Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeed niet meer lijk vroeger jaren 80 tot 2006

Weed niet meer lijk vroeger jaren 80 tot 2006

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind zws dat je beter wiet bij een dealer kunt halen. Veel goedkoper en kwaliteit is vaak beter. Zoek eens op bijvoorbeeld Telegram, genoeg groepen waar echt kwaliteitwiet in wordt verkocht. Namen van groepen mag ik helaas niet geven :)
H
Henk11Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo forum buddies, ik merk dat er de laatste tijd veel verzwaring over ganja word gedaan om 50 of 100g meer eruit te halen, ook de high is minder dan vroeger.. Had onlangs gelezen dat ze er synthetische spullen over gooien, bv cannabinoïden, etc.. Weed ziet er top uit, licht groen, lekkere bruine thc haartjes maar wij (mijn buddies) merkte het ook op dat we niet high worden..Kan iemand mij vertellen waarom de meeste bijna alleen ammie / amnesia verkopen, ik weet nog te tijden dat er Northern Light was, extreem fijn stoned etc.. Iemand gelijkaardige ervaring dat je weed mooi uitziet maar je niet high word..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik in het middelbaar zat was er ook veel Nlx (northern lights) maar toen was Amnesia ook wel al populair, samen met white widow. Denk dat die soorten nooit echt zullen verdwijnen. Cannabis heeft sowieso een hoger thc gehalte tegenover vroeger, dat is een feit. Ook is het inderdaad zo dat er veel Marokkaanse wiet van lage kwaliteit wordt gekocht om ze dan te bespuiten met cannabinoïden.

C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De wiet kan er nog zo mooi uitzien dat zegt helemaal niks.waar het uiteindelijk om draait zijn de triochomen op de wiet en met het blote oog eigenlijk niet goed te zien.
Tip koop een klein zak microscoopje voor een euro of tien en je kunt de wiet al stukken beter controleren.wat tegenwoordig ook veel gebeurd is dat ze de wiet eerst zeven voor hasj van die wiet word je dus amper stoned.
Agja die goede oude tijd is niet meer als je echt goeie kwaliteit wil roken zul je zelf moeten gaan kweken.of je moet geluk hebben dat je van een hobby kweker wat over kan nemen shops blijf ik tegenwoordig ver van uit de buurt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap ook niet waarom iedereen voor de amnesia gaat. Okee, das nu best goedkoop voor hoe sterk het is. Maar je wordt er echt zeer arelaxt stoned van. Maarja, da's misschien iets waar je pas achter komt als je flink wat verschillende soortjes hebt geprobeerd. De meeste shops verkopen ook gewoon bagger als je het mij vraagt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."