#1
Wat rook jij het liefste: hasj of wiet?
En waarom gaat hier je voorkeur naar uit?
En waarom gaat hier je voorkeur naar uit?
hasj, smaak is lekker donker, aarde achtig en zwaarder op de keel, en hasj maakt je alleen 'stoned' geen andere dingen, bij wiet door verschillende terpenen kan je stemming veranderen, vreetkick lachkick noem maar op, en ik hou meer gewoon van het stoned hoofd leeg gevoel
jatoch, gewoon lekker wegzakken in bed, alles zwaar, lekker traagKlinkt goed.
Lachkick en dat soort dingen ben ik ook geen fan van.
hahaha ja ieder zn ding, wiet is op zn tijd leukIk las dit en moest gewoon meteen lachen 😩 (high, wiet, ik vind dit effect juist wel leuk)
Ik las dit en moest gewoon meteen lachen 😩 (high, wiet, ik vind dit effect juist wel leuk)hasj, smaak is lekker donker, aarde achtig en zwaarder op de keel, en hasj maakt je alleen 'stoned' geen andere dingen, bij wiet door verschillende terpenen kan je stemming veranderen, vreetkick lachkick noem maar op, en ik hou meer gewoon van het stoned hoofd leeg gevoel
Als je hasj maakt van die amnesia haze, is dat sterker dat die wiet. Je concentreert namelijk enkel de harskliertjes en hoeft dus niet de rest van het plantmateriaal, waar minder THC in zit, te roken.Ik snap nog steeds niet hoe een hasj sterker is dan een goeie krachtige amnesia haze. Lees ik op internet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."