Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanavond aan de diazepam ben ik morgen nog scherp voor werk?

Vanavond aan de diazepam ben ik morgen nog scherp voor werk?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DroomreizigerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naar mijn ervaring zul je je nuchter voelen maar absoluut niet nuchter zijn, aangezien Diazepam lang in je systeem blijft. Ik zou wat minder nemen en morgen straffe koffie drinken, dan haal je het wel.
S

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Snuufduuf
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben van plan vanavond 30 mg diazepam te nemen en 2,5 mg lorazepam ik heb net 2 diazepam op en wil de Lora en de dia om 9 uur gaan nemen ik moet morgen ochtend om 6 uur op voor werk ben ik dan al helemaal nuchter of nog wel space
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb je tolerantie ervoor?

Als je dit nooit eerder heb meegemaakt zou ik niet denken dat je scherp bent voor werk. Doe je belangrijk werk? Of moet je ook auto rijden? Zou ik zeker niet doen, al is het vanwege het wettelijke aspect.
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik werk in de bouw moet morgen een vloer slopen
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#5
En ik heb al wel wat ervaring met benzos
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuufduuf zei:
En ik heb al wel wat ervaring met benzos
Klik om te vergroten...
Aha, dat dacht ik al!
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien die lora achterwegen laten en alleen die ene Dia nog nemen dan
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuufduuf zei:
Ik ben van plan vanavond 30 mg diazepam te nemen en 2,5 mg lorazepam ik heb net 2 diazepam op en wil de Lora en de dia om 9 uur gaan nemen ik moet morgen ochtend om 6 uur op voor werk ben ik dan al helemaal nuchter of nog wel space
Klik om te vergroten...
In dergelijke situaties, sta zelf met de vroege (ma n vrij wel verlof), neem ik nooit benzo's tijdens vroege shift, nog liever nachtje door, tussendoor wel eens oogskes sluiten, mr om 5u Rilatine en cafeïne boost😁
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuufduuf zei:
Ik heb ook nog een goeie nakkie pep liggen dus da zou ook eventueel handing zijn voor morgen ochtend gwn voor door de koffie doe ik sws vaak als ik met het verkeerde been uit bed stap
Klik om te vergroten...
Pep vlak voor je werken gaat?🤦 Oké als ik van late shift nr vroege shift ga zit j met kort weekend. Dan is bij mij, zondag op maandag 9/10 nachtje doordoen (zondag vaak pas wakker in de namiddag). En overleven op energy drinks, voel je tegen 10u wel ff klopke, maar komt ge door. Verder verloop v vroege shift kan 2 kanten uit, ik ben na 15u echt moe n ga tegen 18-19u doodop mn bed in en slaap dan tot 1 à 2u en ben klaarwakker, en sta ik op, heb ik nog 3à4u vr vertrek nr werk, neem ik mn rilatine n de nodige energy drink en ben ik heel energiek eerste uren, daarna wat rustiger, mr eo hou ik de vroege shift het makkelijkst vol.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe kom je aan die dia dan, via via? Of een arts? Waarom niet gewoon 10 of 20mg? Wat jij wilt doen is zonde van je pillen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je maar niet gaat autorijden maar je werk. Met je duffe kop. Diazepam gebruik elke dag stapelt het zich. Dus je level in bloed is u zo hoog, dag je zooooo de Sjaak bent!
met jou dagelijkse hoeveelheid benzo’s mag jij nooit autorijden of aan verkeer deelnemen.
Het OV mag wel.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Sorry, oud topic… 😬
Klik om te vergroten...
Maakt toch niet uit. Als iemand hier via een zoekmachine uitkomt kan die alsnog wat aan je informatie hebben. Bumps met informatieve waarde lijken me wel oké..
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ook nog een goeie nakkie pep liggen dus da zou ook eventueel handing zijn voor morgen ochtend gwn voor door de koffie doe ik sws vaak als ik met het verkeerde been uit bed stap
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sorry, oud topic… 😬
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."