Goed dat je geen wiet rookt.
Verdampen is top!
Naast 'eten' is 't de beste manier om je wiet optimaal te verbruiken.
Wat de geur betreft: ja, dit ruik je. We moeten daar niet lullig over doen: wiet heeft een geur. En zeker als je het opwarmt.
Het is niet zozeer de damp die je uitademt, maar vooral het verwarmen van wiet door je verdamper wat de geur creëert.
De geur is minder sterk als bij het roken van een joint, maar wel aanwezig. Ik geloof niet dat je wiet kan verdampen zonder het te ruiken. Bijvoorbeeld: wanneer ik mijn damper vul en 'm laat opwarmen, dan ruik ik wanneer het toestel op temperatuur is.. al vult de geur niet de hele woonkamer, slechts enkele meters rond mijn toestel. Ander voorbeeld: soms merkt mijn vriendin, wanneer ze naast me in de zetel zit, op dat ze de geur minder vindt en vraagt me dan welke wiet het is..
Maar het grote voordeel (in tegenstelling tot wiet roken): de geur blijft niet lang hangen. Rook -daarentegen- kleeft aan alles.. aan uw lippen, vingers, haar, kleding, gordijnen, zetel, behangpapier, .... en dat heb je niet met damp. Enkele minuten na het dampen is die geur ook al verdwenen.. al helemaal met het raam open.
WIl je echt gerust zijn, brandt dan een geurkaars of gebruik van die geurstokjes ofzo..
En denk er ook aan je wiet deftig op te bergen in een goed afgesloten doos of bokaal.
Ook de wiet die je verdampt hebt, heeft nog geur.. dus als je echt discreet wil doen, gooi het dan niet gewoon in de vuilbak..
Tip: je kan verdampte wiet eigenlijk beter opeten.. 't is vaak nog behoorlijk potent...
![:wink:]()