Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Anoniemmm zei: Ik kon G zijn hoofd ook niet meer normaal voorstellen, alsof zijn hoofd altijd al zo was ofzo. Klik om te vergroten... Wanneer het abnormale normaal wordt haha. Leuk report overigens, ondanks de idd hoge dosis. Gelukkig ging alles goed."
"Paddestoel zei: Zou je dan niet denken dat je bij zo'n ervaring ook typische mdma kenmerken moet hebben? Bedoel t niet ontkennend maar leergierig Klik om te vergroten... Uit eigen ervaring; ja"
"Zeelanddude zei: Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk) Het ga jullie goed mensen Klik om te vergroten... Vind het heel sterk van je en ben enorm blij om te zien dat je het tij kon keren. Je hebt altijd al veel potentieel gehad en bent een intelligente persoon. Vond onze momenten samen heel fijn. Hoop dat we elkaar ooit nog eens tegenkomen en ergens gezellig een kopje thee ofzo kunnen drinken."
"Hier wel zelfmoordneigingen op paddos maar zat toen ook enorm slecht in m'n vel. Psychedelica versterkt alles wat er in je om gaat maal tien. Let voor je eventuele volgende trip goed op je mindset, stay safe."
"Gumpie zei: Ik heb recent coke gebruikt en vind er helemaal niks aan ,buiten het feit dat je niet dronken word .heb ook terug speed gekocht en is in niks te vergelijken met vroeger ,deze is nat en licht rozig .ook gedroogd en smaakt echt slecht in de keel .hoor vertellen dat natte speed dikwijls gemengd word met rotzooi ,en daar heb ik wel wa bang voor 😶 Klik om te vergroten... Speed is zoals bijna elke drug in vloeibare vorm na het synthetiseren. Het wordt ook gemaakt van een soort olie. Het poeder ontstaat door de blootstelling van het vloeibare met een soort gas die ik ook niet vermelden mag. Natte speed is zeker niet minderwaardig aan droge speed. Beiden kunnen versneden worden."
"Dan zal ik maar de enige zijn die op lachgas stemt. Samen ballonnen met z'n allen is gezellie."
"De-Amfeta-Boer zei: Ja! Eindelijk, jij gaat mij zeker de info kunnen geven die ik zoek denk ik. Om maar even snel door je tripreport heen te hebben gelezen/gescrollt, weet ik wel dat wij dezelfde interesse delen voor het extreme en onbekende (en vooral stimulanten). Ik heb dus ook wat a-PHP besteld, en na al 10 jaar amfetamine snuiver te zijn rook ik het ook liever dan het door de tunnels des hel te halen, wat je neus aan het eind van een weekend is. Alleen door laatst een experimentje te hebben gedaan met DPT, de poeder in Freebase te maken met baking soda, wat dus compleet mislukt was uiteindelijk. En nee DPT kan je dus niet in zijn HCI vorm verdampen ben ik achter gekomen xD Maar als ik het goed begrijp kun je a-php wel gwoon gelijk roken in basepijp? Aangezien ik op internet ook kristal vorm en poeder vorm tegen kom, en het meest verwant is aan crystal meth want zoals a-php de vervanger van a-pvp is dat dat weer van meth, als ik dat goed heb begrepen. en je dat ook alleen in kristal vorm kunt base, had ik zo mijn twijfels Srry voor de overbodige informatie voor zo een kleine simpele vraag, maar je weet hoe dat gaat onder invloed.. Ik was al wel zo ver om het maar gwoon te proberen, heb serieus nu net 10mg afgewogen en toen kwam ik jou report tegen haha. Klik om te vergroten... Het lijkt eerder op crack dan op meth en zelfs dan is het niet echt vergelijkbaar. DPT kan je heus wel vapen in hcl vorm, freebase is gewoon veel makkelijker en de betere optie. Het heeft ook bitter weinig zin om je a-php te freebasen, de hcl is prima te verdampen. Wees wel gewaarschuwd, dit is een pittig verslavende drug, vooral als je het vaped. Als je nog informatie zou willen mag je gerust een privébericht sturen zodat deze toop niet volgespammed wordt."
"Joepie de poepie! Fijn dat jullie het leuk vonden om te lezen!"
"Snachts In een zoutwater zee mn op m'n rug drijven tijdens het pieken van m'n mdma en ondertussen staren naar de maan en alle sterren. Gewoon magisch. Slechtste: Ofwel 2C-E wat me psychotisch maakte ofwel 25e-nboh in combinatie met A-php wat dodelijk kon aflopen."
"Miraculeus zei: Ik heb dit met truffels wel, niet altijd, maar soms, ook als ik daarvoor prima energiek was, ga ik me op truffels ineens heeel sloom voelen en enorm gapen. Gaat ook wel weer over, maar geen idee waardoor dat komt. Klik om te vergroten... Hier ook, de familiare gaap dat het begint te werken haha."