#1
Naar mijn ervaring zul je je nuchter voelen maar absoluut niet nuchter zijn, aangezien Diazepam lang in je systeem blijft. Ik zou wat minder nemen en morgen straffe koffie drinken, dan haal je het wel.
Aha, dat dacht ik al!En ik heb al wel wat ervaring met benzos
In dergelijke situaties, sta zelf met de vroege (ma n vrij wel verlof), neem ik nooit benzo's tijdens vroege shift, nog liever nachtje door, tussendoor wel eens oogskes sluiten, mr om 5u Rilatine en cafeïne boost😁Ik ben van plan vanavond 30 mg diazepam te nemen en 2,5 mg lorazepam ik heb net 2 diazepam op en wil de Lora en de dia om 9 uur gaan nemen ik moet morgen ochtend om 6 uur op voor werk ben ik dan al helemaal nuchter of nog wel space
Pep vlak voor je werken gaat?🤦 Oké als ik van late shift nr vroege shift ga zit j met kort weekend. Dan is bij mij, zondag op maandag 9/10 nachtje doordoen (zondag vaak pas wakker in de namiddag). En overleven op energy drinks, voel je tegen 10u wel ff klopke, maar komt ge door. Verder verloop v vroege shift kan 2 kanten uit, ik ben na 15u echt moe n ga tegen 18-19u doodop mn bed in en slaap dan tot 1 à 2u en ben klaarwakker, en sta ik op, heb ik nog 3à4u vr vertrek nr werk, neem ik mn rilatine n de nodige energy drink en ben ik heel energiek eerste uren, daarna wat rustiger, mr eo hou ik de vroege shift het makkelijkst vol.Ik heb ook nog een goeie nakkie pep liggen dus da zou ook eventueel handing zijn voor morgen ochtend gwn voor door de koffie doe ik sws vaak als ik met het verkeerde been uit bed stap
Maakt toch niet uit. Als iemand hier via een zoekmachine uitkomt kan die alsnog wat aan je informatie hebben. Bumps met informatieve waarde lijken me wel oké..Sorry, oud topic… 😬
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."