Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"*bericht verwijderd*"
"Gigantische witte klavertjes 4, die je in 4 kon breken. Was ook wel nodig."
"7 jaar geleden eens een tijdje fluoxetine geslikt, een SSRI. Eens MDMA geprobeerd, want had gelezen dat het met SSRI's toch niet echt gevaarlijk zou zijn. Ik voelde er zo goed als niets van, en wat ik voelde was ook echt apart, totaal geen mdma-gevoel. terwijl mn vrienden echt volledig weg waren."
"Booka Shade - Unhealthy Pleasures Booka Shade - Body Language nuja, alles van Booka Shade is goed op x =)"
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten ik op festival, veel te lang wakker van speed: Fuck! nanobots!! Er zitten nanobots in mijn tent! Zogaiknooitkunneslape! (bleken uiteindelijk gewoon kleine spinnetjes te zijn.) Paddo's: Ik verDAMP!"
"LSD en methamfetamine, maar ik zoek er niet naar, beiden veel te gevaarlijk voor mij. Ooit misschien, als ik wat wijzer ben."
"zie naam"
"Ik heb Asperger, ook een autisme-vorm, en ik denk niet dat ik drugs anders ervaar dan anderen. Ik heb wel een zware voorkeur voor speed, wat de meeste van mn vrienden dan niet hebben. Als ik speed genomen heb, dan verdwijnen mijn sociale beperkingen die ik heb door Asperger. MDMA vind ik ook niet slecht, maar ik ben dan meestal niet in staat om nog vlot te 'socializen' =P"
"aah. Dour. ook ervaringen met de politiediensten gehad. Toen was het controle met honden net voor het oprijden van de festivalparking. Ik had 20 gram wiet in mijn rugzak zitten in de koffer. We werden eerst grondig gefouilleerd, daarna ontkenden we in alle toonaarden dat we ook maar iets bijhadden. Ze keken wat in de auto, vonden niets. Toen moesten we wachten op de hond, die in de auto voor ons druk was aan't snuffelen. Terwijl ik de hond was aan het proberen te laten doodvallen met mijn mogelijk telepatische krachten, begon dat beest plots te blaffen, en nogal zenuwachtig te doen in die auto voor ons. Gelukkig ontkenden zij ook in alle toonaarden dat ze iets bijhadden, en plots was het hele team nodig aan die auto. waar ze agressiever begonnen ondervragen, en aan hun auto te prutsen ("gaat ge ons nog zegge waar het zit of moeten we uw hele auto afbreken!?"). Vlak daarna kwam er een flik ons zeggen dat alles in orde was en we mochten doorrijden. eerst nog paar minuten voor ons uit zitten staren zonder iets te zeggen, maar toen beseften we toch plots dat het festival kon beginnen =D 'tblijft welraar dat Dour het enige festival is waar ik ooit zo'n controle heb gezien, maar ook het festival is waar je het makkelijkst drugs kan vastkrijgen. Ik was uiteindelijk verveeld door al dat gevraag of ik geen pillen of speed moet hebben... Dus als je het niet wil riskeren, daar is er genoeg drugs... Ook de blijven-ontkennen-strategie wierp in dit geval zijn vruchten af =)"
"..kfoel nikz van die piln... kutpiln zei een kameraad met wegdraaiende ogen en Ik ben terug volledig nuchter.... Wat zei ik net ook weer?"