. In het begin gaat da niks zijn alsge meer gewoon zijt maar omenduur besef je da je de hele tijd der zwaar over aan het gaan was. Ik heb het op de harde en vernederende manier moeten leren. Dus ik hoop dat je het advies van iedereen hier onthoud en effectief gaat toepassen. Als ik nie juist hetzelfde was geweest vroeger had ik nu een ietwat minder beleefd antwoord geschreven want dit echt al veel te overdreven
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leeft je neus nog? Je zou vast wel een dikke kater hebben be prepared. Dat 4 gram een beetje heel veel is kan jezelf wel invullen he? Ohja pep die kurkdroog is weegt vrijwel niks dus dan ben je wel flink aan het door snuiven ja.
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Wederom een retorische vraag…. antwoord wat je zelf al weet is: JA.
Je slikt de god ganse dag benzo na benzo (lees je andere posts maar, Diazepam) en dan pep je jezelf op met pep. Ja de dia houd werking speed tegen.

Op 1 avond 4 gram speed is bij goede speed en zonder tolerantie onmogelijk en levensgevaarlijk. (Geen grapje!)

Dus je hebt erge tolerantie, slechte kut pep, én je bloedspiegel zit sky high qua benzo’s…

Als je dit leest, begrijp je het vast wel. Zo niet, kap dan helemaal met drugs aub!
Klik om te vergroten...
Dit ja.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuufduuf zei:
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Blij met de antwoorden? Of wou je graag stiekem horen dat het wel kan? Je werkt jezelf zo wel de vernieling in. Het is niet gevaarlijk, het is ook bizar, dom en onverantwoord.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spreken we over 4gr nat of 4gr droog?
Het is sowieso veel te veel, maar er zit wel een groot verschil tussen beide.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
En nu een semi serieus antwoord: als je jezelf dat moet afvragen neem je waarschijnlijk teveel.

Ik ben niet op de hoogte van de kwaliteit van je pep en je tolerantie maar 4 gram op 1 dag is zelfs voor een doorgewinterde snuiver veel te veel. Als het versneden is met veel cafeïne moet je enorm veel bijwerkingen krijgen.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vier gram is wel heel veel. Als ik gewoon neem waar ik zin in heb in een avond/nacht/beetje ochtend dan gebruik ik gelukkig nog geen eens een gram.
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedankt voor de reacties allemaal ik heb het uiteindelijk bij die 4 gram gelaten en ben daarna wel op diazepam gaan slapen, heb ff last gehad van hartkloppingen en nu af en toe een soort steek in m'n hart maar gaat nu prima
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuufduuf zei:
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel?
Klik om te vergroten...

Ik heb wel eens een neurotoxicoloog gesproken die niet wilde geloven dat mensen in een weekend echt een gram speed snoven. Dat vond hij een totaal onvoorstelbare dosis omdat het een 100-voud van een therapeutische dosis zou zijn. Ik heb hem er uiteindelijk van kunnen overtuigen, maar hij was totaal flabbergasted.
Even ter indicatie hoeveel het is als je nog vijf keer zoveel neemt als ik had verteld.

Snuufduuf zei:
Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Benzo's moet je vooral niet te vaak nemen en niet in hoge dosis. Die 10 milligram diazepam is wel een flinke hoeveelheid. Sowieso blijft diazepam 3 dagen werken, dus houd er rekening mee dat je in die tijd niet mag rijden en dat je geheugen in die tijd ook minder goed functioneert.
Vanwege de kans op lichamelijke afhankelijkheid met heel nare bijwerkingen moet je regelmatig gebruik van benzo's vermijden. Probleem is wel dat je vaak vergeet wanneer je het hebt ingenomen omdat benzo's geheugenverlies veroorzaken. Je moet dus altijd opschrijven wanneer je hoeveel neemt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuufduuf zei:
Bedankt voor de reacties allemaal ik heb het uiteindelijk bij die 4 gram gelaten en ben daarna wel op diazepam gaan slapen, heb ff last gehad van hartkloppingen en nu af en toe een soort steek in m'n hart maar gaat nu prima
Klik om te vergroten...
Het probleem van speed (en andere stimulerende middelen) is dat het hart- en vaatproblemen kan veroorzaken. Een hartstilstand of -infarct kan tot de gevolgen behoren. Als je hart even niet goed klopt dan is dat natuurlijk meteen heel gevaarlijk. Ook hersenbloedingen, beroertes, oververhitting of een opwindingsdelier komen voor. Bij zulke hoge doses is er een reeële kans op zulke bijwerkingen.
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben langs de huisarts geweest alles is nu prima
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gelukkig bleek het geen hele sterke pep te zijn anders had ik nu tussen 6 planken gelegen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."